Ingen fra Haugesund her inne? :)
Opprettet av
Surrepus
, juli 06 2012 07:25
9 svar til dette emnet
Skrevet 06 juli 2012 - 07:25
Hei
er innom dette forumet med jevne mellomrom, men d virker ikke som om dette er noe særlig brukt... Om det er noen som skal føde på Helse Fonna, når har dere termin? Og er det noen jordmødre dere har gode erfaringer med?
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 07 juli 2012 - 21:31
Hei! Jeg skal føde i Haugesund 17.07 om jeg går til termin:) Men alle jordmødrene jeg kjenner og liker er på ferie da... Så det var jo flaks...Ikke en fordel å føde om sommeren, tror jeg. Risikerer unge og uerfarne vikarer.
Men de jordmødrene jeg liker heter i alle fall Eli Lunde, Ane (dansk) og Siv Anita. Vet ikke etternavnet på de to siste.
Når skal du føde og har du noen tips?
Men de jordmødrene jeg liker heter i alle fall Eli Lunde, Ane (dansk) og Siv Anita. Vet ikke etternavnet på de to siste.
Når skal du føde og har du noen tips?
Skrevet 09 juli 2012 - 07:45
Heisann! Jeg hadde Ane Meljvang da jeg fødte hun første min (12 år siden) Og hun var jeg superfornøyd med
har ellers ikke navn på noen andre jeg har hørt om
tror jeg hadde vært litt redd for å be om noen andre enn den jeg får utdelt i redsel for å støte noen
men ikke termin før den 28 august her så da regner jeg med de er der mannsterke igjen
takk for tipset, skal manne meg opp og skrive ønskelisten folk snakker om, kanskje jeg får epidural denne gangen da
Skrevet 10 juli 2012 - 10:06
Surrepus skrev 09 juli 2012 - 07:45:
Heisann! Jeg hadde Ane Meljvang da jeg fødte hun første min (12 år siden) Og hun var jeg superfornøyd med
har ellers ikke navn på noen andre jeg har hørt om
tror jeg hadde vært litt redd for å be om noen andre enn den jeg får utdelt i redsel for å støte noen
men ikke termin før den 28 august her så da regner jeg med de er der mannsterke igjen
takk for tipset, skal manne meg opp og skrive ønskelisten folk snakker om, kanskje jeg får epidural denne gangen da 
Jeg har også termin 28. august og skal føde i Haugesund
<3 Gravid <3
Skrevet 10 juli 2012 - 21:10
Så spennende! En guttebaby venter vi også på
Alt bra med deg? Fin form?
Skrevet 11 juli 2012 - 17:46
Surrepus skrev 10 juli 2012 - 21:10:
Så spennende! En guttebaby venter vi også på
Alt bra med deg? Fin form?
Jepp, fortsatt alt bra, merker ikke så mye til graviditeten egentlig, utenom en del spark da
<3 Gravid <3
Skrevet 12 juli 2012 - 09:28
Alt fint her og, et litt kjipt bekken og hovne bein som gjør vondt, men klarer å holde det sånn ca i sjakk
Kynnere har jeg og, men ikke så plagsomt når jeg vet det er til et godt "formål"
Skrevet 06 august 2012 - 22:59
Nå nærme me oss!!
Skrevet 22 januar 2013 - 09:29
Skrevet 23 januar 2013 - 14:16
Jo, jeg :-) Jeg venter nr 3 slutten av sept/ begynn okt tenker jeg. Har 2 jenter på 9 og 11 år fra før :-)