Gå til innhold

IKM uke31


Ønsker3gull

Anbefalte innlegg

Mandag 30/6:

 

Tirsdag 31/6:

 

Onsdag 1/7:

 

Torsdag 2/7:

 

Fredag 3/7:

*ønsker3gull

 

Lørdag 4/7:

 

Søndag 5/7:

 

 

 

 

 

Gravid:

 

 

Ikke gravid, inn i ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her hører jeg også hjemme :)

 

Har IKM ca den 30. Juli.

Skriver via mob og får ikke kopiert meg på lista så hvis noen kan gjøre det hadde jeg blitt glad :D Takk!

 

Dette blir uka hvor alle slår til med en positiv test *jey* :) :)

Er så klar for å juble, synes vi fortjener det jenter :wub:

 

Ha en strålende helg :)

 

Neste helg venter jeg EL og da skal gullegget mitt endelig bli befruktes :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuu Sweeties, I'm in! :D Så kjekt å se deg igjen Dossa, og Ønsker - vi får holde sammen :wub: Men nå synes jeg det er vår tur, dere! Jeg satser på å g litt f... denne måneden, og håper det hjelper :D

 

Tenker jeg går for 31 dagers syklus, så hvis noen gidder å skrive meg opp på ikm lørdag 4. hadde det vært supert! Nå skal jeg pakke for vår lille Norgesturné som starter i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne og Ønsker :) så koselig det blir å følge dere :D

Nå skal spiren sitte!!!!

Det har jeg bestemt :wub:

 

Jeg skal gjøre som deg Cayenne, gi litt f... denne pp ;) og satse på at det er det som skal til :D

Hvor skal dere på ferie snuppa?

 

Vi reiser neste helg. Da blir det ned på Sørlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hiver jeg meg på her :-) 35 dagers syklus sist, små m utgangspunkt i det blir ikm søndag 5. august.

Var vel med dere nå i både ikm uke 26 og 27, måtte bytte når jeg så at el ble så sen (dag 22...) Håper jo på litt tidligere el denne gangen, er så lenge å vente!

Nå har jeg ferie, og håper på å kunne få slappe av litt i all husoppussinga vi driver med. Har også lyst til å være mer aktiv her inne. Leser masse her, og føler nå at jeg har lyst til å bli mer kjent med dere. Og da må man jo skrive selv :-)

Sitter på pizza'n og tar et glass sammen med min mann og mine foreldre. Koselig. Men måtte en kjapp tur innom til dere:)

 

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey. Så fint å slå følge med deg igjen Dossa, og deg enda en gang Cayenne! :)

Vel.. vi håper vel heller at vi alle tre får positive streker denne gangen selvfølgelig. Men når ting er som de er, så er det hyggelig å slå følge med "gamle kjente" ;)

 

Jeg skrev feil måned på ikm uke 31, så lager ny her:)

 

Mandag 30/7:

 

Tirsdag 31/7:

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

 

Lørdag 4/8:

 

Søndag 5/8:

 

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... ja, også skal dere jo såklart inn:))

 

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

Tirsdag 31/7:

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

 

Søndag 5/8:

 

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, elibjo :) Hvilken pp er du i nå igjen? Høres deilig ut m pizza - her ble det knekkebrød til middag :o siden ungene er borte og vi rydder og vasker og pakker hele kvelden (nesten...). Måtte ha en sjoko nå, da ;)

Dossa - jeg elsker Sørlandet, var mye der da jeg var liten *sukk*. Nå skal vi hente ungene som har vært noen dager hos svigers her på østlandet (må være litt anonym..) før vi drar til slekta på Vestlandet. Håper bare det ikke regner absolutt hele tiden så vi kan gå litt i fjellet og kanskje til og med bade litt i sjøen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du henger med oss elibjo!:) vel, ja.. skulle vel heller hatt en positiv strek du også ,men..;)

Jeg holder på med oppussing jeg også og snart litt bygging til og med, så har jo nok å fylle dagene med sånn sett. Ja, og med barna da selvsagt:) Ferietid nå og nok å gjøre:)

Men skulle nok helst ha i tillegg hatt en liten en som vokste seg sterk, vill, vakker og frisk i magen min. Det ser ut som det lar vente på seg.. men plutselig så skjer det! :))

 

 

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

Tirsdag 31/7:

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

 

Søndag 5/8:

*elibjo

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er det vel berre å hive seg med på ei ny PP. PP 9! for min del. Passe lei no ja!

Men håper håpe håper på ein liten April-baby!!

åh det hørest fantastisk ut!

 

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

 

Søndag 5/8:

*elibjo

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

 

Søndag 5/8:

*elibjo

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

 

 

Hiver meg med dere :) nå er det endelig ferie så da er det bare å krysse fingrene og håpe at det er litt sommerkos som skal til for å få en positiv test :) hadde sommerværet også kommet så hadde jeg ikke klaget ;)

Lykke til denne pp jenter!

Nå skal jeg lage ferdig pizzaen for her blir det pizza kos og film som minste mann har valgt ut :) ha en fin lørdagskveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til mammamio og Aurum også :-)

 

Cayenne - er nå i min 3 pp, så er jo egentlig helt fersk :)

 

Da har det vært restegrillmiddag her. Mannen og jeg bor hos foreldrene mine for tiden, mens vi pusser opp et hus som de eier, som vi skal leie. Ikke ideelt, men det går faktisk veldig bra! Litt lite privatliv, men vi skal da få til aksjelegging uansett. Det har jeg bestemt. Basta... ;)

 

Håper nå at sommeren kommer tilbake snart. Var jo så deilig på torsdag! Badegjestene har kommet på plass her i Vestfold, og her jeg bor mysser det av dem når sola titter fram. Akkurat det er det jo deilig å slippe, men jeg vil heller ha sol... Får heller dra i butikken på litt ukurante tider, så går det greit :)

 

Min søster, mor, tante og jeg drar på jentetur til Edinburgh på mandag, for å feire på etterskudd min mors 60 årsdag. Det blir fint! Men passer dårlig at både mamma og jeg drar midt i oppussinga, da... Etter kalenderen passer det greit med EL, den skal komme etter at jeg er tilbake. Det er nå det viktigste...

 

Pleier å skrive fra mobil, men nå fant jeg fram en bitteliten laptop som kan stå i stua. Myyyye lettere å skrive, da! Men så veldig interessant å lese, er det nok ikke... :-)

 

Bare for å bli litt kjent, hvor i landet holder dere til? Og hvor gamle er dere (om det er greit at jeg spør...). Jeg bor altså i Vestfold, og har nylig fylt 31. Prøver på vårt første barn...

 

Nå skal jeg sette meg i armkroken til mannen i sofaen :-) Ha en flott lørdagskveld, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da henger jeg på her også, siden det ikke klaffet denne pp'en.

Men med nytt håp om at TR IKKE dukker opp tirsdag 31/6 :D (Gidder noen å føre meg inn på lista??)

 

Er fra Vestfold jeg også elibjo :) 37 år og prøver på fjerdemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen så masse til alle nye :D :D

 

Dette er uka hvor alle skal få en positiv test *weee* Det har jeg bestemt meg for ;)

 

Så koselig å slå følge med dere god jentene mine :wub:

 

Tester dere alle etter EL?

Denne gangen skal jeg gjøre som Cayenne :) gi litt f... Og satse på at det er det som skal til for at spiren skal sitte <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Slenger meg med her. Har ENDELIG fått mensen etter MA i slutten av mai. Håper neste knøtt klamrer seg bedre fast :)

 

Dette blir vel pp3 for min del, for jeg skal vel ikke starte telleinga på nytt etter abort?

 

Jeg tester ikke etter EL, siden jeg merker selv at jeg får veldig økt sexlyst rundt EL ;)

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

Tirsdag 31/7:

* Aurum*Mammamio* 24pp

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87 

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg slår følge med dere denne gangen!

 

Jeg har ikm 4.august men skriver fra mobilen så om noen kan slenge meg inn på lista setter jeg stor pris på det :)

 

Nedtellingen til ferien har begynt og det er 10 dager igjen!! Jippi!! Jeg har hatt el på dag 10/11 så det ser faktisk ut som at vi rekker å legge inn aksjer før ferien i det hele tatt starter. Noe som er ganske bra for da vil jo tiden frem til jeg kan ta en test gå rimelig kjapt!!

 

Masse lykke til jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg har hatt sånne "tror jeg får mensen fordi magen er vond men dette ligner da faktisk el-smerter"- innimellom rett etter mens her jeg dere. Så jeg har faktisk lurt på om jeg har.. eller har hatt el rett etter mens jeg;) Jeg har aldri tenkt at jeg kunne ha el så tidlig etter mens. Har dere vært borti/hørt om det tidligere??!?

Nå skal det være sagt at jeg ikke har testet om jeg har hatt el.. fordi jeg ikke har noen tester i hus. Jeg gidder ikke kjøpe heller, legger heller inn aksjer annenhver dag, så håper vi spiren sitter snart:)

 

Ha en fin helg dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, her har jeg nå fått positiv el-test litt over en uke før forventet. Er på dag 13. Er min 3.pp etter p-pilleslutt, så kanskje syklusen blir «bedre og bedre»? Vil heller ha el på dag 13 enn 22, ihvertfall nå mens vi prøver. Lang syklus er greit når man ikke prøver; vil ikke ha tr for ofte. Men nå er det greit med kortere syklus, så blir det ikke så lenge å vente :-)

 

Aksjer lagt inn tiiidlig i morges etter en natt med vin, spill og samtaler om alt mulig på verandaen. Bor fortsatt hos mine foreldre, men har heldigvis soverom på loftet, mens de andre soverommene er i kjelleren... Blir nok en ny runde i kveld:)

 

Har dere hatt en fin helg, jenter? Får ut og gå litt i sola; kjenner jeg har en del el-smerter som blir noe bedre av å bevege seg. Tar med meg bikkja og tusler ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ingen el-tester denne runden. Tar det heeelt med ro og koser meg med ferie. Dvs. jeg løper masse innimellom regnbygene - kjempefornøyd med egen innsats ;) Virkelig deilig å tenke på andre ting enn babylaging :) Når det er sagt pleier jeg å merke ganske bra sånn ca når el er på vei, så kommer nok til å sørge for litt ekstra hanky panky da :D

 

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Da var sommerferien allerede over her, og det er tilbake på jobb. Ingen el-tester, men etter kalender er el på søndag. Blir nok endel sengekos når det nærmer seg helg. Spent på tida fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er som deg mei87 ferie over og tilbake på jobb. Blir det ikke bedre sommer enn dette så tar vi en tur til varmere strøk til høsten for å få litt D-vitaminer før den laaaange vinteren setter inn:D

Her tar jeg heller ingen el-tester:) det blir rett og slett for dyre greier det der altså. Her satser vi på en litt annen måte enn før. Nå har vi sex annenhver dag istedet for bare rundt el-uka. Juhuu... :))

Så gøy og spennende at du allerede har eggløsning elibjo!! Det er det jeg har følt at jeg også har hatt, men som sagt.. har ikke testet, så vi får bare se;) Synes det er jo veldig tidlig etter mens, men jordmor sier at det faktisk kan skje, så.

 

Så flink du er Cayenne! Det eneste jeg gjør er å shoppe! :D moro det altså, men gir ingen synlige resultater på kroppen:D

Vi var i Svergie i ferien, på harry-handel.. og må jo spise opp godteriet jeg kjøpte. Haha. Jeg klarer aldri å ha noe liggende i skapet !! ;) Men jeg burde absolutt ha løpt istedet altså. Bilringen forsvinner liksom ikke av seg selv:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også annenhver dag i tankene, men nå jobber min kjære senvakt tre dager på rad, og jeg jobber tidlig. Dvs at vi ikke sees før torsdag i praksis. Men fra torsdag blir det action :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre med korte sykluser enn lange sykluser. Man trenger hvertfall ikke vente så lenge til neste pp hihi ;) Ligger på rundt 25-30 dagers sykluser selv, noe som jeg syns er helt greit. Men denne mnd så tror jeg el kanskje er litt senere. Er på dag 10 nå så hadde egentlig forventet utslag på el testen idag.. men men..

 

Cayenne, så flink du er til å løpe. Har du løpt lenge eller? Jeg tenker stadig vekk på å starte å jogge litt, men det har blitt med tanken enn så lenge :( Trenger å finne litt motivasjon. Kunne hatt godt av å stramme opp fettet litt og gått ned noen kilo..

 

Det er ofte at det hjelper å legge bort el-testene :) Selv så tør jeg ikke gjøre det haha er så redd for å gå glipp av en pp. Men jeg har sluttet å si til mannen når jeg har el sånn at han ikke skal få prestasjonsvansker :D

 

Kjedelig at ferien er over for noen av dere...

Her så har den ikke startet enda, men nedtellingen er godt i gang. 3åringen teller ned dagene og er hoppende glad for hver dag vi kan krysse av i kalenderen hehe

Jeg er bare glad for at vi er borte de 2 grufulle ukene mellom el og ikm. Skal bli godt å få tankene over på noe annet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...