Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Skal på tidlig UL idag og er supernervøs!

• Logg inn for å svare
9 svar til dette emnet

#1 frøken alexandra

frøken alexandra

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 91 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 07:33

er førstegangs gravid og skal inn på tidlig UL idag, fikk time sent på dagen så jeg føler at minuttene bare snegler seg avgårde. er i uke 12 ifølge legen, men det er også litt av grunnen til timen at han ikke er sikker (les: ikke har peiling) på hvor langt jeg er kommet. er så nervøs for om alt står bra til der inne.. sambo skal være med, men han har ikke akkurat gjort meg roligere, han vil nemlig ikke knytte seg til magen før han vet at alt er bra,vil ikke si det til NOEN, ikke en gang foreldrene hans vet noe, alt dette får meg til å tenke at han tror det er noe galt.. kjenner hormonene er på tidenes berg-og-dal-bane tur hvor jeg er ufrivillig passasjer uten mulighet for å gå av..

håper noen erfarne damer kan berolige meg her :(

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Alessandro+baby i magen :)

Alessandro+baby i magen :)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 393 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 08:06

Skjønner at du er nervøs ! Det er keg hele tiden :) er i uke 15 har sett han på ul og hørt hjertet mange ganger , men fortsatt så er jeg like urolig og nervøs hele tiden hihi ... Det er bare sånn det er når man ønsker seg dette så veldig :) men du skal se det går bra , samboeren din kommer til å bli kjempe glad når han ser den lille sprelle der og et bankende hjerte . Sånn var det hvertfall hos meg , de kjenner det jo ikke på kroppen så jeg tror det er vanskeligere for dem å virkelig tro på at det er noe der før de får sett det med egene øyne :) lykke til ! Si ifra hvordan det har gått da ? Når har du time forresten ?

#3 frøken alexandra

frøken alexandra

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 91 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 08:26

Vis innleggAlessandro+baby i magen ':)' skrev 17 juli 2012 - 08:06:

Skjønner at du er nervøs ! Det er keg hele tiden :) er i uke 15 har sett han på ul og hørt hjertet mange ganger , men fortsatt så er jeg like urolig og nervøs hele tiden hihi ... Det er bare sånn det er når man ønsker seg dette så veldig :) men du skal se det går bra , samboeren din kommer til å bli kjempe glad når han ser den lille sprelle der og et bankende hjerte . Sånn var det hvertfall hos meg , de kjenner det jo ikke på kroppen så jeg tror det er vanskeligere for dem å virkelig tro på at det er noe der før de får sett det med egene øyne :) lykke til ! Si ifra hvordan det har gått da ? Når har du time forresten ?

skal på time halv 3, syns det er så lenge til. var egentlig ikke engstelig før i går kveld, da slo det jo inn for fullt :P
kommer med tilbakemelding når jeg vet hvordan det går!

#4 Alessandro+baby i magen :)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 393 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 09:21

Det går så bra vettu :)

#5 sjuhu

sjuhu

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 24 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 09:45

Jeg er 12+3 og skal også på tidlig ultralyd idag kl. halv 3! hehe... Det går seeeint og jeg gru/gleder meg. Det er jo stas å få se den lille i magen, samtidig frykter jeg også at noe kan være galt, men det kan man heller ikke gjøre noe med før man er der. Prøv å tenke positivt, tenk hvor mange barn som blir født friske. Jeg krysser fingene for oss begge*** LYKKE TIL! :)

#6 frøken alexandra

frøken alexandra

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 91 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 09:52

Vis innleggJanuaryMiracle skrev 17 juli 2012 - 09:45:

Jeg er 12+3 og skal også på tidlig ultralyd idag kl. halv 3! hehe... Det går seeeint og jeg gru/gleder meg. Det er jo stas å få se den lille i magen, samtidig frykter jeg også at noe kan være galt, men det kan man heller ikke gjøre noe med før man er der. Prøv å tenke positivt, tenk hvor mange barn som blir født friske. Jeg krysser fingene for oss begge*** LYKKE TIL! :)

Lykke til til deg også :)
ja prøver å tenke positivt!

#7 Indigo 08-10-13

Indigo 08-10-13

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 561 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 12:12

Skjønner godt følelsene, var på tidlig ul idag og er 12+5. Innerst inne vet jeg jo at alt er bra, men var kjempenervøs og spent før timen. Fikk se en sprellende baby helt i henhold til skjema. For en lykkelig følelse å faktisk se at det var en baby med hode, kropp, armer og ben:)

Masse lykke til, det går nok kjempebra:)
Lille prinsesse ble født 09.02.13, ni lange dager på overtid:)

#8 frøken alexandra

frøken alexandra

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 91 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 19:56

er så lettet idag!
legen har nok bommet litt, for på UL sa de at jeg var 15 uker på vei med en frisk liten gutt :D *LYKKE*
hi

#9 På vei igjen <3

På vei igjen <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 805 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 20:21

What? Så gøy! Gratulerer masse :)
Tidlgere Hva skjer'a bagera? Nå med BOLLE i ovnen :D

#10 Alessandro+baby i magen :)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 393 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 20:40

Oi ! Så gøy da er vi like langt på vei :) grattis !