Gå til innhold

HELP! Ukeindikatoren viser at jeg er lengre på vei enn jeg er!


På vei igjen <3

Anbefalte innlegg

Jeg vet nøyaktig når jeg hadde el. +/- en dag.

Ukeindikatoren viser at jeg er 1-2 uker lengre enn jeg selv trodde, og jeg er allerede kvalm..

 

Hva betyr dette? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ukesidikatoren viser fostrets alder og ikke hvor langt du er kommet.

Noen har veldig høy HCG og da vil den vise lengere enn hva som er reelt. Dett er et veldig bra tegn at den viser lengere enn du er . Kanskje du venter tvillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det.. Hadde veldig lyst på tvillinger med nr 2, men nå håper jeg sterkt på en.

Får ta det som en gave da, om det stemmer.

 

Skal til legen på fredag, og da blir jeg nok sendt på tidlig ul..

 

Hvor tidlig kan man se tvillinger på ul da? Jeg er bare 3+6 eller 4+0 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligst man kan se et bankende hjerte op UL er uke 7. ikke noe poeng å gå før.

Ikke nor rutine å bli henvisst på UL i uke 7. Jeg har vært gjennom prøverør og skal dit på torsdag. Må betale selv.

 

Det jeg mente var bra med høy HCG er at den stiger, noen har høy HCG uten at det er tvillinger og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men timiane, du må vel ikke betale for ul når du har hatt prøverør? Jeg har selv prøverør og betaler ikke noe på riksen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men timiane, du må vel ikke betale for ul når du har hatt prøverør? Jeg har selv prøverør og betaler ikke noe på riksen....

 

Jeg er singel og har gjort det i utlandet. Må betale alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet sent i svangerskapet før, så jeg får tidlig ul med 2 ukers mellomrom frem til uke 24 . Er litt betryggende, så slipper jeg å tenke på det hele tiden. Jeg betaler ingenting, går på sykehuset for ul.

Må du betale selv etter prøverør? Hørtes veldig rart ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de svangerskapene eg har ventet tvillinger har hcg-nivåene mine vært veldig høye.

 

Men jeg lurer på om det også kan være er resultat av hormonbehandling etc i forkant av prøverør som gir utslag?

 

Lykke til, iallefall:) og gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintersol: Jeg har ikke hatt prøverør, så det kan ikke være det for min del...

Testet positivt første gang 3+1 eller 3+2, så kan bare være høyt hcg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok timiane, skjønner. Ang hcg, når jeg tok blodprøve på riksen for å teste graviditet fikk jeg beskjed at det nivået ikke hadde noe å si for om det var tvillinger eller ikke....prøverør her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier testen viser at du er lenger på vei så d jeg lurer på er hva stod d på den digitale? 1-2 uker elle 2-3 elle 3+?

Endret av Lykkelig gravid :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CB med ukeindikatoren viste 3+ på meg når jeg testet samme dag jeg skulle hatt mensen (hadde da testet andre positive tester fra 7 uke etter eggløsning). Hadde tatt eggløsningstester også, så visste jo at jeg nettopp var blitt gravid.

 

Iflg legen er det svært individuelt hvor mye hcg man produserer og hvor tidlig, og at ukeindikatoren derfor kun er gyldig for de som ligger på gjennomsnittet. Jeg ventet ikke tvillinger, kun en liten snupp som kommer om noen uker :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt fantastisk ut! Tusen takk for hjelp jenter, nå er jeg mye roligere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...