Hei jeg er ei jente på 24 år.. Jeg har ei lita jente på 7 mnd nå.. å fant ut i dag at jeg er gravid igjen med unge nr 2.. Blir det for tett?? Er det farlig ?? å hvordan blir det med permisjon med unge nr 2, når jeg er i min permisjon nå frem til 12 oktober 2012 ?? Jeg trenger virkelig hjelp, vet ikke hva jeg skal gjøre :S
Vennlig hilsen meg
Gravid med nr 2.... hjelp
Opprettet av
ainain
, juli 13 2012 12:17
1 svar til dette emnet
Skrevet 13 juli 2012 - 12:17
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 13 juli 2012 - 21:57
Hei du!
Jeg skjønner at dette kom overraskende - jeg opplevde det sammen med mine to yngste barn (som er 14 og 15 år nå)
Det er ikke farlig, og etter at det første "sjokket" har lagt seg er det lettere å se gleden og forventningen. Det blir litt kø på stellebordet en periode, men gleden over barna og deres glede av hverandre er MYE større.
Fødselspenger regnes som inntekt - du får derfor beregnet nye fødselspenger på bakgrunn av igangværende fødselspenger. Man legger til grunn inntekten de siste tre år, og velger beregningen utfra det beste av disse.
Masse lykke til og fortsatt god gravid sommer!
Jeg skjønner at dette kom overraskende - jeg opplevde det sammen med mine to yngste barn (som er 14 og 15 år nå)
Det er ikke farlig, og etter at det første "sjokket" har lagt seg er det lettere å se gleden og forventningen. Det blir litt kø på stellebordet en periode, men gleden over barna og deres glede av hverandre er MYE større.
Fødselspenger regnes som inntekt - du får derfor beregnet nye fødselspenger på bakgrunn av igangværende fødselspenger. Man legger til grunn inntekten de siste tre år, og velger beregningen utfra det beste av disse.
Masse lykke til og fortsatt god gravid sommer!