Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Søvnløs natt

• Logg inn for å svare
69 svar til dette emnet

#21 Bonanza

Bonanza

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 738 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 07:38

Vis innleggAkPa-Lykkelig <3 skrev 18 juli 2012 - 14:25:

Skal tilbake på mandag for å sjekke en gan til, og planlegge abort.. Fostret var mindre enn det skulle være, men jeg syns ikke han tok seg noe tid til å sjekke om hjertet slo.. Han undersøkte meg med UL i MAX 30 sekunder..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, skal til samme lege på mandag, og jeg kjenner allerede at jeg ikke vil det... Håper virkelig at babyn vokser og at han tar feil..!!!! Åååååå, for en dritt dag.. Å jeg har bursdag imorgen..!!! Værste bursdagen hittill.......:(

VAR IKKE MENINGEN å trykke liker !!!!! Beklager, tommelen min er litt i veien noen ggr... Håper legen tar feil, og at alt er i orden ved neste undersøkelse! Sender deg klem uansett !!

Termin 21/2-13 med nr 3  :)
Planlagt KS den 14/2 pga to tidligere akutte snitt.

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 monky

monky

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 360 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 11:45

har du fått snakket med noen på klinikken eller andre idag? tenker sånn på deg!!! klem <3

#23 På vei igjen <3

På vei igjen <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 805 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 11:47

Tenker på deg jeg også. Håper så veldig på en lykkelig oppdatering snart. Er nesten så tårene begynner å trille på dine vegne her ;(
Tidlgere Hva skjer'a bagera? Nå med BOLLE i ovnen :D

#24 AkPa

AkPa

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 381 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 13:13

Her har tårene trillet i hele natt å i dag...
Har nettopp snakket med trondheim, å nå er det lykketårer her !!
De ville ikke ta meg inn på UL før jeg var 12 uker, fordi det var ekstremt vanskelig å se noen ting før det. å når jeg var 12 uker, kunne de med sikkerhet se noe.

Hun sa også at så lenge jeg ikke blødde, eller hadde smerter, så måtte jeg puste ut med magen, å ta det helt med ro.
Nå er håpet her, å jeg skal nyte hvert sekund til det evt skjer noen ting eller vi får det bekreftet fra trondheim.
Skal tilbake til han legen på mandag, men kommer ikke til å tro på noe av det han sier. Og begynner han å snakke om abort, så får han bare snakke om det. Jeg kommer ikke til å gjennomføre dette før jeg har vært i trondheim. å hun damen jeg snakket med sa at kroppen ville på et eller annet punkt begynne å blød om noe av galt, å at jeg da måtte ta kontakt med legen min eller legevakt. Også sa jeg at puppene hadde vokst veldig mye, har gått fra B til C og det sa hun var veldig bra, så lenge de var ømme så var det gode tegn. Så frem til noe evt skjer, skal jeg ta det med ro, å feire bursdagen min med middag sammen med hele familien i dag !! Dette er den beste beskjeden jeg kunne få på dagen min i dag !!:)

Kanskje vi har litt lykke med oss ? Men bare noen vil tyne oss litt ekstra ? ikke vet jeg. Men når jeg var på kontroll for eggene før eggutak ( IVF) så måtte jeg inn 4 ganger fordi eggene måtte vokse ennå mer, så kanskje det er bare noen som vil at jeg testes ? Ikke vet jeg.. men jeg vet at uannsett hva det er, så skal jeg ta det som det kommer og jeg er evig takknemmlig for å ha dere søte jenter som har så mye kjærlighet i hjertet deres !!:)

#25 AkPa

AkPa

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 381 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 13:36

Nå ringte de jaggu fra trondheim igjen, å de hadde bestemt seg for å ta meg inn i morgen for de syntes så synd på meg som måtte gå å vente så lenge..Så i morgen får jeg endelig svar !!!!! :)

#26 Thunder Road

Thunder Road

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 778 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 13:48

Så fantastisk!!! Håper av hele mitt hjerte alt er i skjønneste orden, har tenkt mye på deg siden i går. Masse lykke til!

#27 VestlandsPrøver

VestlandsPrøver

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 325 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 13:51

Nå har jeg lest gjennom alt sammen her!! Så flott at du har fått mer oppklarende svar nå!! Jeg har også gått rundt hele tiden og følt at det kommer til å gå ille, men får samme beskjed som deg om å ta det med ro og puste med magen!! Så håper det ender bra for oss begge!! Ønsker deg masse gratulasjoner på dagen og håper du får en strålende dag i morgen også med gode nyheter!! Krysser alt jeg har for deg!! :-D
tidligere SingelBaby.
Har en blogg som heter babyhaapivest.blogspot.com (send meg mailadresse om interessert i å følge. Endelig gravid!!! :)

#28 monky

monky

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 360 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 15:11

krysser alt jeg har for deg i morgen Akpa :) :)

#29 siv85

siv85

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 15:37

Sitter her med tårer i øynene og tenker på deg. Jeg håper virkelig at ting går rette veien, en slik lege er jo bare nonchalant vil jeg si. Han virket jo ikke til og ta seg tid til deg og bare bestemte seg på sekundet at her er det ikke mere. Hvorfor ikke vise litt medfølelse, han må jo ha sett hvordan du reagerte?

Blir så sint på slike leger, endel av yrket som lege er og ha MEDFøLELSE! arrrghh.. Nå blir jeg sinna her jeg..

huff jeg håper det går bra med deg og at alt er i skjønneste orden i morgen =) sender en kjempeklæm din vei =)

#30 Ele

Ele

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 519 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 19 juli 2012 - 23:43

Vis innleggAkPa&#045;Lykkelig <3 skrev 19 juli 2012 - 13:36:

Nå ringte de jaggu fra trondheim igjen, å de hadde bestemt seg for å ta meg inn i morgen for de syntes så synd på meg som måtte gå å vente så lenge..Så i morgen får jeg endelig svar !!!!! :)
Her sjekker jeg inn på 3G fra Paris, MÅTTE bare se hvordan det gikk! Og jaggu går det jo bra, og hjertet mitt gleder seg med optimisme fra Trondheim!! Der blir du nok godt tatt vare på, og så flinke som de er har de ikke problemer med å finne hjerterytme! Deilig å høre at de som faktisk veit hva de driver med har stål-troa!! :) :)
Mange ferieklemmer fra her!!
Prøver i 3,5 år, 10 kjemiske. 1 lagt regime, 9 egg ut, 1 inn, 0 på frys, kjemisk. 1 kort regime, 20 egg ut, 9 befruktet, alle ødelagt av sykehustabbe. Mamma 12.02.13 etter kort regime! <3

#31 tyr82

tyr82

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 992 Innlegg:
  • StedDrammen

Skrevet 20 juli 2012 - 07:40

lykke til i dag!! :)

#32 AkPa

AkPa

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 381 Innlegg:

Skrevet 20 juli 2012 - 12:02

Nå skal jeg virkelig komme med en GOD nyhet til alle dere søte jenter her !!!

Vi var på UL i dag, å jaggu så vi et hjerte som slo som bare det!! Fostret var akkurat i den størrelsen det skulle være!! Alt så kjempe bra ut.. Jeg skal tilbake om 14.dager for ny kontroll! Nå er jeg overlykkelig... Ord kan ikke beskrive det en gang... Det var helt magisk å se hjerte til den lille reken slå som det gjorde... Nå får vi bare håpe alt går bra videre !!:)

#33 På vei igjen <3

På vei igjen <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 805 Innlegg:

Skrevet 20 juli 2012 - 12:17

ÅÅÅÅHH! GRATULERER!! SÅ fantastisk! Dustelegen mÅ bare stikke ul apparatet sitt et visst sted!

SÅ fantastisk bra, fÅr frysninger over hele kroppen. Jeg er sÅ glad for deg nÅ! :D
Tidlgere Hva skjer'a bagera? Nå med BOLLE i ovnen :D

#34 Plinka

Plinka

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 217 Innlegg:

Skrevet 20 juli 2012 - 12:21

Ååå, så fantastisk!! Husker deg og historien din fra ass.bef, og har gått med klump i halsen siden jeg leste dette. Du fortjener virkelig at dette går bra!! :D Ønsker deg masse masse lykke til videre i svangerskapet :) Stor klem

#35 tommeliten

tommeliten

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 30 Innlegg:

Skrevet 20 juli 2012 - 12:30

hurra, fantastiske nyheter:-)

#36 Thunder Road

Thunder Road

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 778 Innlegg:

Skrevet 20 juli 2012 - 13:52

Jaaaaaaaaaa!!!! Nå ble jeg glad! Made my day :D

#37 veivalg

veivalg

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 20 juli 2012 - 14:13

Dette er helt fantastisk, har tårer i øynene. Gratulerer så mye med bankende hjerte :)
Har to små gull i magen; en gutt og jente :) Termin 19. mars 2012

#38 Thunder Road

Thunder Road

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 778 Innlegg:

Skrevet 20 juli 2012 - 14:43

Men håper virkelig dere lar den første legen høre det! Det skal ikke være mulig å behandle bekymrede foreldre på den måten!!! Blir skikkelig sint på deres vegne! Hva med å ha tatt en grundig undersøkelse og flere legers meninger før han begynner å snakke om abort!? Huff, helt forferdelig å tenke på det marerittet dere måtte gjennom, selv om det heldigvis ble ganske kortvarig :)

#39 AkPa

AkPa

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 381 Innlegg:

Skrevet 20 juli 2012 - 14:48

Tro du meg, skal på den timen om mandag og sette han på plass. Kommer også til å sende brev til sjefen på sykehuset å fortelle hendelsen...
Det var et mareritt, den verste tenkelige beskjeden vi kunne få, fikk vi, og to dager har gått med på tårer og fortvilelse...
Nå er vi lykkelig og i god viten om at vi er i trygge hender..!!:) men legen slipper jaggu ikke lett unna... En stykk hormonell dame skal sette han godt på plass om mandagen..;-)

#40 Celcius73

Celcius73

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 819 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 20 juli 2012 - 14:54

Det var fantastiske gode nyheter!!! :D
Moden mamma til Englegutt d.f 06 og Trassetrollet 08. Veslejenta er født august 12.