Gå til innhold

Det mest perverse du har gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Perverse eller ekkleste??

 

Hadde en som var 18 år som jeg hadde et seksuelt forhold til. Vi hadde egentlig en avtale at vi ikke skulle ha sex med noen andre, og om vi hadde det så var det over. Vi var ikke i lag men hadde et helt vilt heftig sexliv. Jeg var i beg. av 20 åra. Vi hadde oss på alle parkeringsplassene, hjemme hos foreldrene hans, ute i det fri både i vann og på land. Han lærte meg orgasme, tror jeg kunne blitt mye eldre hadde det ikke vært for han før jeg lærte hvordan man slipper seg virkelig løs og kommer hver gang.

 

Møtte jo selvfølgelig en skikkelig kjekk kar i beg. av 30 årene. Høy, muskuløs og mann rett igjennom. Største kuken jeg har hatt mellom beina, armer som løftet meg rundt som om jeg var en kattunge. Jobbet ute og kjørte motorsykkel. Var en hel helg hos han uten å si noe til lillegutten min.

Dusjet før jeg dro fra kjekkasen men han måtte jo ha meg en siste gang etter det også før jeg dro, vi bodde noen timer unna hverandre. Brukte ikke kondom!

 

Kom hjem og møtte tilfeldigvis 18 åringen. Han ville ha meg med hjem. Så lot han slikke meg selv om kjekkasen hadde tømt seg i meg bare timer før. Gjett om samvittigheten gnaget meg...

 

Har gjort noe lignende. Da jeg var 19 og førsteårsstudent hadde jeg en kjæreste som det tydelig var i ferd med å bli slutt med. Jeg gikk ut for å møte en venn fra hjemstedet mitt, som jeg hadde hatt mye sex med da jeg var yngre. Så endte det slik denne gangen også: ble med ham på hotellrommet hans og hadde sex. Dro hjem til kjæresten etterpå og hadde sex med han også, mens jeg fortsatt hadde sperm fra den første inne i meg. Det kjentes rart. Syntes det var galt mot ham så klart, men tente på tanken på meg selv som "horete".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Prøvde også å tømme fløte på for å få katten til å gjøre det en gang Husk anonymknappen!

 

Uff. Dette har jeg også gjort en gang, men med smøreost. Æsjda, hehe. Skal nevnes at jeg var meget ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke så perverst..men jeg og x`en hadde sex overalt når behovet meldte seg..På rasteplasser-både i naturen og baki bilen, bak utedo på rasteplass, sugde han mens vi kjørte, på fjelltur litt rundt omkring rett og slett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt bilder av meg selv mens jeg knullet meg selv i ræva med en vinflaske. Ble veldig kåt av å gjøre det, men likte ikke å se på bildene etterpå. Slettet dem, uten å ha vist dem til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sex utendørs med kjæresten da jeg var ung.

 

Hadde en elsker som slikket meg i rompa. Var fantastisk digg, men kan ikke fatte at han ville (han digget det).

 

I voksen alder er jeg blitt medlem av mile-high klubben (sex på fly).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en fersk en fra nå i uken ;)

 

Jeg og pulevennen gikk på tur en kveld nå i uken,på ett av bergens berømte fjell.Fant et utskikkspunk med utsikt over halve verden og det var solnedgang.Og der hadde vi oss heftig på en mur,med både suging og doggy..Og hadde noen tatt bilde av det,hadde vi havnet på førstesiden i avisene her i byn :P

 

Har blåmerker ennå etter den muren,på de merkligste plasser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Skulle ønske noen av dere perverse jenter kunne utfordre meg i noe...

 

Som f.eks å ha gjensidig rumpesex med en auberginer, eller at jeg fikk en hånd i rumpa imens jeg ble sugd..

 

Kunne det være perverst nok for noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er dere klar over at det er en manns om har startet dette inlegget og alt han kommenterer handler om seg, fisting, perverse ting? Misstenklig. Aldri snakk om barn, bare sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pult på fest mens noen så på :S Var 19 år og drita full. Var noen som tok bilde også, håper de er borte!! Er så flau over det der!

 

Bilde? Uffda....Kjipt:-( De er sikkert IKKE borte, for å si det sånn:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninde gikk på byen med et mår for øye knulle flest mannfok i løpet av kvelden. jeg hadde 6 og hun hadde 7. Knulla de på do eller andre plasser. Når vi gikk hjem hadde vi med oss 3 gutter som tok oss etter tur. Dette var jo i min ville ungdom. Det sprøeste jeg har vært med på i voksen alder er jeg var på forettnings reise 4 dager, møtte en mann på frokoseten møtte blikket . snakket ikke med han men vi gikk å¨rommet hans og knullet vilt. Det ble mye sex de dagene. jeg gav han nøkkelkortet mitt slik at han kunne komme og gå. jeg var klar. Den siste dagen hadde han med seg en venn hvor vi hadde en herlig trekant.. da fikk jeg prøve begge hull. Jeg aner ingen ting om han uten om at han jobber for Yara og hva hen het til fornavn. Han er desidert den beste elskeren jeg har hatt, bestemt, øm, hensyn til meg, hard, viste hvordan han skulle tilfredstille meg helt fra første gang,
Sånt som det gjør meg så ubeskrivelig kvalm. æsj
Akkurat hva er det som gjør deg kvalm? Tanken på at det finnes mennesker som har mye sex?
Det å knulle 6-7 FORSKJELLIGE personer på SAMME KVELD, er bare kvalmt! ikke #59
Hvorfor? Hvis man tar forholdsregler for å unngå kjønnssykdommer, så ser jeg ikke problemet.

 

Jo, det er kvalmt. Uavhengig om man bruker kondom eller ikke. Hvorfor tok dere ikke likegodt betalt? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med fem gutter i tur og orden i dritfylla da jeg gikk på videregående. Nachspiel hjemme hos noen og jeg havnet i dobbeltsenga på foreldrenes soverom. Flere folk var innom og så på og flirte mens det stod på. Vil synke i jorda når jeg tenker på det.

 

NEI?!?! Det vil jeg rett og slett kalle misbruk:-( Fy faen! Var du klar over hva som skjedde eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hadde sex med fem gutter i tur og orden i dritfylla da jeg gikk på videregående. Nachspiel hjemme hos noen og jeg havnet i dobbeltsenga på foreldrenes soverom. Flere folk var innom og så på og flirte mens det stod på. Vil synke i jorda når jeg tenker på det.
NEI?!?! Det vil jeg rett og slett kalle misbruk:-( Fy faen! Var du klar over hva som skjedde eller??

 

Så ikke at det var svart på denne før nå. Var riktignok full, men klar over det som skjedde, selv om det nok utartet litt mer enn jeg hadde tenkt. Tenkte ikke på konsekvenser i det hele tatt der og da. Men det tok jo ikke mange dagene før "alle" visste om det som hadde skjedd da, og det var kjipt.

 

#67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med fem gutter i tur og orden i dritfylla da jeg gikk på videregående. Nachspiel hjemme hos noen og jeg havnet i dobbeltsenga på foreldrenes soverom. Flere folk var innom og så på og flirte mens det stod på. Vil synke i jorda når jeg tenker på det.
NEI?!?! Det vil jeg rett og slett kalle misbruk:-( Fy faen! Var du klar over hva som skjedde eller??
Så ikke at det var svart på denne før nå. Var riktignok full, men klar over det som skjedde, selv om det nok utartet litt mer enn jeg hadde tenkt. Tenkte ikke på konsekvenser i det hele tatt der og da. Men det tok jo ikke mange dagene før "alle" visste om det som hadde skjedd da, og det var kjipt. #67

 

Men syntes du det var greit mens det pågikk? Siden du var bevisst mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pult på fest mens noen så på :S Var 19 år og drita full. Var noen som tok bilde også, håper de er borte!! Er så flau over det der!
Bilde? Uffda....Kjipt:-( De er sikkert IKKE borte, for å si det sånn:-P

 

Godt mulig at noen har de enda, men det er ti år siden det skjedde, og har aldri hørt noe om det.. Og det var før digitalkameraene, så jeg håper at filmen ble borte, eller at det var for mørkt eller noe sånt noe :P

Fysj, blir flau bare jeg skriver dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med fem gutter i tur og orden i dritfylla da jeg gikk på videregående. Nachspiel hjemme hos noen og jeg havnet i dobbeltsenga på foreldrenes soverom. Flere folk var innom og så på og flirte mens det stod på. Vil synke i jorda når jeg tenker på det.
NEI?!?! Det vil jeg rett og slett kalle misbruk:-( Fy faen! Var du klar over hva som skjedde eller??
Så ikke at det var svart på denne før nå. Var riktignok full, men klar over det som skjedde, selv om det nok utartet litt mer enn jeg hadde tenkt. Tenkte ikke på konsekvenser i det hele tatt der og da. Men det tok jo ikke mange dagene før "alle" visste om det som hadde skjedd da, og det var kjipt. #67
Men syntes du det var greit mens det pågikk? Siden du var bevisst mener jeg.

 

Var vel med på det fra begynnelsen, men syntes ikke noe om at det kom folk og så på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninde gikk på byen med et mår for øye knulle flest mannfok i løpet av kvelden. jeg hadde 6 og hun hadde 7. Knulla de på do eller andre plasser. Når vi gikk hjem hadde vi med oss 3 gutter som tok oss etter tur. Dette var jo i min ville ungdom. Det sprøeste jeg har vært med på i voksen alder er jeg var på forettnings reise 4 dager, møtte en mann på frokoseten møtte blikket . snakket ikke med han men vi gikk å¨rommet hans og knullet vilt. Det ble mye sex de dagene. jeg gav han nøkkelkortet mitt slik at han kunne komme og gå. jeg var klar. Den siste dagen hadde han med seg en venn hvor vi hadde en herlig trekant.. da fikk jeg prøve begge hull. Jeg aner ingen ting om han uten om at han jobber for Yara og hva hen het til fornavn. Han er desidert den beste elskeren jeg har hatt, bestemt, øm, hensyn til meg, hard, viste hvordan han skulle tilfredstille meg helt fra første gang,
Sånt som det gjør meg så ubeskrivelig kvalm. æsj
Akkurat hva er det som gjør deg kvalm? Tanken på at det finnes mennesker som har mye sex?
Det å knulle 6-7 FORSKJELLIGE personer på SAMME KVELD, er bare kvalmt! ikke #59
Hvorfor? Hvis man tar forholdsregler for å unngå kjønnssykdommer, så ser jeg ikke problemet.
Jo, det er kvalmt. Uavhengig om man bruker kondom eller ikke. Hvorfor tok dere ikke likegodt betalt? :-P

 

Ikke jeg som skrev det opprinnelige innlegget. Greit at det ikke er din greie, og at du ikke ville gjort det, men hvorfor sier du gang på gang at det er kvalmt? Hvorfor er det et problem for deg at noen har mye sex? Så lenge de tar forholdsregler så de ikke blir gravide eller får noen sykdommer, så er det vel bare opp til dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninde gikk på byen med et mår for øye knulle flest mannfok i løpet av kvelden. jeg hadde 6 og hun hadde 7. Knulla de på do eller andre plasser. Når vi gikk hjem hadde vi med oss 3 gutter som tok oss etter tur. Dette var jo i min ville ungdom. Det sprøeste jeg har vært med på i voksen alder er jeg var på forettnings reise 4 dager, møtte en mann på frokoseten møtte blikket . snakket ikke med han men vi gikk å¨rommet hans og knullet vilt. Det ble mye sex de dagene. jeg gav han nøkkelkortet mitt slik at han kunne komme og gå. jeg var klar. Den siste dagen hadde han med seg en venn hvor vi hadde en herlig trekant.. da fikk jeg prøve begge hull. Jeg aner ingen ting om han uten om at han jobber for Yara og hva hen het til fornavn. Han er desidert den beste elskeren jeg har hatt, bestemt, øm, hensyn til meg, hard, viste hvordan han skulle tilfredstille meg helt fra første gang,
Sånt som det gjør meg så ubeskrivelig kvalm. æsj
Akkurat hva er det som gjør deg kvalm? Tanken på at det finnes mennesker som har mye sex?
Det å knulle 6-7 FORSKJELLIGE personer på SAMME KVELD, er bare kvalmt! ikke #59
Hvorfor? Hvis man tar forholdsregler for å unngå kjønnssykdommer, så ser jeg ikke problemet.
Jo, det er kvalmt. Uavhengig om man bruker kondom eller ikke. Hvorfor tok dere ikke likegodt betalt? :-P
Ikke jeg som skrev det opprinnelige innlegget. Greit at det ikke er din greie, og at du ikke ville gjort det, men hvorfor sier du gang på gang at det er kvalmt? Hvorfor er det et problem for deg at noen har mye sex? Så lenge de tar forholdsregler så de ikke blir gravide eller får noen sykdommer, så er det vel bare opp til dem?

 

øhm, nå har ikke jeg svart på denne fra før. Men problemet her er vel ikke akkurat at noen har mye sex. Men å ha det med 6-7 forskjellige på en kveld er vel i overkant drøyt. Det synes jeg også er ekkelt. Hvordan får man tid til det? Er det bare å kjøre på med neste, ingen småsnakk før? :-D

 

Det er vel omtrent like mange som ei godt brukt hore gjør på en kveld, så ja ja........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhm, nå har ikke jeg svart på denne fra før. Men problemet her er vel ikke akkurat at noen har mye sex. Men å ha det med 6-7 forskjellige på en kveld er vel i overkant drøyt. Det synes jeg også er ekkelt. Hvordan får man tid til det? Er det bare å kjøre på med neste, ingen småsnakk før? :-D Det er vel omtrent like mange som ei godt brukt hore gjør på en kveld, så ja ja........

 

Skjønner jo såklart at det er det hun reagerer på. Og såklart er det drøyt, eller hadde det vel ikke havnet i denne tråden.

 

Men hvorfor er det kvalmt og ekkelt? Hvis det er greit å ha sex med hver enkelt av guttene for seg? Blir det kvalmt fordi det ikke ligger noe forpliktelser i det, fordi man er ferdig med hverandre når samleiet er gjennomført? Eller er det kvalmt å ha sex mange ganger på en kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig perverst, men noe spesielt kanskje: sex i frittfall, 200 km/t over Arizona. Hadde ikke tid til å komme for å si det sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig perverst, men noe spesielt kanskje: sex i frittfall, 200 km/t over Arizona. Hadde ikke tid til å komme for å si det sånn;)

 

Under tandemhopp med fallskjerm da? Rimelig spesielt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klar over at det er en manns om har startet dette inlegget og alt han kommenterer handler om seg, fisting, perverse ting? Misstenklig. Aldri snakk om barn, bare sex.

 

Det var jeg som startet denne tråden, og jeg er ikke mann.

 

Nicket "vibroegg" er riktignok en mann, og har skrevet flere innlegg om slike ting som du nevner, men han er ikke trådstarter.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig perverst, men noe spesielt kanskje: sex i frittfall, 200 km/t over Arizona. Hadde ikke tid til å komme for å si det sånn;)

 

Under tandemhopp med fallskjerm da? Rimelig spesielt ja.

 

Nei, egen skjerm begge to ja. Tror det hadde blitt enda værre under tandem gitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...