Gå til innhold

Hvilke nick har du lagt merke til her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heartbroken som for meg er meget usympatisk.

sug lut som virkelig er sur og ekkel

Tyrkisk pepper virker veldig hårsår

Villa Beige som det av en eller annen grunn er "in" å hakke på

Myriks som virker helt fjern

Kukløsklan (Husker ikke første delen) som virker som en herlig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartbroken

Sug Lut

Juliea

Idril Vardamir

LillEva

Barn og Engler

Sandybay

Villabeige

 

++++.. For ikke å snakke om denne "anonym" som har så mange fiffige meninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til Will og Ailo fordi hun nekter å innse at Victor er et latinsk navn. fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sug Lut

Heartbroken

Lilleva

Tyrkisk Pepper

Overlord

Musemorbr

Mentha

Trollsjura

Marshmallow

Januarbaby012

Brillefint

ellynn

froggy

lykkelig med 2

gullemor88

bjørnen i det blå huset

endelig mamma

AnneS

Juliea

Eeniemeenie

Kira med en av hver

Mammaen til Will & Ailo

Barn & Engler

Idril Vardamir

Villabeige

Mammaen til Stella

Alicia

Moota m storesøster og lillebror

L-8

Lettie

Hamsterfjes

290909 tror jeg..

Myriks

stjerna

pila

Underveis

ziva

lektor doppler

mrsrogaland frokostquiz

amandine

lykke fryd

Alva

cat.68

sekretøsa

dataverket

+++++

 

henger mye her, tydeligvis.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut
Heartbroken som for meg er meget usympatisk. sug lut som virkelig er sur og ekkel Tyrkisk pepper virker veldig hårsår Villa Beige som det av en eller annen grunn er "in" å hakke på Myriks som virker helt fjern Kukløsklan (Husker ikke første delen) som virker som en herlig person.
Usympatisk, sur, ekkel, hårsår, fjern og herlig er fremdeles ikke fullgode erstatninger for holdbare argumenter i regulære tråder. Det er vel derfor du bruker en tråd som dette til å forsøke å ta igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartbroken som for meg er meget usympatisk. sug lut som virkelig er sur og ekkel Tyrkisk pepper virker veldig hårsår Villa Beige som det av en eller annen grunn er "in" å hakke på Myriks som virker helt fjern Kukløsklan (Husker ikke første delen) som virker som en herlig person.
Usympatisk, sur, ekkel, hårsår, fjern og herlig er fremdeles ikke fullgode erstatninger for holdbare argumenter i regulære tråder. Det er vel derfor du bruker en tråd som dette til å forsøke å ta igjen.

 

Hehe, må nok dessverre skuffe deg med at jeg sjeldent argumenterer her inne, jeg leser for det meste. Om jeg skulle ha diskutert så hadde jeg selvfølgelig holdt meg saklig.

Usympatisk er dog ikke det mest usaklige jeg kunne ha sagt, så alt i alt er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartbroken Miryks Mammaen til Will og Ailo Disse 3 huskes best fordi de er de største drittkjerringene her inne, de skriver mest og har de minst interessante livene. Heartbroken er katteplager. Miryks har helt syke oppfatninger av virkeligheten. Mammaen til W & A er bare allover the place, slitsomt.

 

Det er helt greit å være uenige i en diskusjon, vi kan ikke alle være enige alltid. Sånn er det jo bare. Men å dra det inn i en annen tråd, hvor lite du liker disse personene, det er bare lavmål.

 

Du burde virkelig sjekke ordforrådet ditt. Sånn at du blir flinkere til å forklare deg. Du kunne feks. skrevet:

 

"Jeg har lagt merke til disse tre, fordi vi er omtrent alltid uenige."

 

Bare for å hjelpe deg litt på vei her. Det er faktisk ikke så vanskelig. Du burde prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen husker meg,hahahahha.

husker ingen selv, men kjenner igjenn nick når jeg ser dem,....senil.nooooooooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartbroken Miryks Mammaen til Will og Ailo Disse 3 huskes best fordi de er de største drittkjerringene her inne, de skriver mest og har de minst interessante livene. Heartbroken er katteplager. Miryks har helt syke oppfatninger av virkeligheten. Mammaen til W & A er bare allover the place, slitsomt.
Det er helt greit å være uenige i en diskusjon, vi kan ikke alle være enige alltid. Sånn er det jo bare. Men å dra det inn i en annen tråd, hvor lite du liker disse personene, det er bare lavmål. Du burde virkelig sjekke ordforrådet ditt. Sånn at du blir flinkere til å forklare deg. Du kunne feks. skrevet: "Jeg har lagt merke til disse tre, fordi vi er omtrent alltid uenige." Bare for å hjelpe deg litt på vei her. Det er faktisk ikke så vanskelig. Du burde prøve :)

 

 

Hold kjeft jævla fitte. Sånne som deg gjør virkelig stemningen her inne sur.

 

Omg. Get a life sier jeg bare. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagt merke til Heartbroken fordi hun ofte har ganske spisse meninger. Virker som en dame som er vant til å brøyte seg frem.

Lagt merke til Juliae pga hennes innlegg om vin, jeg er en vinelsker selv så jeg leser litt inne på kangle om det anbefales noen. Som oftest har jeg allerede prøvd sorten, hehe.

Sug Lut, ja.. Hun har jeg lagt merke til inne på krangle også.

Villa Beige la jeg merke til først i det innlegget om hjemmeforeldre.. *kremt*

Har lagt merke til Myriks pga hennes seksuelle skildringer og åpenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle som er nevnt, men vil også nevne;

me_87

Underveis

Kleika

Westroze

Lille bøllefrø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Hehe så morsomt, tror det er første gangen jeg blir nevnt i en sånn tråd...men vet ikke om det er positivt eller negativt da :P

 

Jeg skal ikke ramse opp de jeg har bitt meg merke i, da det sjelden er nick her inne som er nye for meg. Foruten den statsadvokaten da faktisk, her har jeg nok gått glipp av noe? Jeg synes de fleste av dere er innom titt og ofte, og noen er jo selvsagt oftere å se enn andre. Jeg liker de fleste her, noen mer enn andre, dere er en gjeng kjekke mennesker!!

 

Når det gjelder den tåpelige nedrakkingen noen ubetydelige anonyme forsøkte seg på, må jeg jo bare trekke på smilebåndet. Hvis man ser seg nødt til å bruke en sånn tråd til å rakke ned på andre, må man jo ha et rimelig uinteressant, frustrerende liv. Muligens noen som ikke ble nevnt, og som er så umodne og patetiske at de må hevde seg på denne måten. Latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem jeg kan huske, det er så mange. Har ingenting i mot dem på noen vis, kanskje litt uenige med noen, men det betyr ikke at jeg ser på dem som uinteligente mennesker :

 

Lita, haertbroken, sug lut, også var det noen flere, men jeg er for lat akkurat nå til å skrive deres navn :P

 

Å kalle noen for jævla fitter er bare teit, for vist de er "kvinne mennesker" så bør de ta seg en titt i speilet nedentil, å se at de har noen jævla fitte selv også. Dumt utsagn får ett dumt tilbake melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartbroken Miryks Mammaen til Will og Ailo Disse 3 huskes best fordi de er de største drittkjerringene her inne, de skriver mest og har de minst interessante livene. Heartbroken er katteplager. Miryks har helt syke oppfatninger av virkeligheten. Mammaen til W & A er bare allover the place, slitsomt.

 

Er det noen som er all over the place her inne så er det jo deg anonym, du dukker jo opp i ALLE trådene her inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til Will og Ailo fordi hun nekter å innse at Victor er et latinsk navn. fnis.

 

 

Victor is a masculine given name that has been used for centuries in numerous cultures and parts of the world. Of Latin origin, victor means "(one who) conquers" and may also be spelled Viktor, Vítor or Víctor.

 

Origin: Latin

http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_(name)

 

Hvordan kan man insistere på at Victor ikke er et latinsk navn?? Det er jo klart som dagen for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Mammaen til Will og Ailo fordi hun nekter å innse at Victor er et latinsk navn. fnis.

 

 

Victor is a masculine given name that has been used for centuries in numerous cultures and parts of the world. Of Latin origin, victor means "(one who) conquers" and may also be spelled Viktor, Vítor or ÅVíctor.

 

Origin: Latin

http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_(name)

 

Hvordan kan man insistere på at Victor ikke er et latinsk navn?? Det er jo klart som dagen for alle.

 

Men kjære deg! Har du ikke klart å komme videre ennå? Hvorfor er dette så viktig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til Will og Ailo fordi hun nekter å innse at Victor er et latinsk navn. fnis.
Victor is a masculine given name that has been used for centuries in numerous cultures and parts of the world. Of Latin origin, victor means "(one who) conquers" and may also be spelled Viktor, Vítor or Víctor. Origin: Latin http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_(name) Hvordan kan man insistere på at Victor ikke er et latinsk navn?? Det er jo klart som dagen for alle.

 

dette fant jeg på victor

Et guttenavn av fransk opprinnelse. Victor var på sitt mest populære i 2003 og er for tiden på 101. plass på listen over guttenavn i Norge. Betydning: fransk:kommer av latin 'seier' - økende navnebruk nå. Victor har navnedag 25. februar. Det er 1975 personer i Norge som har dette navnet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartbroken Miryks Mammaen til Will og Ailo Disse 3 huskes best fordi de er de største drittkjerringene her inne, de skriver mest og har de minst interessante livene. Heartbroken er katteplager. Miryks har helt syke oppfatninger av virkeligheten. Mammaen til W & A er bare allover the place, slitsomt.
Det er helt greit å være uenige i en diskusjon, vi kan ikke alle være enige alltid. Sånn er det jo bare. Men å dra det inn i en annen tråd, hvor lite du liker disse personene, det er bare lavmål. Du burde virkelig sjekke ordforrådet ditt. Sånn at du blir flinkere til å forklare deg. Du kunne feks. skrevet: "Jeg har lagt merke til disse tre, fordi vi er omtrent alltid uenige." Bare for å hjelpe deg litt på vei her. Det er faktisk ikke så vanskelig. Du burde prøve :)

 

 

Hold kjeft jævla fitte. Sånne som deg gjør virkelig stemningen her inne sur.

 

Knallbra kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til Will og Ailo fordi hun nekter å innse at Victor er et latinsk navn. fnis.
Victor is a masculine given name that has been used for centuries in numerous cultures and parts of the world. Of Latin origin, victor means "(one who) conquers" and may also be spelled Viktor, Vítor or Víctor. Origin: Latin http://en.wikipedia....ki/Victor_(name) Hvordan kan man insistere på at Victor ikke er et latinsk navn?? Det er jo klart som dagen for alle.
dette fant jeg på victor Et guttenavn av fransk opprinnelse. Victor var på sitt mest populære i 2003 og er for tiden på 101. plass på listen over guttenavn i Norge. Betydning: fransk:kommer av latin 'seier' - økende navnebruk nå. Victor har navnedag 25. februar. Det er 1975 personer i Norge som har dette navnet.

 

Mer oppspinn, skjønner jeg. Hvorfor nekter du å forholde deg til fakta? Hva var det ikke ikke skjønte ved "Latin origin"? Og fransk ER latinsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Håhåhå snakker om konsentrasjonsevne!! Denne tråden flyr jo i alle retninger! Mange som har mens eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victor var et vanlig navn i det gamle romerriket. Navnet er latinsk og ingenting annet. Det er selvsagt videreført både i latinske språk som fransk og i mange andre språk. Det er latterlig å påstå at det er av fransk "opprinnelse", litt på nivå med å hevde at Paris ligger i Frankrike og ikke i Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...