Kan ikke rekke alt når man venter nr 3. Hadde planer om å ta bringebærblad-kapsler. Og smøre meg med weleda oljen. Smøre meg med krem mot strekkmerker har jeg også glemt. OG ta trantabletter og jern har jeg vist også vært dårlig på :-)
Denne ingen kommer vel som "jula på kjærringa".
Snaaart i mål!
Er nesten lov å komme når som helst nå!!
Juhuu! 36 uker i dag. Nå er det bare å vente. Har visst ikke rukket å ta bringebær, oljer osv :-/
Opprettet av
Gjest_Pixy_*
, juli 10 2012 11:23
5 svar til dette emnet
#1 Gjest_Flora med nr 3 <3_*
Skrevet 10 juli 2012 - 11:23
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 10 juli 2012 - 18:50
Det vil nå helst gå bra uansett:) Jeg venter også nr. 3, men har heller ikke tatt kapsler eller smørt olje her og der, men det har jeg ikke gjort de to andre gangene heller og det gikk jo fint. Satser på det denne gangen også
Skrevet 11 juli 2012 - 07:59
Satser på han/hun holder seg inne ennå 1 uke slik at du har bikket 37 uker og barnet er fullbåren 
Har heller ikke smurt noe verken her eller der, har ikke tid til slikt
Lykke til så utrolig mye med fødsel
Har heller ikke smurt noe verken her eller der, har ikke tid til slikt
Lykke til så utrolig mye med fødsel
what's your poison?
Skrevet 11 juli 2012 - 20:24
Ventet også nummer 3. Er vel 36+3 i dag. Har utrulig nok tatt tran nesten kvar kveld, og har for første gang tatt bringebærbladkapslar sida uke 30. Spent på om dei utgjør noke forskjell... har egentlig født fint dei to første gangane.
No er det bare venting att...
No er det bare venting att...
Skrevet 12 juli 2012 - 13:43
hvorfor tar dere bringebærkapsler? hjelper det mot lettere fødsel?
Skrevet 12 juli 2012 - 14:20
Hehe..syns det er så moro med alt man kan ta mot lettere fødsel. Tok ingenting sist gang jeg, og sydde to små sting.
Så tror naturen går sin gang uansett. Tror kommunikasjonen mellom jordmor og den fødende er veldig viktig når pressriene starter, slik at man gjør ting "riktig".
Men for all del, denne gangen kan det hende det blir 10 sting.
Det tar jeg som det kommer når jeg ligger der. Plutselig kan det komme en keiserinne også, man får jo ikke planlagt noe.
Men for all del, denne gangen kan det hende det blir 10 sting.