Er det noen flere som har termin januar, februar eller mars i levanger, verdal området? Jeg har selv termin i slutten på februar og har nettopp flyttet til verdal. Hadde vært veldig hyggelig å komme i kontakt med flere som venter barn rundt denne tiden =)
Januar/februar baby? Levanger, verdal?
Opprettet av
Mamma1g
, juli 18 2012 12:58
6 svar til dette emnet
Skrevet 18 juli 2012 - 12:58
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 20 juli 2012 - 14:17
Hei 
Jeg har termin i begynnelsen av februar, og bor på Skogn
Har fra før av en sønn på 3 år, og vi har også bodd på verdal. Hvor bor dere nå?
Jeg har termin i begynnelsen av februar, og bor på Skogn
Har fra før av en sønn på 3 år, og vi har også bodd på verdal. Hvor bor dere nå?
Skrevet 24 juli 2012 - 16:43
Heisann! Så moro da =D Vi flytter til fleskhus 1 august. Jeg flytter opp fra Fredrikstad, men hjemgården til samboeren min er på Skogn =) Er snakk om delovertagelse av gården, så kan være at vi flytter til Skogn rundt juletider =)
Skrevet 04 august 2012 - 18:27
Ja! kom til Skogn 
Så kanskje vi havne på samme barselgruppe!
Formen din da?
Så kanskje vi havne på samme barselgruppe!
Formen din da?
Skrevet 23 august 2012 - 20:42
Ja, må prøve på det =)
Hadde vært moro å havnet på barselgruppe med noen på samme alder, så det passet bra ;D
Formen min har vært overraskende bra=) Ingen problemer med kvalme eller andre slitsomme plager. Eneste jeg har hatt litt for mye av er hormoner
Humøret svinger litt vel mye opp og ned. Har også begynt å få vondt i ryggen og er mye trøtt og sliten, men alt7 i alt trives jeg veldig godt som gravid =)
Hva med deg da? =)
Hadde vært moro å havnet på barselgruppe med noen på samme alder, så det passet bra ;D
Formen min har vært overraskende bra=) Ingen problemer med kvalme eller andre slitsomme plager. Eneste jeg har hatt litt for mye av er hormoner
Hva med deg da? =)
Skrevet 28 august 2012 - 21:16
Se der ja, kom til skogn 
Formen er litt så som så.. Sliten hele tide, og vondt i bekkenet. Så er spent på resten av svangerskapet:P
Så her sitter jeg i min myke sofa og nyter strikking og tv:)
Formen er litt så som så.. Sliten hele tide, og vondt i bekkenet. Så er spent på resten av svangerskapet:P
Så her sitter jeg i min myke sofa og nyter strikking og tv:)
Skrevet 02 september 2012 - 15:54
Huff, hørtes ikke like godt ut det nei! Får satse på at det blir bedre i løpet av svangerskapet, og om annet at det ikke blir noe værre =)