Her har tårene trillet i hele natt å i dag...
Har nettopp snakket med trondheim, å nå er det lykketårer her !!
De ville ikke ta meg inn på UL før jeg var 12 uker, fordi det var ekstremt vanskelig å se noen ting før det. å når jeg var 12 uker, kunne de med sikkerhet se noe.
Hun sa også at så lenge jeg ikke blødde, eller hadde smerter, så måtte jeg puste ut med magen, å ta det helt med ro.
Nå er håpet her, å jeg skal nyte hvert sekund til det evt skjer noen ting eller vi får det bekreftet fra trondheim.
Skal tilbake til han legen på mandag, men kommer ikke til å tro på noe av det han sier. Og begynner han å snakke om abort, så får han bare snakke om det. Jeg kommer ikke til å gjennomføre dette før jeg har vært i trondheim. å hun damen jeg snakket med sa at kroppen ville på et eller annet punkt begynne å blød om noe av galt, å at jeg da måtte ta kontakt med legen min eller legevakt. Også sa jeg at puppene hadde vokst veldig mye, har gått fra B til C og det sa hun var veldig bra, så lenge de var ømme så var det gode tegn. Så frem til noe evt skjer, skal jeg ta det med ro, å feire bursdagen min med middag sammen med hele familien i dag !! Dette er den beste beskjeden jeg kunne få på dagen min i dag !!
Kanskje vi har litt lykke med oss ? Men bare noen vil tyne oss litt ekstra ? ikke vet jeg. Men når jeg var på kontroll for eggene før eggutak ( IVF) så måtte jeg inn 4 ganger fordi eggene måtte vokse ennå mer, så kanskje det er bare noen som vil at jeg testes ? Ikke vet jeg.. men jeg vet at uannsett hva det er, så skal jeg ta det som det kommer og jeg er evig takknemmlig for å ha dere søte jenter som har så mye kjærlighet i hjertet deres !!