Noen dager til permisjon, føler han burde være litt blid og positiv heller....
Jeg er fødeklar, men føler mannen sliter mer med hormonene enn jeg gjør!!! Han er sur og sippete hele tiden, og jeg begynner snart blir LEI!
Opprettet av
Anonym bruker
, juli 14 2012 09:40
3 svar til dette emnet
Skrevet 14 juli 2012 - 09:40
Skjønner ikke hvorfor. Jeg har sagt han må slappe av, ikke jobbe sånn i hage og sånn hele tiden. Ta en tur ut med kammerater og ta ei øl eller to, gå på revy, spille litt poker. ETT ELLER ANNET, for kanskje humøret kunne gått opp litt. Men neeeeiiiidaaaa, han er bare hjemme. Han står på, vil ha ting som har vært uferdig i mange år ferdig nå, og jeg er veldig glad for det. Men kjipt når jeg er i permisjon og han i ferie, og så er han bare SUR 
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 14 juli 2012 - 09:59
Han bygger rede,hehe...............blir nok bedre når rugingen er over!!!
Skrevet 14 juli 2012 - 10:37
han er sikkert stressa og bekymra og må ha noe og gjøre.
Og vil ha det ferdig til lille kommer:)
for øvrig så tålte jeg ikke noe siste mnd. husker jeg freste til han : kan det være nødvendig å puste så høyt? herregud hvor mye luft trenger du?! Og når han begynte og le , begynte jeg å grine...
jadda hormoner er moro;)
Og vil ha det ferdig til lille kommer:)
for øvrig så tålte jeg ikke noe siste mnd. husker jeg freste til han : kan det være nødvendig å puste så høyt? herregud hvor mye luft trenger du?! Og når han begynte og le , begynte jeg å grine...
jadda hormoner er moro;)
" det har jeg aldri prøvd før så det klarer jeg helt sikkert!"
Skrevet 14 juli 2012 - 15:53
Han trekker jo meg ned når han er så sur hele tiden. jeg trenger hos og hyggelige samtaler... men det er det lite av!