Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Analetta Isabell !!!!!!!!????!!!

• Logg inn for å svare
14 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 184 Innlegg:

Skrevet 09 juli 2012 - 23:32

Bestevenninna mi gjennom 20 år venter ei lita snuppe, noe jeg gleder meg veldig til. Men.....! I går fikk jeg vite hvilket navn dem har bestemt seg for, jeg holdt på og gå i bakken. Trodde først hun tullet!! Analetta??? Hører bare anal.... Syns det var ett grusomt navn og gi ei lita jente!!

Synspunkt??

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 humlesurr

humlesurr

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 149 Innlegg:

Skrevet 09 juli 2012 - 23:34

Nei.

#3 Hot Midget !

Hot Midget !

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 156 Innlegg:

Skrevet 09 juli 2012 - 23:37

Huff...Vet ikke hva jeg skal si... Ønsker og få frem til henne at dette er er meget spesielt navn, men vil jo ikke såre henne....Men vil heller ikke at lille jenta, som blir mitt fadderbarn skal bære ett slikt horribelt navn:(
1f u c4n r34d th15 u r34lly n33d t0 g37 l41d

#4 **lykke!!**

**lykke!!**

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 510 Innlegg:

Skrevet 09 juli 2012 - 23:39

Kanskje du skal slutte å henge henne ut og heller være en god venninne??

#5 Silje1989 med spire <3

Silje1989 med spire <3

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 031 Innlegg:
  • StedKongsvinger

Skrevet 10 juli 2012 - 01:05

Det er stor sjanse for at hu er her inne, og da trur jeg hu kjenner deg igjen.

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 184 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 01:51

Kanskje du skulle foreslå navnet Kari.
Et fint navn, særlig på en jente.

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 184 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 05:13

Vis innleggAnonym bruker skrev 09 juli 2012 - 23:32:

Bestevenninna mi gjennom 20 år venter ei lita snuppe, noe jeg gleder meg veldig til. Men.....! I går fikk jeg vite hvilket navn dem har bestemt seg for, jeg holdt på og gå i bakken. Trodde først hun tullet!! Analetta??? Hører bare anal.... Syns det var ett grusomt navn og gi ei lita jente!! Synspunkt??

Begge navnene er forferdelige og griseharry. Jeg vet ikke hva som er verst, "Isabell" eller "Analetta", for begge navnene er virkelig ille (i en norsk sammenheng).

#8 meg mamma?

meg mamma?

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 620 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 05:46

Vis innleggAnonym bruker skrev 10 juli 2012 - 05:13:

Bestevenninna mi gjennom 20 år venter ei lita snuppe, noe jeg gleder meg veldig til. Men.....! I går fikk jeg vite hvilket navn dem har bestemt seg for, jeg holdt på og gå i bakken. Trodde først hun tullet!! Analetta??? Hører bare anal.... Syns det var ett grusomt navn og gi ei lita jente!! Synspunkt??
Begge navnene er forferdelige og griseharry. Jeg vet ikke hva som er verst, "Isabell" eller "Analetta", for begge navnene er virkelig ille (i en norsk sammenheng).

Hva er galt med isabell (i norsk sammenheng)?

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 184 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 06:05

Vis innleggmeg mamma? skrev 10 juli 2012 - 05:46:

Det er et vulgært og smakløst navn i norsk sammenheng.

#10 meg mamma?

meg mamma?

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 620 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 06:06

Vis innleggAnonym bruker skrev 10 juli 2012 - 06:05:

Vis innleggmeg mamma? skrev 10 juli 2012 - 05:46:

Det er et vulgært og smakløst navn i norsk sammenheng.

Hvorfor?

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 184 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 07:20

Det bare er sånn. Det er et jålete navn, på en glorete måte. Ingen i dannet selskap ville finne på å kalle barnet dette.

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 184 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 07:35

Det er vel ikke litt risky å henge henne ut her??

Om hun også er på dinbaby, er det vel 100 % sikkert at hun kommer over dette innlegget og forstår det er deg...

#13 meg mamma?

meg mamma?

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 620 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 07:51

Vis innleggAnonym bruker skrev 10 juli 2012 - 07:20:

Det bare er sånn. Det er et jålete navn, på en glorete måte. Ingen i dannet selskap ville finne på å kalle barnet dette.

Haha, er du klar over hvor latterlig trangsynt du høres ut. dannet selskap hahaha

#14 M+M+baby2012

M+M+baby2012

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 204 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 08:01

flere jeg kjenner heter isabell, jeg syns det er et nydelig navn. veldig populært i mange land litt eksotisk.

Uansett dette er foreldrenes valg og ingen andre så lenge de har funnet et navn som de begge liker er det riktig for dem og de bryr jeg nok ikke om andres synspunkter

#15 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 184 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 08:12

Vis innleggmeg mamma? skrev 10 juli 2012 - 07:51:

Vis innleggAnonym bruker skrev 10 juli 2012 - 07:20:

Haha, er du klar over hvor latterlig trangsynt du høres ut. dannet selskap hahaha

Hehe, det verste jeg vet er folk som mener at de er mer "dannet" enn andre. Et fåtall av dem jeg overfladisk kjenner mener at jeg ikke er dannet hvis jeg banner litt av å få hammeren på toa, fordi jeg skrur på bilen, går i joggis på ungenes trening, ler av mannevitser og ikke hører på klassisk musikk 24/7 selv om jeg en gang i tiden var utdannet innen det. Når det kommer til stykke, dvs dugnadsinnsats, å hjelpe folk i nød, hjelpe ei venninne med flytting, låne folk penger når bilen deres blir ødelagt og de nettopp har fått en baby og sliter, ha fadderbarn via Plan, invitere naboungene på middag eller baking, så er det merkelig nok vi som ikke er så "dannet" som stiller opp mest.... Merkelig.