Gå til innhold

Sykemelding...?


*ligri*

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg har i de siste dagene vurdert å be om en sykemelding, men samtidig har jeg ikke samvittighet til det.. Visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette, men trengte bare noen "råd." Jeg skal bare jobbe ut uka, og så har jeg ferie og perm, dvs 4 dager til. Men det er så tungt å være der, ventilasjonen funker ikke på jobb, så det blir skikkelig varmt, i tillegg til at jeg snart er 33 uker på vei. Blir så sliten og lei, har en jobb der jeg må gå og stå en god del, i tillegg til at det er ganske stressende til tider. Er også bekymret for om det kan ha noen negativ virkning på lillebabyen..Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke noen egenmeldingsdager du kan bruke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke så mye om hvordan det er med sykemelding og egenmelding, er ikke så ofte syk. I tillegg er jeg sånn at det skal mye til for at jeg ikke drar på jobb. Men synes det er litt annerledes når man snart er høygravid. Selvfølgelig er det ingen som vet hvordan det er for meg, men ville egentlig bare høre hva andre ville gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første skal du tenke på deg selv og den lille.

 

Jeg hadde nok kanskje tatt ut egenmelding i morgen, onsdag og torsdag og vært på jobb på fredagen. Tror ikke jeg hadde orket å blande en lege inni bildet for så få dager egentlig.... :-)

Håper du finner utav det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de som sier egenmelding. Er jo kun snakk om 4 dager. Om det er noen trøst så er jeg akkurat startet på uke 38 og dritt lei jobb men bare en dag igjen hurra :-))))

 

Håper du føler deg bedre og kan nyte din siste dag før ferien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...