Gå til innhold

***IKM 32***


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse hannepålandet:) Jeg har også fått positiv test i går og i dag, men ikm er ikke før i morra og har opplevd kjemisk før, så slipper ikke jubelen løs før om en ukestid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra, så gøy å lese om positive tester:) et forsiktig gratulerer fra meg, krysser fingre og tær for at det går bra for dere! Hold oss oppdatert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm i dag men ingen tegn te tr nå men har hatt symptomer på at hun er på vei hele uka så venter i spenning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi nettopp komt hjem fra ferie. Ingen mens ennå, er på dag 36 i syklusen. D lengste jeg har gått er 38 så venter to dager til før jeg tester. Deilig å slippe mens på syden ferie hvertfall. Må gå kroppen litt i gjenge før jeg vet om trøttheten de siste dagene bare er trøtthet og om kvalmen bare er hjemreise feber... ; p Oppdatering kommer.. Krysser alt jeg har for ingen mens..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hadde jeg den spottingen i 4 dager og ikke noe mer, men ingen positiv test. Så da var vel det menstruasjonen min. Hopper inn i pp5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens her i dag heller så da blir d test i morgen tidlig. Ikke gått så le.ge uten mens siden første mnd etter pille slutt. Krysser alt jeg har for en liten April baby :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen godt ferien begynner strax. Kjenner godt på kroppen at den er gravid. Kvalm, kjempepupper som verker, svimmel om jeg bøyer meg, hissig som bare det ( stakkar mann min).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere gravide:)

 

Her har fortsatt ikke TR dukket opp, og negativ test senest nå i kveld. Er på CD 33, så om ikke TR kommer innen en dag eller to så er det "ny rekord". Fikk aldri noen klar positiv EL-test denne gangen, så regnet ikke med å bli gravid, men blir selvfølgelig skuffet over negativ test og ingen tante...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kom tanta i går hos meg og så ny periode me prøving..... Gratulere til dere som er blitt gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...