Gå til innhold

IKM uke31


Ønsker3gull

Anbefalte innlegg

Fryktelig leit Bumblebee:( Jeg tror det samme har skjedd med meg hvis det er noen trøst. Har fortsatt å blø inatt, blør nå og måtte ha et større bind for å si det slik;)

Men da lurer jeg på noen ting hvis noen av dere vet:

skal jeg forvente en "klump" som kommer ut, eller er det for tidlig på 4+3 som jeg skal være idag?

Bør jeg ta en test om noen dager og se om den fortsatt er positiv, for da har jeg vel hcg i kroppen og kan ikke enda "starte på nytt"??

Må jeg til legen, eller klarer kroppen min å ordne opp selv og så er på`an igjen neste måned??

 

Sukk.. håper virkelig vi kan prøve igjen om et par uker, at dette er tanta som kom og at eggløsning for meg er om et par uker igjen!

 

Legger inn det samme spørsmålet inne hos jordmødrene også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit å høre at det ikke gikk veien for dere to!

Men ønsker3gull, det er mest sannsynlig ingen klump allerede nå. Og du kan hoppe i høyet igjen med en gang, siden det ikke er så mye for livmora å tømme seg for enda, så vil det nok være som en vanlig mens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mei87! Håper du har rett. At jeg ikke har noe hcg igjen i kroppen etter at jeg er ferdig med å blø her;)

Kjenner jeg er litt irritert på kroppen min nå!! Grr..:(

Jeg kommer til å gå rundt å lure på om jeg har hcg i kroppen eller om alt er bra. For så lenge det er hcg i kroppen så kan man jo ikke bli gravid igjen.

 

Nei, nå skal jeg gi meg. Har jo skrevet masse innlegg bare på dette. Sorry ladies:( dette er bare så nytt, og jeg vet ikke hva jeg skal tro eller mene eller hva. Har aldri mistet før, og jeg vil jo prøve igjen så fort som mulig.. men vet ikke om jeg må styre med leger, blodprøver og alt mulig før vi kan sette igang igjen.

Jeg setter min lit til at det du sier er riktig jeg mei87, og så får jeg kanskje et svar til fra jordmødrene. Så skal jeg slappe av! ;)

Sjekker om det er laget noen nye ikm-gruppe jeg.. og går videre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem til dere begge ønsker3gull og Bumblebeee -:)

 

ønsker3gull, siden det var så tidlig så kan du nok se på det som en "Mens" om du skjønner hva jeg mener? Dvs du kan regne første blødningsdag som første mensdag og vil nok forvente eggløsning ganske likt som normalt.

Du vil ikke blø klumper o.l, men kan blø mer enn en vanlig mens., og du kan ha smerter lengere.

Alle mine 3 SA i år har forløpt forskjellig, det eneste som har vært likt er hvordan det startet.

 

1.gang(feb/mars) i uke5 hadde jeg mye smerter, men blødde lite.

Blødningen opphørte etter ca 4 dager og jeg fikk eggløsning på normal tid og ble da gravid rett på igjen.

 

2.gang(Mars/april) gravid igjen rett etter forrige Sa, mistet i uke4+3 hadde jeg lite smerter, men blødde ekstremt mye, så mye at jeg nesten satt på do døgnet rundt i 3 dager før det ga seg.

Blødningene opphørte etter ca 6 dager, fikk eggløsning til normal tid igjen.

 

I mellomtiden her har har det ikke klaffet.................................

 

3.gang(Juli) i uke 6(nå for 2 uker siden) hadde jeg vondt takvis av og på i flere dager og blødde som en normal mens for meg, men det kom noe små klumper og en på str med en oliven, og mye slim utover blod.

Blødningen opphørte etter ca 5 dager, og det føltes som denne runden satt lengere i kroppen siden jeg var litt lengere på vei, så positiv eggløsningstest i dag, så da vil det si eggløsning i mrg eller mandag og da er eggløsningen min etter denne SA ca 3-4 dager forsinket.

 

Så som du ser er det veldig forskjellig fra SA til SA, men det positive er jo at kroppen ordner opp veldig fort igjen.

 

Lykke til alle sammen og gleder meg til å følge dere fremover..:-)

Jeg hører nok til nå under IKM uke34 siden eggløsningstesten var suuuuuuperpositiv i dag.....Tjohooooooo :-)))))))

Har dessverre blitt mindre aksjeinnlegg denne uken enn forrige PP, så foreløpig kun mandag og i går kveld, men helgen er jo enda ikke over, så håper på i kveld igjen, hvis ikke gubben er for sliten etter jobbehelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit ønsker3! Uff. Jeg er også kjempetrist i dag, det er andre gang dette skjer nå, så nå kjenner jeg motet synker.

 

Hvis det er noen trøst så var det slik for meg forrige gang: mensen kom 3 dager etter ikm, testen var negativ under en uke etterpå. Jeg regnet blødningen som vanlig mensen og el kom som ventet. Med andre ord en vanlig syklus. Jeg blødde bare som vanlig mens, men klumper eller store smerter.

 

Puppene mine kjennes gravide, det gjorde de sist også. Det er det verste, kjenne på gravidsymptomer og vite at man ikke er gravid lenger. Men det må være bedre å miste nå enn når man er 10-12 uker...

 

Trøsteklem til deg! Har kjøpt inn masse lørdagsgodt jeg. Og skal snart kose meg med venninna mi sin baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker, dette var trist å lese :( jeg ble så glad på dine vegne og nå blir jeg bare trist *huff* Sender deg en god klem og håper du blir fort gravid igjen snuppa :wub:

 

Jeg skal ta pergo denne runden så håper spiren sitter denne gangen :) tålmodigheten min begynner å svekkes merker jeg....men enn så lenge så gir jeg ikke opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, sier som Dossa - ble så glad på dine vegne Ønsker, og det var ikke meningen det skulle gå slik :( Sender over en stor trøsteklem jeg også :wub:

 

Regner ellers med at jeg kommer etter i dag eller morgen - føles som heksa kommer hvert øyeblikk nå. Havner tidlig i uke 36, jeg da. Hva med dere?

 

Ha en strålende helg, sweeties! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem til deg også Bumblebee :wub: Vet man kan få falsk positiv ved cyster på eggstokkene, men er vel mest sannsynlig kjemisk graviditet. Tror jeg ville vurdert å vente til over ikm med å teste, eller få en ul for å sjekke for cyster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig hjemme fra ferie og tanta meldte sin ankomst på torsdag :(

Skriver fra mobil så får ikke oppdatert lista...

 

Gratulerer til alle med aprilspire i magen!! Masse lykke til alle som enda venter på ikm!

 

ønsker3gull: sender over en trøsteklem! Kjedelig å måtte oppleve det!

bumblebee: sender over en Klem til deg også!!

Sender over en Klem til alle jeg :D En klemmedag idag tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte dere er!! Klemmer alle tilbake:) Her må være det beste stedet å være hvis noe går galt. Masse damer som forstår så godt;) Gode dere!

Jeg har ingen smerter, men blør som vanlig mens. Ikveld har vi hatt besøk av venner, og det gjorde godt.

 

Jeg går over i ny ikm-uke jeg også. Skal vi se.. det blir vel ikm uke 35 for meg.

 

Masse lykke til alle som ikke vet enda denne pp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm - da er vi på dag 33 - aldri hatt lengre syklus enn det, men heksa kan jo fortsatt komme ila dagen.. :o Hvordan går det med dere andre - har alle enten blitt gravide eller er over i ny pp? Ha en super søndag uansett! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for følge denne pp, og gratulerer til dere med aprilspire :D

 

Vi er jo en gjeng som følges videre i jakten på maibaby. Trivelig. Krysser fingrene for oss alle. Ta godt vare på dere selv fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for følget, og gratulerer til alle sammen som ble gravide denne perioden :D

 

Her kom tr natt til i dag, så det var akkurat på ikm. Egentlig er det greit, for dette er første pp etter jeg sluttet med p-pillene. Burde vel bety at syklusen kommer på plass? Det er akkurat 28 dager siden forrige mensstart.

Klar for ny pp, og har veldig lyst på maibaby :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var trist at det gikk gale for dere to ønsker3gull og bumblebee :( Trist å først få positiv å få kjenne på gleden, for at det skal gå gale like etterpå. :( så lykke til videre så håper jeg det klaffer fort for dere og alle andre på gruppa her. ;)

 

Her går det foreløpig fint, men blir engstelig med en gang jeg kjenner mensmurringer, men blir like engstelig når jeg ikke kjenner noe. Herremin blir jo helt tullete av dette :P Ellers har jeg så utrolig vondt i brystvortene og sovner av hele tiden. :P

 

Nok en gang lykke til alle sammen ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit ønsker3! Uff. Jeg er også kjempetrist i dag, det er andre gang dette skjer nå, så nå kjenner jeg motet synker.

 

Hvis det er noen trøst så var det slik for meg forrige gang: mensen kom 3 dager etter ikm, testen var negativ under en uke etterpå. Jeg regnet blødningen som vanlig mensen og el kom som ventet. Med andre ord en vanlig syklus. Jeg blødde bare som vanlig mens, men klumper eller store smerter.

 

Puppene mine kjennes gravide, det gjorde de sist også. Det er det verste, kjenne på gravidsymptomer og vite at man ikke er gravid lenger. Men det må være bedre å miste nå enn når man er 10-12 uker...

 

Trøsteklem til deg! Har kjøpt inn masse lørdagsgodt jeg. Og skal snart kose meg med venninna mi sin baby :)

 

INGEN SMERTER ELLER KLUMPER SKULLE DET STÅ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...