Har vondt på sidene på brystene mine.. Er d kanskje gradivitets tegn??? Er det noen andre som har det sån??? Har også stikninger i underlivet pluss mens smerter... Et lite håp om å være gravid eller?? :-p venter mensen på lørdag klarte ikkje me å holda meg så eg tok en test på dagen i dag men selv negativ:-( hadde verdifall håpet på en liten svak strek :-p men nei da:-)
Noen andre....?????
Opprettet av
en prins å en spire
, juli 05 2012 19:36
9 svar til dette emnet
Skrevet 05 juli 2012 - 19:36
ønsker 1 til
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 05 juli 2012 - 19:44
Jeg har også vondt på siden! Men bare på det ene brystet da. Og stikninger i magen. Men jeg er bare noe sånt som 3 dpo, så har lenge å vente 
Aner ikke om det er et tegn da, men begynte å kjenne det i dag, og tenkte at det var merkelig..
Menssmerter så tett opptil ikm kan være et veeeldig godt tegn
Lykke til, oppdater meg på hvordan det går
Aner ikke om det er et tegn da, men begynte å kjenne det i dag, og tenkte at det var merkelig..
Tidlgere Hva skjer'a bagera? Nå med BOLLE i ovnen :D
Skrevet 05 juli 2012 - 19:52
Hva skjer skrev 05 juli 2012 - 19:44:
Jeg har også vondt på siden! Men bare på det ene brystet da. Og stikninger i magen. Men jeg er bare noe sånt som 3 dpo, så har lenge å vente 
Lykke til, oppdater meg på hvordan det går 
ønsker 1 til
Skrevet 05 juli 2012 - 20:07
Kan si at jeg og har mens murringer selv om el var på mandag så var vel litt tidlig å få tr allerede...? Føler meg og hard nede i magen og kjenner litt stikkinger ellers litt rar i forhold til andre sykluser. Så blir spennende se hva det er...?
Prøver siden juli 2011. Startet på 4 pergotimekur nå...vil det lykkes nå?
Skrevet 05 juli 2012 - 20:42
Jeg mener å ha hørt at man kan få slags el smerter etter el også, jeg er litt redd for at det er det mine mens murringer er
Skrevet 06 juli 2012 - 07:08
Eller du kanskje er gravid dene gangen;-)
ønsker 1 til
Skrevet 06 juli 2012 - 09:09
Ha ha, har liten tro på det. Men men. I dag er magen roligere, så det var nok bare post-el smerter..
10 dager igjen nå, så kan jeg begynne å tenke på å kanskje ta en test
Når skal du teste da, prins?
10 dager igjen nå, så kan jeg begynne å tenke på å kanskje ta en test
Når skal du teste da, prins?
Skrevet 06 juli 2012 - 20:03
Fikk den teite tanta i dag:-( æsj håper neste gang da:-) di sier at alle gode ting er 3:-)
ønsker 1 til
Skrevet 07 juli 2012 - 12:53
Ja, var det da.. Kjipt med tantebesøk 
Jeg har pms, så regner med tantebesøk om 9-10 dager. Ja, ja. Da blir kanskje alle gode ting 3 for min del også
Jeg har pms, så regner med tantebesøk om 9-10 dager. Ja, ja. Da blir kanskje alle gode ting 3 for min del også
Skrevet 08 juli 2012 - 09:44
Krysser fingrene for oss;-) lykke til:-)
ønsker 1 til