Grynet:
Har syntes at dyna fra IKEA var helt grei, den er ganske tynn da. Så dersom dere har det veldig kaldt på vinteren kan det være greit med en ekstra vinterdyne. Vi har brukt dyna samt et pledd for lillepia har lagt med pyjamas og har ikke syntes det har vært kaldt.
Husker ikke størrelsen på dyna, den er vel kanskje rundt 1,20 i lengda. Jeg sydde et ekstra trekk til den for en stund tilbake så det er det målet som sitter i hodet, men kan være jeg husker feil.Den er hvertfall større enn begge babydynene vi har.
Jeg venter enda på å få barnevogna tilsendt fra vognimport.no. Fikk en mail fra de hvor det sto at forsendelsen var forsinket grunnet kraftig uvær og at leveransen var blitt stoppet i tollen. Men i midten av august skulle den komme til Norge, så tar det vel en ukes tid før vi har den her hos oss. Gleder meg! Har fått bagdelen, men venter altså på sportsvogna og noe tilbehør. Har jo ikke termin før i slutten av september, så jeg håper og tror at det ikke er noen fare for at jeg får den for sent.
I dag fikk jeg en kjempeflott pakke fra bokklubben jeg nettopp har meldt meg inn i. Det var utrolig mye fine ting, jeg er så fornøyd! Blandt annet en stavmikser på 600 watt fra phillips og fiskars hageredskaper og noe fra eva solo og rosendahl, samt bøker. Og det beste er jo at det er gratis:D
Skulle gjerne hatt bedside crib. Men får meg ikke til å prioritere det når vi allerede har sprinkelseng. Hadde vi funnet en brukt, så kanskje, men jeg vet ikke helt hva mannen hadde sagt til det
Har begynt så smått å tenke at det nærmer seg, kjenner meg mye mer spent og forventningsfull denne gangen, gleder meg sånn til å møte lille nurket i magen. Slik opplevde jeg ikke det med første, sikkert fordi alt var så nytt og det var vanskelig å se for seg at det faktisk lå en baby i magen min.
Helga ellers blir vel bestående av en del familiebesøk. Er alene med snuppa fordi mannen skal jobbe mye i helga, så da liker vi å farte litt å besøke besteforeldre og være ute. Håper på fint vær slik det har vært hele uka, men det ser litt grått ut nå.