Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Pokkers NAV!!!

• Logg inn for å svare
4 svar til dette emnet

#1 cheni

cheni

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 588 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 08:55

Ja, nå er det min tur å klage!

Jeg har vært i ulønnet permisjon i 1 mnd nå, pga alvorlig sykdom hos min datter. Jeg er alene, og har mottatt redusert overgangsstønad. Fikk innvilget full, og skulle få etterbetalt for juni. Snakket med NAV den 10. og fikk beskjed om at pengene var overført. Jeg sa at jeg måtte være sikker, for jeg skulle kjøpe ei vogn som går som håndbagasje på fly, og hun forsikret meg om at jeg hadde de ettermiddagen dagen etter. Jada, kjøpte vognen med god samvittighet.

Ringte igjen torsdag og etterlyste pengene, og fikk beskjed om at de var på vei. Fortsatt ingen penger på konto i dag, og etter en ny tlf så fikk jeg beskjed om at etterbetalingen vil bli utbetalt sammen med stønaden på fredag. Det er jo ikke mange dager til, men hvorfor kan de ikke gi meg riktig info??? Hadde jo ikke kjøpt den vognen hvis jeg visste det!

Godt å få ut litt frustrasjon! :P

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 705 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 09:08

å... var det alt??? Hehe, da ville jeg sett på meg selv som heldig rett og slett :)

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 705 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 09:31

Oi da....
Jaja, godt du fikk blåst ut, selv om dette, i mine øyne, var svært lite å hisse seg opp over.

#4 cheni

cheni

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 588 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 09:35

Heldig vil jeg ikke kalle meg, siden jeg ikke får gå tilbake i jobb og må leve på overgangsstønad i 1 år. Men det er heller ikke synd i meg, for jeg har penger så jeg klarer meg. Det som irriterer meg er at de skriver i vedtaket at etterbetalingen blir utbetalt umiddelbart, og at jeg gang på gang får beskjed om at de er overført når de ikke er det. Det må være mulig å sette seg inn i saken før de lover at pengene er på konto neste dag! Men nå slipper jeg iallefall å sjekke kontoen før på fredag :P

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 705 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 10:45

Når det gjelder NAV så bør man ikke regne med pengene før de faktisk er på konto.