Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

IKM uke31

• Logg inn for å svare
267 svar til dette emnet

#261 Ønsker3gull

Ønsker3gull

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 908 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:09

Søte dere er!! Klemmer alle tilbake:) Her må være det beste stedet å være hvis noe går galt. Masse damer som forstår så godt;) Gode dere!
Jeg har ingen smerter, men blør som vanlig mens. Ikveld har vi hatt besøk av venner, og det gjorde godt.

Jeg går over i ny ikm-uke jeg også. Skal vi se.. det blir vel ikm uke 35 for meg.

Masse lykke til alle som ikke vet enda denne pp! :)
Gravid med 3.gulljente :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#262 **Cayenne**

**Cayenne**

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 317 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 05 august 2012 - 09:13

Hmm - da er vi på dag 33 - aldri hatt lengre syklus enn det, men heksa kan jo fortsatt komme ila dagen.. :o Hvordan går det med dere andre - har alle enten blitt gravide eller er over i ny pp? Ha en super søndag uansett! :D

#263 mammadrøm

mammadrøm

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 279 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 05 august 2012 - 09:21

Så spennende Cayenne, krysser fingrene for deg:-)

#264 **Cayenne**

**Cayenne**

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 317 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 05 august 2012 - 09:41

Og der kom tanta - hahaha :P Flere som blir med til uke 36?

#265 Bumblebeee

Bumblebeee

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 727 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 09:45

Takk for følge denne pp, og gratulerer til dere med aprilspire :D

Vi er jo en gjeng som følges videre i jakten på maibaby. Trivelig. Krysser fingrene for oss alle. Ta godt vare på dere selv fremover.

#266 MrsRose

MrsRose

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 30 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 12:03

Takk for følget, og gratulerer til alle sammen som ble gravide denne perioden :D

Her kom tr natt til i dag, så det var akkurat på ikm. Egentlig er det greit, for dette er første pp etter jeg sluttet med p-pillene. Burde vel bety at syklusen kommer på plass? Det er akkurat 28 dager siden forrige mensstart.
Klar for ny pp, og har veldig lyst på maibaby :D

#267 ast91

ast91

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 42 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 17:04

syns det var trist at det gikk gale for dere to ønsker3gull og bumblebee :( Trist å først få positiv å få kjenne på gleden, for at det skal gå gale like etterpå. :( så lykke til videre så håper jeg det klaffer fort for dere og alle andre på gruppa her. ;)

Her går det foreløpig fint, men blir engstelig med en gang jeg kjenner mensmurringer, men blir like engstelig når jeg ikke kjenner noe. Herremin blir jo helt tullete av dette :P Ellers har jeg så utrolig vondt i brystvortene og sovner av hele tiden. :P

Nok en gang lykke til alle sammen ;) :D

#268 Bumblebeee

Bumblebeee

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 727 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 06:47

Vis innleggBumblebeee skrev 04 august 2012 - 10:32:

Så leit ønsker3! Uff. Jeg er også kjempetrist i dag, det er andre gang dette skjer nå, så nå kjenner jeg motet synker.

Hvis det er noen trøst så var det slik for meg forrige gang: mensen kom 3 dager etter ikm, testen var negativ under en uke etterpå. Jeg regnet blødningen som vanlig mensen og el kom som ventet. Med andre ord en vanlig syklus. Jeg blødde bare som vanlig mens, men klumper eller store smerter.

Puppene mine kjennes gravide, det gjorde de sist også. Det er det verste, kjenne på gravidsymptomer og vite at man ikke er gravid lenger. Men det må være bedre å miste nå enn når man er 10-12 uker...

Trøsteklem til deg! Har kjøpt inn masse lørdagsgodt jeg. Og skal snart kose meg med venninna mi sin baby :)

INGEN SMERTER ELLER KLUMPER SKULLE DET STÅ :)