Gå til innhold

Det mest perverse du har gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hahaha digger denne tråden! Jeg må bare innrømme at jeg er ganske så kjedelig... Kommer ikke på noe perverst jeg har gjort...tenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, vet ikke helt om mine bidrag kan regnes som så perverse. Er nok litt mer idiotiske og korttenkte. Var rimelig ung og hadde en mye eldre kjæreste. Jeg sendte han mms-er med nakenbilder, små videosnutter av at jeg onanerte osv, jeg knulla han i rumpa med en vibrator, vi filma oss selv når vi hadde sex. Angrer litt på dette i dag, men heldigvis sørga jeg for at alt var sletta når det ble slutt.

 

Ellers onanerte jeg mye når jeg var tenåring. Husker jeg lå med buksa på anklene og ga meg selv en kjapp orgasme på sofaen i stua mens alle var hjemme (mor og brødre). De var andre steder i huset, men kunne veldig kjapt ha oppdaga meg. Jeg brukte en avlang parfymeflaske til å onanere med. Husker den var kald og god :P Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex på skolebussen, fullstappet skolebuss. Jeg skjønner enda ikke at jeg torde noe slik, for jeg var byens mest sjenerte jente på den tiden. Men da jeg fikk min første kjæreste i 10klasse så begynte min sjenerthet å forsvinne, og vi hadde sex rimelig mange forskjellige steder for å si det slik. Nå hadde jeg aldri i verden tort, men heldigvis er det ikke noe min mann hadde tort heller.

 

Bdsm er noe meg og min mann liker, og vi har gjort mye rart som andre kanskje syns er veldig rart og kanskje utenkelig. Vi har vært på forskjellige sex-klubber så vi har sett og opplevd mye forskjellig, men det blir helt anderledes når de menneskene er der for det samme som vi er. Da blir det noe helt annet enn å ha sex på en buss eller andre offentlige steder, men det skjer mye der som andre hadde fått hakaslepp av for å si det slik. Jeg syns det er kjempe spennende, og fasinerende hvor forskjellige vi er.

 

Første kjæresten min var så glad i marsipanstenger (de som er til jul og påske) så en gang vi lå i senga nakene og så på film fant han ut at han skulle pule meg litt med den før han spiste den. Det blei bare ekkelt, for sjokoladen smelta jo..... Men han mente marsipanstangen smakte veldig godt, men han fikk ikke lov å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex på skolebussen, fullstappet skolebuss. Jeg skjønner enda ikke at jeg torde noe slik, for jeg var byens mest sjenerte jente på den tiden. Men da jeg fikk min første kjæreste i 10klasse så begynte min sjenerthet å forsvinne, og vi hadde sex rimelig mange forskjellige steder for å si det slik. Nå hadde jeg aldri i verden tort, men heldigvis er det ikke noe min mann hadde tort heller. Bdsm er noe meg og min mann liker, og vi har gjort mye rart som andre kanskje syns er veldig rart og kanskje utenkelig. Vi har vært på forskjellige sex-klubber så vi har sett og opplevd mye forskjellig, men det blir helt anderledes når de menneskene er der for det samme som vi er. Da blir det noe helt annet enn å ha sex på en buss eller andre offentlige steder, men det skjer mye der som andre hadde fått hakaslepp av for å si det slik. Jeg syns det er kjempe spennende, og fasinerende hvor forskjellige vi er. Første kjæresten min var så glad i marsipanstenger (de som er til jul og påske) så en gang vi lå i senga nakene og så på film fant han ut at han skulle pule meg litt med den før han spiste den. Det blei bare ekkelt, for sjokoladen smelta jo..... Men han mente marsipanstangen smakte veldig godt, men han fikk ikke lov å gjøre det igjen.

 

Hvor finner man sånne klubber, og hva skjer der som andre hadde fått hakeslepp av? Ble litt nysgjerrig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Bananer, kjøttpølser, agurker, håndtaket på hårbørsten, brukt en vibrerende barberhøvel som klittvibrator. Lå på gulvet i stua etter en skikkelig rølpefest og gubben brukte ei rusbrusflaske på meg mens han tok meg analt. Var ikke folk i stua, men 5-6 personer sov ovenpå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble utrolig tent av å ta bilder av meg selv i mine yngre dager. Knullet meg selv i fitta og rumpa med alt mulig rart og tok bilder / filmklipp av det. Agurker, bananer, pølser, gulrøtter, vinflasker, shampooflasker, spraybokser, kjøkkenredskaper... Tente veldig på å se på det selv mens jeg onanerte. Klokelig nok delte jeg det aldri med noen, og jeg slettet det etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars katt! Du er klar over at slike overgrep er ulovlig?

 

Du, jeg var kanskje 14 år gammel, og jeg tvang den ikke på noen måte. Smurte på fløte for å se hva som skjedde. Den var forøvrig temmelig mellominteressert, slikket et par tak før den gikk sin vei. Den var ærlig talt mer interessert i å slikke sitt eget rumpehull, selv om det var uten fløte. :-P

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mer enn 2000 visninger på under ett døgn. Virker som om folk syntes dette var interessant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninne hadde sex på webcamera foran en fyr ingen av oss kjente, da vi var 16. Ellers tror jeg ikke jeg har gjort så mye sært.

 

Jeg skulle gjerne prøvd ut litt av hvert da, jeg bare tør ikke :P Bl.a. wetsex, swingersklubber, trekant osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjæreste som var litt på den kinky siden, og jeg syntes det var spennende å teste ut litt av hvert. Jeg har knulla i Vigelandsparken, tatt nakenbilder i skulpturene. Han var også utrolig opptatt av å barbere meg, streching, fisting, stikke ting inni meg osv ( bananer, stearinlys, flasker, epler, pærer, ol). Jeg elsket å ligge der å bli brukt som hans leketøy, at han tøyde grensene mine, også bokstavelig talt, ved å si " Du klarer litt til".

 

Kjenner at jeg savner det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Var sammen med en kar en gang. Da jeg sugde han holdt han plutselig hodet mitt fast mens jeg hadde hele utstyret has langt oppi halsen. Også kom han... Jeg satt fast... Æsj.. Jeg er av typen som IKKE svelger for å si det sånn.... Fyttiphu....... Han holdt også hodet mitt fast slik at jeg hadde nesa trykket oppi rompa på han...

Begge gangene med klar beskjed om at det der IKKE skulle gjentas :P nå skal det sies at det forholdet der tok slutt etter kort tid da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke akkurat perverst, men litt småsprøtt kanskje?

 

Bodde en stund i Praha. Vi var en fem-seks ungdommer fra forskjellige land som leide rom i en diger leilighet. Det som var litt spesielt var at vi leide av en nokså spesiell tsjekkisk dame på 50-60 år. Hun lot oss bo der nesten gratis mot at hun fikk se på når vi hadde sex. Var stort sett folk som reiste som bodde der, så det var mye utskiftning av folk og mye sex. Det var et eget "sexrom" hvor vi kunne få være i fred, og vertinnen satt i naborommet og så på gjennom et hull i veggen. Av en eller annen grunn syntes jeg ikke det var ekkelt, nesten litt komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke akkurat perverst, men litt småsprøtt kanskje? Bodde en stund i Praha. Vi var en fem-seks ungdommer fra forskjellige land som leide rom i en diger leilighet. Det som var litt spesielt var at vi leide av en nokså spesiell tsjekkisk dame på 50-60 år. Hun lot oss bo der nesten gratis mot at hun fikk se på når vi hadde sex. Var stort sett folk som reiste som bodde der, så det var mye utskiftning av folk og mye sex. Det var et eget "sexrom" hvor vi kunne få være i fred, og vertinnen satt i naborommet og så på gjennom et hull i veggen. Av en eller annen grunn syntes jeg ikke det var ekkelt, nesten litt komisk.

 

Og folk lurer paa hvorfor kjonnssykdommer florerer... Blir faktisk uvel av slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke akkurat perverst, men litt småsprøtt kanskje? Bodde en stund i Praha. Vi var en fem-seks ungdommer fra forskjellige land som leide rom i en diger leilighet. Det som var litt spesielt var at vi leide av en nokså spesiell tsjekkisk dame på 50-60 år. Hun lot oss bo der nesten gratis mot at hun fikk se på når vi hadde sex. Var stort sett folk som reiste som bodde der, så det var mye utskiftning av folk og mye sex. Det var et eget "sexrom" hvor vi kunne få være i fred, og vertinnen satt i naborommet og så på gjennom et hull i veggen. Av en eller annen grunn syntes jeg ikke det var ekkelt, nesten litt komisk.

 

Og folk lurer paa hvorfor kjonnssykdommer florerer... Blir faktisk uvel av slikt.

 

Brukte jo alltid kondom da. Hadde et aktiv sexliv med mange tilfeldige elskere fra alderen ca. 16-25. Noen kjønnssykdom har jeg aldri hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være unormal jeg da, skjønner jeg, som ikke har prøvd noen av disse tingene som dere skriver om i denne tråden. Ja tenk, jeg er så kjedelig at jeg ikke en gang har prøvd analsex eller sexleketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke akkurat perverst, men litt småsprøtt kanskje? Bodde en stund i Praha. Vi var en fem-seks ungdommer fra forskjellige land som leide rom i en diger leilighet. Det som var litt spesielt var at vi leide av en nokså spesiell tsjekkisk dame på 50-60 år. Hun lot oss bo der nesten gratis mot at hun fikk se på når vi hadde sex. Var stort sett folk som reiste som bodde der, så det var mye utskiftning av folk og mye sex. Det var et eget "sexrom" hvor vi kunne få være i fred, og vertinnen satt i naborommet og så på gjennom et hull i veggen. Av en eller annen grunn syntes jeg ikke det var ekkelt, nesten litt komisk.
Og folk lurer paa hvorfor kjonnssykdommer florerer... Blir faktisk uvel av slikt.
Brukte jo alltid kondom da. Hadde et aktiv sexliv med mange tilfeldige elskere fra alderen ca. 16-25. Noen kjønnssykdom har jeg aldri hatt.

 

Bra for deg, men det er fremdeles temmelig ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke akkurat perverst, men litt småsprøtt kanskje? Bodde en stund i Praha. Vi var en fem-seks ungdommer fra forskjellige land som leide rom i en diger leilighet. Det som var litt spesielt var at vi leide av en nokså spesiell tsjekkisk dame på 50-60 år. Hun lot oss bo der nesten gratis mot at hun fikk se på når vi hadde sex. Var stort sett folk som reiste som bodde der, så det var mye utskiftning av folk og mye sex. Det var et eget "sexrom" hvor vi kunne få være i fred, og vertinnen satt i naborommet og så på gjennom et hull i veggen. Av en eller annen grunn syntes jeg ikke det var ekkelt, nesten litt komisk.
Og folk lurer paa hvorfor kjonnssykdommer florerer... Blir faktisk uvel av slikt.
Brukte jo alltid kondom da. Hadde et aktiv sexliv med mange tilfeldige elskere fra alderen ca. 16-25. Noen kjønnssykdom har jeg aldri hatt.

 

Bra for deg, men det er fremdeles temmelig ekkelt.

 

Hva er det jeg har gjort som du synes er ekkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks likte å stikke stortåa inn i meg. Merkelig påfunn, og ikke noe som jeg falt for akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Avent pumpemaskin til onani :)
Hehe sært. Men kan skjønne at det funker. :)

 

 

Har bollemus se ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem av 10 000-metersklubben (hadde sex på flytoalettet :P), noen seanser med sex i bil også er jeg fast tilhenger av vibrerende leketøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...