Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Noen som har opplevd dette?

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Mars2013<3

Mars2013<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 271 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 18 juli 2012 - 15:27

Jeg har hatt mensenmurringer i 4 dager, men ingen mens.. IKM er idag.
Igårkveld og idag har jeg blitt småkvalm etter mat inntak og om sambo ligger oppå meg blir jeg kvalm om jeg får trykk på magen.. Ikke hatt det slik før ved mensen. Opplevd dette å vært gravid?

Bestilt meg tester på nettet igår, så kommer sikkert iløpet av uken. Så jeg får testet om mensen ikke kommer.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Wilma+baby

Wilma+baby

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 234 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 15:38

Jeg hadde mensmurringer i et par uker før positiv test med førstemann, føltes som om mensen skulle komme, men isteden kom et fint blått kryss :) Og jeg brukte aldri å kjenne noe murringer idet hele tatt før etter at jeg fikk litt blod(mensen hadde starta). Da ble jeg misstenksom kan du si ;)

Men jeg ble aldri kvalm før etter 5-6 uker på vei jeg da, men det er store individuelle forskjeller der.

ønsker deg lykke til med testingen! :) spennende!

#3 Mars2013<3

Mars2013<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 271 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 18 juli 2012 - 15:44

Vis innleggWilma+baby skrev 18 juli 2012 - 15:38:

Jeg hadde mensmurringer i et par uker før positiv test med førstemann, føltes som om mensen skulle komme, men isteden kom et fint blått kryss :) Og jeg brukte aldri å kjenne noe murringer idet hele tatt før etter at jeg fikk litt blod(mensen hadde starta). Da ble jeg misstenksom kan du si ;)

Men jeg ble aldri kvalm før etter 5-6 uker på vei jeg da, men det er store individuelle forskjeller der.

ønsker deg lykke til med testingen! :) spennende!

Okei :)
Bruker å få mensen murringer og smerter i magen rett før blodet kommer jeg. Derfor har jeg trudd i 4 dager at mensen har kommet.. Men neei :) gleder meg til å teste når testene kommer :)

#4 Tina-30

Tina-30

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 16:09

Jeg hadde menssmerter i en uke før ikm denne gang.Skikkelig ømme pupper også.Pleier ikke ha noen av dele før mensen. Fikk positiv test:)

Masse lykke til!

#5 86_mtg

86_mtg

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 591 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 17:24

Hadde alltid ømme bryster og mensmurringer rett før tante rød. Men da jeg ble gravid, intet. Kun mensen som ikke kom :) skal sies at til tross for at jeg fremdeles er gravid (!) har jeg gått litt over 13 uker nå  og si uten symptomer... Ikke annet enn trøtthet og manglende mensen her.
Oss to og lille Markus <3

#6 November-spire-79

November-spire-79

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 103 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 19:29

Jeg hadde mensmurringer de første ukene av svangerkapet ;)