Gå til innhold

Det mest perverse du har gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvem av disse er verst da, folkens? jeg ble mest sjokkert over damen i praha med kikkehullet og hobbygynekologen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si Praha historien og matte historien fikk meg til å akutt le :)) morsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninde gikk på byen med et mår for øye knulle flest mannfok i løpet av kvelden.

jeg hadde 6 og hun hadde 7. Knulla de på do eller andre plasser.

 

Når vi gikk hjem hadde vi med oss 3 gutter som tok oss etter tur.

 

Dette var jo i min ville ungdom.

 

Det sprøeste jeg har vært med på i voksen alder er jeg var på forettnings reise 4 dager, møtte en mann på frokoseten møtte blikket . snakket ikke med han men vi gikk å¨rommet hans og knullet vilt.

Det ble mye sex de dagene. jeg gav han nøkkelkortet mitt slik at han kunne komme og gå. jeg var klar. Den siste dagen hadde han med seg en venn hvor vi hadde en herlig trekant.. da fikk jeg prøve begge hull.

Jeg aner ingen ting om han uten om at han jobber for Yara og hva hen het til fornavn. Han er desidert den beste elskeren jeg har hatt, bestemt, øm, hensyn til meg, hard, viste hvordan han skulle tilfredstille meg helt fra første gang,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Avent pumpemaskin til onani :)

 

Hehe sært. Men kan skjønne at det funker. :)

 

Hva er en avent pumpemasin???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Avent pumpemaskin til onani :)
Hehe sært. Men kan skjønne at det funker. :)
Hva er en avent pumpemasin???

 

Brystpumpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pult på fest mens noen så på :S

Var 19 år og drita full. Var noen som tok bilde også, håper de er borte!! Er så flau over det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninde gikk på byen med et mår for øye knulle flest mannfok i løpet av kvelden. jeg hadde 6 og hun hadde 7. Knulla de på do eller andre plasser. Når vi gikk hjem hadde vi med oss 3 gutter som tok oss etter tur. Dette var jo i min ville ungdom. Det sprøeste jeg har vært med på i voksen alder er jeg var på forettnings reise 4 dager, møtte en mann på frokoseten møtte blikket . snakket ikke med han men vi gikk å¨rommet hans og knullet vilt. Det ble mye sex de dagene. jeg gav han nøkkelkortet mitt slik at han kunne komme og gå. jeg var klar. Den siste dagen hadde han med seg en venn hvor vi hadde en herlig trekant.. da fikk jeg prøve begge hull. Jeg aner ingen ting om han uten om at han jobber for Yara og hva hen het til fornavn. Han er desidert den beste elskeren jeg har hatt, bestemt, øm, hensyn til meg, hard, viste hvordan han skulle tilfredstille meg helt fra første gang,

 

Sånt som det gjør meg så ubeskrivelig kvalm. æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninde gikk på byen med et mår for øye knulle flest mannfok i løpet av kvelden. jeg hadde 6 og hun hadde 7. Knulla de på do eller andre plasser. Når vi gikk hjem hadde vi med oss 3 gutter som tok oss etter tur. Dette var jo i min ville ungdom. Det sprøeste jeg har vært med på i voksen alder er jeg var på forettnings reise 4 dager, møtte en mann på frokoseten møtte blikket . snakket ikke med han men vi gikk å¨rommet hans og knullet vilt. Det ble mye sex de dagene. jeg gav han nøkkelkortet mitt slik at han kunne komme og gå. jeg var klar. Den siste dagen hadde han med seg en venn hvor vi hadde en herlig trekant.. da fikk jeg prøve begge hull. Jeg aner ingen ting om han uten om at han jobber for Yara og hva hen het til fornavn. Han er desidert den beste elskeren jeg har hatt, bestemt, øm, hensyn til meg, hard, viste hvordan han skulle tilfredstille meg helt fra første gang,

 

Sånt som det gjør meg så ubeskrivelig kvalm. æsj

 

Akkurat hva er det som gjør deg kvalm? Tanken på at det finnes mennesker som har mye sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninde gikk på byen med et mår for øye knulle flest mannfok i løpet av kvelden. jeg hadde 6 og hun hadde 7. Knulla de på do eller andre plasser. Når vi gikk hjem hadde vi med oss 3 gutter som tok oss etter tur. Dette var jo i min ville ungdom. Det sprøeste jeg har vært med på i voksen alder er jeg var på forettnings reise 4 dager, møtte en mann på frokoseten møtte blikket . snakket ikke med han men vi gikk å¨rommet hans og knullet vilt. Det ble mye sex de dagene. jeg gav han nøkkelkortet mitt slik at han kunne komme og gå. jeg var klar. Den siste dagen hadde han med seg en venn hvor vi hadde en herlig trekant.. da fikk jeg prøve begge hull. Jeg aner ingen ting om han uten om at han jobber for Yara og hva hen het til fornavn. Han er desidert den beste elskeren jeg har hatt, bestemt, øm, hensyn til meg, hard, viste hvordan han skulle tilfredstille meg helt fra første gang,
Sånt som det gjør meg så ubeskrivelig kvalm. æsj
Akkurat hva er det som gjør deg kvalm? Tanken på at det finnes mennesker som har mye sex?

Det å knulle 6-7 FORSKJELLIGE personer på SAMME KVELD, er bare kvalmt!

ikke #59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å knulle 6-7 FORSKJELLIGE personer på SAMME KVELD, er bare kvalmt! ikke #59

Eller rett å slett et tegn på at du ikke eksprementerte like mye sexuelt som hun andre anonym.

Joda, det er mange.. Men så lenge hun brukte kondom, så finnes det da tusen ting som er værre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninde gikk på byen med et mår for øye knulle flest mannfok i løpet av kvelden. jeg hadde 6 og hun hadde 7. Knulla de på do eller andre plasser. Når vi gikk hjem hadde vi med oss 3 gutter som tok oss etter tur. Dette var jo i min ville ungdom. Det sprøeste jeg har vært med på i voksen alder er jeg var på forettnings reise 4 dager, møtte en mann på frokoseten møtte blikket . snakket ikke med han men vi gikk å¨rommet hans og knullet vilt. Det ble mye sex de dagene. jeg gav han nøkkelkortet mitt slik at han kunne komme og gå. jeg var klar. Den siste dagen hadde han med seg en venn hvor vi hadde en herlig trekant.. da fikk jeg prøve begge hull. Jeg aner ingen ting om han uten om at han jobber for Yara og hva hen het til fornavn. Han er desidert den beste elskeren jeg har hatt, bestemt, øm, hensyn til meg, hard, viste hvordan han skulle tilfredstille meg helt fra første gang,
Sånt som det gjør meg så ubeskrivelig kvalm. æsj
Akkurat hva er det som gjør deg kvalm? Tanken på at det finnes mennesker som har mye sex?

Det å knulle 6-7 FORSKJELLIGE personer på SAMME KVELD, er bare kvalmt!

ikke #59

 

Hvorfor?

 

Hvis man tar forholdsregler for å unngå kjønnssykdommer, så ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var vel ikke målet med denne tråden, gå inn å kritisere hverandre for hva hvilke perversiteter en har gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da!! Hvis dere ikke tåler innholdet i en slik tråd så ikke klikk på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var vel ikke målet med denne tråden, gå inn å kritisere hverandre for hva hvilke perversiteter en har gjort

 

Nei, målet er å skryte av de mest idiotiske, uansvarlige og smakløse tingene man har gjort i fylla, slik at alle andre forstår hvor kjedelige og pripne de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med fem gutter i tur og orden i dritfylla da jeg gikk på videregående. Nachspiel hjemme hos noen og jeg havnet i dobbeltsenga på foreldrenes soverom. Flere folk var innom og så på og flirte mens det stod på. Vil synke i jorda når jeg tenker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småperversitet og tabu tenner os alle på en eller annen måte virker det som..

 

Jeg Er selv smånysgjerrig på sånt, men har ikke prøvd så mye av det..

 

Men skulle så gjerne testet dette ut litt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg som var på byen og knullet vilt! Selvfølgelig brukte vi kondom :)

 

Hva er forskjellen på det og gå på Swingersklubb eller å delta i gangbang som mange gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perverse eller ekkleste??

 

Hadde en som var 18 år som jeg hadde et seksuelt forhold til. Vi hadde egentlig en avtale at vi ikke skulle ha sex med noen andre, og om vi hadde det så var det over. Vi var ikke i lag men hadde et helt vilt heftig sexliv. Jeg var i beg. av 20 åra. Vi hadde oss på alle parkeringsplassene, hjemme hos foreldrene hans, ute i det fri både i vann og på land. Han lærte meg orgasme, tror jeg kunne blitt mye eldre hadde det ikke vært for han før jeg lærte hvordan man slipper seg virkelig løs og kommer hver gang.

 

Møtte jo selvfølgelig en skikkelig kjekk kar i beg. av 30 årene. Høy, muskuløs og mann rett igjennom. Største kuken jeg har hatt mellom beina, armer som løftet meg rundt som om jeg var en kattunge. Jobbet ute og kjørte motorsykkel. Var en hel helg hos han uten å si noe til lillegutten min.

Dusjet før jeg dro fra kjekkasen men han måtte jo ha meg en siste gang etter det også før jeg dro, vi bodde noen timer unna hverandre. Brukte ikke kondom!

 

Kom hjem og møtte tilfeldigvis 18 åringen. Han ville ha meg med hjem. Så lot han slikke meg selv om kjekkasen hadde tømt seg i meg bare timer før. Gjett om samvittigheten gnaget meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese. Men har ikke stort å bidra med selv. Har gjort det utendørs en gang. Det er jo ikke perverst, men det er vel det mest "uvanlige" jeg har på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest med endel fra jobben min, og rett før vi dro kom en kar fra en annen avdeling på jobb og gav meg en lapp før han gikk. Der sto det en adresse og jeg satte meg i en taxi like etterpå.

Jeg ble nesten overfalt når jeg ringte på døren, det ble heftig klining og det førte til at vi endte i sengen. Og da kom jeg på at jeg hadde mensen og ob på meg. Men før jeg rakk å tenke lenger stakk han hodet opp og hadde ob'n mellom tenna. Men full som jeg var så tenkte jeg ikke veldig over det før dagen etter. (viste seg at han tente på dette, men det kan jeg ikke helt si at jeg gjør...... hvertfall ikke slik) Ganske så flau endel uker etterpå ja, men en fantastisk herlig fyr som jeg koste meg med av og til i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex på ein kirkegård. På ein offentlig sauna, inne på ei av badestuene. Har hatt sex attmed eit anna vennepar (berre paralelt i samme seng, ikkje bytta partnera). Den verste var vel kanskje at eg sugde samboeren min, menst broren min sov i sofaen ved sidan av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å knulle samme fyren som bestevenninnen min holdt lenge for meg.

Kall meg gjerne gammeldags..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...