Tips mottas med takk!
Maxi cosi cabriofix vs Besafe izi go?
Opprettet av
Gutt i oktober
, juli 09 2012 18:46
5 svar til dette emnet
Skrevet 09 juli 2012 - 18:46
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 11 juli 2012 - 18:49
Hei:) jeg har brukt be safe izi sleep, kjempebra sete, men ufattelig tungt! Åsså får du kun kjøpt base som festes med isofix. Så om du ikke har det i bilen, må setet festes med bilbeltet, litt styr.
Maxi cosi er mye lettere og brukervennlig føler jeg, vil kjøpe dette til neste mann:)
Maxi cosi er mye lettere og brukervennlig føler jeg, vil kjøpe dette til neste mann:)
Skrevet 12 juli 2012 - 16:43
Men er ikke besafe izi sleep ganske mye tyngere enn izi go?
Eller er dette bare noe jeg innbiller meg?
Eller er dette bare noe jeg innbiller meg?
Skrevet 13 juli 2012 - 17:04
Det kan godt hende, litt usikker, men tror ikke du får base til bilbelte til den heller, uten at jeg er 100% sikker..
Skrevet 30 november 2012 - 12:50
Er det noen som har erfaringer eller synspunkter?
Skrevet 30 november 2012 - 13:03
Har bare prøvd Izi go'en - og likte det ikke, da jeg syntes det var vanvittig tungt. Og i og med at jeg pleide å ha med babyen inn i bilstolen (sånn at den var varm og god uansett hvor kald bilen måtte være) - så ble det rett og slett noe herk for meg.
Jeg har hatt maxi cosi med base - og har vært svært godt fornøyd. Lett og praktisk. Eneste aberet er at det stoffstykket mellom beina ved beltespennen har en tendens til å løsne - men det betyr ikke noe for verken sikkerhet eller komfort, så det betyr ikke så mye.
Jeg har hatt maxi cosi med base - og har vært svært godt fornøyd. Lett og praktisk. Eneste aberet er at det stoffstykket mellom beina ved beltespennen har en tendens til å løsne - men det betyr ikke noe for verken sikkerhet eller komfort, så det betyr ikke så mye.
http://nhi.no/gravid...8&Beregn=Beregn
Foreløpig termin: UL-termin 23. april
Foreløpig termin: UL-termin 23. april