Snakket dere med føden på forhånd? Jordmora mi mener eg ikke trenger kontakte de før eg skal føde. Holder det å ringe når vi kjenner det er noe på gang og vi kjører oppover?
Dere som bor i Bergen men føda på Voss
Opprettet av
MammaTilTre*augustbaby*
, juli 12 2012 11:27
3 svar til dette emnet
Skrevet 12 juli 2012 - 11:27
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 12 juli 2012 - 18:51
Hei, jeg bor i Bergen, fødte på Voss sist, men da var jeg på omvisning før fødsel og fylte ut ett ark med opplysninger når jeg var der.
Denne gangen er planen og føde på Voss igjen hvis alt går etter planen, kontaktet dem på mail, og fikk tilsendt ett skjema jeg fylte ut og sendte tilbake. Det er et slikt skjema man får tilsendt før ul her i Bergen hvis du skjønner, nesten likt. Du kan kontakte dem på mail, eller ringe de direkte :-)
Jeg gleder meg til fødsel, er så koselig på Voss, de er kjempe flinke, tålmodige og blide der, og enerom er et stooort pluss, så kan far også overnatte :-)
Denne gangen er planen og føde på Voss igjen hvis alt går etter planen, kontaktet dem på mail, og fikk tilsendt ett skjema jeg fylte ut og sendte tilbake. Det er et slikt skjema man får tilsendt før ul her i Bergen hvis du skjønner, nesten likt. Du kan kontakte dem på mail, eller ringe de direkte :-)
Jeg gleder meg til fødsel, er så koselig på Voss, de er kjempe flinke, tålmodige og blide der, og enerom er et stooort pluss, så kan far også overnatte :-)
Skrevet 12 juli 2012 - 20:25
Rødhette ♥09+♥12 skrev 12 juli 2012 - 18:51:
Hei, jeg bor i Bergen, fødte på Voss sist, men da var jeg på omvisning før fødsel og fylte ut ett ark med opplysninger når jeg var der.
Har du Mail adressa til de?
Har fødet der før, men da bodde vi på Voss. Så har veldig lyst å føde der igjen. Det er en helt spesiell atmosfære det oppe
Skrevet 13 juli 2012 - 08:26
MammaTilTre*augustbaby* skrev 12 juli 2012 - 20:25:
Rødhette ♥09+♥12 skrev 12 juli 2012 - 18:51:
Hei, jeg bor i Bergen, fødte på Voss sist, men da var jeg på omvisning før fødsel og fylte ut ett ark med opplysninger når jeg var der. Denne gangen er planen og føde på Voss igjen hvis alt går etter planen, kontaktet dem på mail, og fikk tilsendt ett skjema jeg fylte ut og sendte tilbake. Det er et slikt skjema man får tilsendt før ul her i Bergen hvis du skjønner, nesten likt. Du kan kontakte dem på mail, eller ringe de direkte :-) Jeg gleder meg til fødsel, er så koselig på Voss, de er kjempe flinke, tålmodige og blide der, og enerom er et stooort pluss, så kan far også overnatte :-)
Jeg sendte mail til: postmottak@helse-bergen.no merket den med Voss sjukehus.