Gå til innhold

Hva skal November barna hete?


lille_Harepus

Anbefalte innlegg

Er det noen som har funnet navn allerede?

Vi er ikke helt enig, men listen vår er som følger:

 

Leonora

Josefine

Sofia

 

Andre som vill dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det er veldig vanskelig .. har 3 fra før ..... så det bør jo passe med deres navn ... er antagelig en gutt i magen,,,, men har ingen navn på kansje listen engang ... ***panikk***????!!!! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lista mi lyder som følger;

Oliver

Theodor

Elias

 

Vet ikke hvem vi faller på,kanskje ingen av dem... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vanskelig!

 

Blir det jente holder vi en knapp pÅ Olivia eller Alicia, Loke om det blir gutt. Men lÅser oss ikke pÅ det før vi fÅr sett skatten ;) Vet ikke kjønnet sÅ da blir det ikke sÅ planlagt. Meningene skifter ogsÅ ganske fort hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet har vert klart siden jeg var 16. (er 23 nå) Heldigvis var det et navn mannen likte også =)

Prinsessen skal hete Adele =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig med navn! Men har en Signe fra før, så vil gjerne ha tradisjonelle navn på de to jentene i magen også. Vi vurderer Liv og Lilly, eller Åsa og Agnes.. Ellers liker jeg Elinor, Hennie, Margit, Alma.. Ikke lett! Jammen bra jeg i alle fall skal ha to! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Synes det er vanskelig denne gangen med navn... Så vi har ikke noen navn klare.... Men nå må vi vel snart tenke litt ekstra på det... hehe... Men navnet må liksom passe til de barna som er her fra før av også... Også må det jo selvfølgelig passe til lille nurket også. Sist hadde jeg flere guttenavn og jentenavn på lista mi, og når jeg fikk ho opp på brystet så viste jeg jo bare at Christina var det hun skulle hete.

Men får vente til etter den ekstra ultralyden om 1,5 uker, for da vet jeg forhåpentligvis mer sikkert om det er gutt eller jente.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Vi blir nok ikke enige om navn før han eller hun kommer.

 

Men navn jeg har luftet for sambo er:

 

Saga

Sofie

Nora

Ella

 

Aron

Elias

Emil

Leo

Theo

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens en Leonora her og, eller Ellinor om jeg får viljen min;) Til gutten er Markus det nærmeste vi har kommet en enighet. Men mulig vi endrer oss hundre ganger før barna kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sliter veldig. Har en liten Emilian fra før, så enten så blir det Gabriella, Othilie, Lilja, Mynthe.. Eller no.. Så vanskelig..

 

Hva tror dere?

Endret av Et nytt eplefrø <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...