Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Si at jeg bare innbiller meg dette a?

• Logg inn for å svare
14 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 179 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 09:51

Synes jeg ser en veldig svak strek, testet ikke med morgenurin. Vedlagt fil  bilde.JPG   380,44K   137 Antall nedlastinger

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 179 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 09:53

Glem det!! Ser på bilde nå at jeg det ikke er det. Så sånn ut på mobilen min, men nå som det er forstørret ser jeg at det ikke er noen ekstra strek der. LETTA!

#3 Knøtten2012

Knøtten2012

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 113 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 17 juli 2012 - 09:53

Jeg ser ingen strek der

#4 Turtelduen

Turtelduen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 864 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 10:18

Vis innleggAnonym bruker skrev 17 juli 2012 - 09:51:

Synes jeg ser en veldig svak strek, testet ikke med morgenurin. Vedlegg bilde.JPG

Ikke for å få deg til å tvile, men når jeg vender mobilen bakover syns jeg at jeg ser en svak strek til høyre for den streken...

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 179 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 10:22

Om skyggen er veldig svak, så vises den ikke på bildet, uansett hvordan du tar bildet.
Jeg gjorde samme som deg, sikker på at jeg så strek, tk bilde og skulle sende til samboeren, men det vistes ingen strek på bildet, så jeg slo det fra meg.
Kom fortsatt ingen mensen, og 5 dager senere tok jeg en ny test, streken ble blå så og si med det samme.

Så mitt råd: Føler du deg noe usikker, ta en ny test igjen om noen dager.

#6 Turtelduen

Turtelduen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 864 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 10:24

Mine har vært slik par ganger, positiv uke etterpå :o

#7 Desemberprins kom 20des :)

Desemberprins kom 20des :)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 406 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 10:27

prøv om en uke:)

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 179 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 10:43

Måtte gå å hente testen i søpla nå, og det er en strek der. Men den er mye tynnere enn den streken som skal være der. Klarer ikke å ta bilde med mobilen, vises ikke der. Kan det være noe feil med testen, siden streken er mye tynnere? Stressa...

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 179 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 10:45

Vis innleggAnonym bruker skrev 17 juli 2012 - 10:43:

Måtte gå å hente testen i søpla nå, og det er en strek der. Men den er mye tynnere enn den streken som skal være der. Klarer ikke å ta bilde med mobilen, vises ikke der. Kan det være noe feil med testen, siden streken er mye tynnere? Stressa...

Er nok HCG nivået som er grunnen. En strek er og blir en strek.

#10 Turtelduen

Turtelduen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 864 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 10:45

Hos meg har en strek vært en strek uansett hvordan den så ut. Har vært tydelig kun 2 ganger av 7 positive... (venter Nr 6 og har mistet en tidligere)

Jeg hadde ikke klart å ventet med å ta en ny om en uke. Ville kjøpt en ny til i morra, evnt stukket til legen og tatt en ny i dag. Der er testen mye bedre.

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 179 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 10:55

Negativ.

#12 FruHottentott

FruHottentott

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 386 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 11:19

Vis innleggAnonym bruker skrev 17 juli 2012 - 10:45:

Dette blir feil å si for CB er kjent for disse synål-strekene som er det samme som negativ test. Har selv opplevd å få disse strekene uten å være gravid. Ville prøvd et annet merke så slipper du å lure HI
Nyt livet! Husk at livet er som en toalettrull. Jo nærmere du kommer slutten, jo raskere går det..^^

#13 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 179 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 11:59

Vis innleggFruHottentott skrev 17 juli 2012 - 11:19:

Dette blir feil å si for CB er kjent for disse synål-strekene som er det samme som negativ test. Har selv opplevd å få disse strekene uten å være gravid. Ville prøvd et annet merke så slipper du å lure HI

Det er en tynn strek, men den er ikke helt på midten, litt på siden. Kan det være en slik synålstrek? Håper det er det.

#14 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 179 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 12:06

Googlet synålstrek og min ser akkurat slik som disse bildene i denne tråden:

http://mammanett.no/...-ser-to-streker

(får ikke til å ta bilder av det)

#15 FruHottentott

FruHottentott

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 386 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 14:03

Vis innleggAnonym bruker skrev 17 juli 2012 - 11:59:

Vis innleggFruHottentott skrev 17 juli 2012 - 11:19:

Det er en tynn strek, men den er ikke helt på midten, litt på siden. Kan det være en slik synålstrek? Håper det er det.

For meg høres det ut som en synål.strek ja. Hvis du tar en ny test av et annet merke er jeg sikker på at den blir negativ:)
Nyt livet! Husk at livet er som en toalettrull. Jo nærmere du kommer slutten, jo raskere går det..^^