Uansett hva man velger dagmamma, stor barnehage, liten barnehage så synes jeg det er viktigst at man tar barnet sitt seriøst og følger nøye med og lytter til barnet sitt for om det ikke trives, da tror jeg det er noe som er feil og heller føre var.
Dagmamma, bedre enn barnehage?
Opprettet av
Ranii
, juli 15 2012 00:26
22 svar til dette emnet
Skrevet 18 oktober 2012 - 00:27
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 17 november 2012 - 01:45
Det som er skummelt er at ingen vet hva som skjer bak lukkede dører. I bhg er du aldri alene med et barn. Jeg vet om 2 som ble anmeldt for mishandling. (Dagmamma) De hadde da holdt på i flere år.
Skrevet 18 november 2012 - 14:02
Som 1 åring startet min jente i en såkalt "monster-barnehage". En barnehage med plass til 500 unger. Var skeptisk før hun begynte der, men tok ikke lang tid før jeg kunne legge skepsisen fra meg. Jenta mi gleder seg hver dag til barnehagen, og springer inn for å hilse på barna og de voksne på hennes base. Hun har nesten ikke tid til å si hade til meg. Jeg ser at jenta mi har det godt der, og at de bryr seg om henne. HUN trives godt der. Er ikke det ganske viktig da? Selvfølgelig er det alltids småting man kan plukke på, men det tror jeg man finner overalt, det være seg dagmamma, liten barnehage eller stor barnehage. Jeg ser at barnet mitt har det veldig bra, så ser ikke jeg vitsen i å klage.