Gå til innhold

I natt våkna jeg av det verste jeg har opplevd hittil!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Våkna av at jeg hørte babyen på 9 mnd. klaga mye og nesten gråt på en annerledes måte enn hun pleier når noe er galt på natta. Spratt ut av senga og forta meg inn på rommet. Da lå hun med hodet inni dynetrekket og kanten til dynetrekket over halsen :(

 

Var helt jævlig å oppleve det! Vurderer å sy sammen alle dynetrekk etter jeg har tatt de på og heller bare klippe opp sømmen når jeg skal skifte på senga hennes! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Opplevde det samme med guttungen her når han var 8 mnd, og ja.. Jeg hadde en stund hvor jeg sydde punkt sting i enden av dynetrekket, så hodet hans ikke kunne smette inn igjen.. Når han var 11 mnd glemte jeg det, og alt gikk fint.. Etter det har jeg latt det være.. Nå er han da 17 mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye sine har glidelås både i pute og dynetrekk. Lurt.

 

Ellers funker jo sånn sovepose med armer bra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest enden av dyna nederst i sprinkelsenga så slipper du bekymre deg for dette. Det har jeg gjort hele veien. Er det trykknapper i dynetrekket så knepper jeg det bare rundt en sprinkel på to steder. Er det ikke knapper så bruker jeg sånne votteklyper og fester dyna rundt to sprinkler i fotenden. Da får ikke babyen dratt dyna over hodet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Jeg har med ordentlige knapper på alle trekkene jeg. Glidelås og trykknapper lsker hun å åpne opp :P

Aldri funnet henne med hode inni dynetrekket da, ekkel opplevelse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...