Gå til innhold

Positiv test og mensen, noen det har gått bra med?


Miola

Anbefalte innlegg

Testet positivt i går på rd 12, har hatt småblødninger siden søndag samtidig som svake positive billigtester.

Blødningene økte på litt i går og i dag blør jeg som en vanlig menstruasjon. :(

Regner med dette er en kjemisk, men tenkte jeg ville høre andre sine erfaringer, og kanskje noen solskinnshistorier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei <3LYKKE<3

Fikk første negative test i går kveld :(

Så da var det ferdig med forsøk for meg for en stund..

Får håpe det skjer et lite mirakel på hjemmebane!

Gjorde jo det sist :)

 

Hvordan står det til med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små
Hei <3LYKKE<3 Fikk første negative test i går kveld :( Så da var det ferdig med forsøk for meg for en stund.. Får håpe det skjer et lite mirakel på hjemmebane! Gjorde jo det sist :) Hvordan står det til med deg?

 

Huff så leit da! Det er så vondt med de svake positive testene og så blir de negative igjen...Håper det klaffer for dere på naturlig vis da, det er jo lov å håpe :)

Her går det greit nok..for jeg vet ikke helt når neste forsøk blir.

Skulle gentlig ha satt igang med nesespray snart, men ble utsatt pga jobbsituasjon og økonomi som kom på :( I mellomtiden jobber jeg med å gå ned i vekt i håp om at jeg kan lykkes med å bli gravid da. ønsker å gå ned 20 kg og det er jo litt av en jobb!

Det blir muligens nytt forsøk til vinteren, om ikke sen høst. Vi får se. Og i mellomtiden håper jeg også på et hjemmelaget mirakel :)

Jeg ønsker deg masse lykke til og sender deg de beste trøstetanker...og TVI TVI!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, masse lykke til til deg ogsÅ LYKKE!

Heier pÅ deg og hÅper du klarer Å nÅ mÅlet ditt med kiloene, det hørtes ut som en tøff kamp, MEN med rette motivasjonen kan alt gÅ! :)

Skal se vi plutselig blir spontant gravide begge to :D

 

Kjedelig med svake tester ja! Men det verste var at den digitale ogsÅ slo ut positivt pÅ testdagen.. Gravid 1-2 uker som lyser mot deg kan virkelig gjøre en tussete! Enn om jeg jo hadde smÅblødninger og egentlig var forberedt pÅ kjemisk.. Arrgh! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...