Gå til innhold

Endelig rier?


VenterPåNr.2

Anbefalte innlegg

Danset litt sengevals ( ;D ) i halv 11 tiden og fikk da kynnere med murriger i underkant av magen, fra 13.00 tiden tok det seg opp, har siden da hatt noe som minner fryktelig om rier, varer i ca 40 sek, med alt fra 4-9 min mellomrom, mens nå på slutten har det vært nesten regelmessig med ca 9 min mellom de siste med murring fra mage ned mot lår og bak til ryggen....

Hmmm, kan det være min tur, eller dabber dette av?? :-)

 

............Der kom det en til, 49 sek... Det er lov å håpe :-)

Endret av VenterPåNr.2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge kan det ta før riene blir "sykehusverdig" ? Det er sikkert veeldig individuelt.... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på eventuelt tidligere fødsler, reisetid og kor mykje smerter ein har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige fødsel startet med vannavgang, ingen komplikasjoner.. Er nå ca 7 min mellom hver, men er ikke heelt regelmessige, er ikke kjempevonde men såpass at jeg må puste litt ekstra.. Har en liten halvtime til sykehuset, må også tenke på barnepass til en på 4 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååneida.. det hele dabbet av når jeg la meg, men er kommet tilbake igjen nå.. vet ikke hvordan jeg skal tolke dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen kommer litt å litt nå.. Er det fødsel på gang eller har det vært bare lureRIER? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen kommer litt å litt nå.. Er det fødsel på gang eller har det vært bare lureRIER? :P

Jeg hadde gått ut å gått meg en tur..aktivitet er med å trigger vettu:-) lykkr til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat inn fra en liten gåtur, kommer rier når jeg går, men går over når jeg setter meg!! Skulle ha gått lenger tur, men pga rygg og hofter så blir det bare miniturer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat inn fra en liten gåtur, kommer rier når jeg går, men går over når jeg setter meg!! Skulle ha gått lenger tur, men pga rygg og hofter så blir det bare miniturer...

 

Nå er det vel det som ikke er rier men kynnere. Rier stopper ikke opp når man endrer aktivitet. Ville kanskje heller prøvd å slappe av enn å provosere frem kynnere som bare gjør deg sliten.

 

Lykke til uansett og håper at fødselen din starter snart. :)

Endret av Myrsnipa_snartmammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat de samme på torsdag! litt sengevals,og så startet det på'an etter en halvtimestid.... kom en del blod med slim, og ikke skrekkelig vonde, men såpass ubehagelige "kynnere"/"lurerier" att jeg ikke fikk sove.... lå slik i nærmere 3 timer før jeg tok meg to paracet -i tilfelle det var noe på gang slik at jeg sku få litt søvn i allefall-og sovnet etter litt.... -våkna på morgenen som om INGENTING skulle ha skjedd! :( -for en skuffelse :(

(skulle ønske det var slik som sist fødsel, att jeg ikke merket noen ting før det virkelig satte i gang-og at de da var skikkelige greier) 1 uke på overtid snart, og lei av å være gravid! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende, kanskje nr 2 ofte bruker lengre tid? Med meg var det også slik at jeg ikke merket noenting før fødselen var i gang (sterke rier). Denne gangen har jeg kynnere med vonde menssmerter 3,5 uke før termin. Lykke til både lille-line og HI, krysser fingrene for at det blir litt "action" på fødselsfronten snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat inn fra en liten gåtur, kommer rier når jeg går, men går over når jeg setter meg!! Skulle ha gått lenger tur, men pga rygg og hofter så blir det bare miniturer...

 

Nå er det vel det som ikke er rier men kynnere. Rier stopper ikke opp når man endrer aktivitet. Ville kanskje heller prøvd å slappe av enn å provosere frem kynnere som bare gjør deg sliten.

 

**Var kynnere jeg skulle skrive, var vell mer ett håp om at det skulle bli rier. har som nevnt en gutt på 4 som var lei av å sitte inne, så derfor tok vi en tur ut :)**

 

Lykke til uansett og håper at fødselen din starter snart. :)

 

Takk for det :)

Endret av VenterPåNr.2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine rier ble aldri regelmessige (og "alle" sa at da er det ikke ekte rier...trust me, de var det), vondere i hvile en ro, varte ifra 15sek til 1,5min frem til ungen var ute ;)

 

Men de tok seg opp i styrke, dvs paracet fungerte plutselig ikke lenger... da dro vi på føden, jeg hadde 5cm åpning og 4t etterpå var han ute ;)

 

Håper du starter snart, husk at ikke alle følger boka...og klisje men snt, du merker det når det er ekte rier ;)

(jeg var plaget MYE med maserier og kynnere siste tre mnd før fødsel, og merket raskt forskjellen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er alle forskjellige :-) sitter her nå med litt murring og muligens vannavgang, grunnen til at jeg sier muligens er at truseinnlegget var blitt vått og det luktet litt søtlig sæd, men så hadde vi jo oss i går, mye mulig det er siste rest som kommer ut nå..... :P venter litt med å ringe føden, se om det kommer mer :-)

 

lykke til, til dere alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er alle forskjellige :-) sitter her nå med litt murring og muligens vannavgang, grunnen til at jeg sier muligens er at truseinnlegget var blitt vått og det luktet litt søtlig sæd, men så hadde vi jo oss i går, mye mulig det er siste rest som kommer ut nå..... :P venter litt med å ringe føden, se om det kommer mer :-) lykke til, til dere alle sammen :-)

 

Prøv igjen med sex i kveld igjen også i morgen, det sies at det bør være litt hyppig sex! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex før gubbisen dro på jobb, har skikkelig vonde mensmurringer i rygg og underkant av mage.. Tørr ikke håpe på noe som helst, er hjemme sammen med "lille"gutt som startet ferien sin idag, så må være mest mulig oppegående :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...