Gå til innhold

Snille kjære damer, pleeease se på meg, I'm desperate :O ser tilbake


Gjest Løvemusene

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Hei snuppa, jeg brukte tarot kort før, men har lagt de vekk for over et år siden. årsaken er utrolig dum, men jeg hørte rykter om at de kan bringe ulykke, tilkalle demoner osv. Så la de i garasjen. Tenker hver dag nå at jeg skal kaste de ut derfra også, men jeg husker det aldri. Skulle gjerne kvittet meg med de helt, bare for å sjekke om det kan bringe lykke inn i huset vårt igjen. Takk for påminnelsen, skal fjerne de allerede når jeg kommer hjem nå. Jeg vet at dette bare er svada, og mest sannsynlig ingenting galt med de, men jeg må prøve alt, nå som jeg har prøvd alt annet for å bli gravid... dette er det eneste jeg ikke har prøvd, å kvitte meg med de 100%. Kan jo være omvent for deg, at du trenger de.

 

Skulle gjerne gitt de til deg, du får dem hvis du vil, slipper du å kjøpe, men man skal helst ha sin egen bunke når man starter, dine kort som kun du har tatt og følt på. Vil for all del ikke sende eventuell negativ energi fra mitt hjem over til ditt..

 

Nå tegner jeg og "ser", min magefølelse og det jeg ser har alltid vært mye mer treffsikkert enn det kortene var for meg, for min egen del og spåing på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Tusen takk forresten, håper virkelig du fortsetter å bruke lite energi på det, da kan det skje fortere enn du aner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alternativ hjelp? hva mener du med det? Vi skal ta en pause fra prøving et år nå :) og det er jeg veldig veldig klar for! er ikke så rart du får difust på jobb, fordi jeg ikke har noen bestemt plan for å bytte jobb. :D
Jeg tror dere får hjelp/et godt tips/veiledning av en kvinne, hun er ikke lege. Litt eldre dame. Kanskje det er snakk om kjerringråd. Håper du får det du ønsker deg :)

 

kanskje det er snakk om healing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
alternativ hjelp? hva mener du med det? Vi skal ta en pause fra prøving et år nå :) og det er jeg veldig veldig klar for! er ikke så rart du får difust på jobb, fordi jeg ikke har noen bestemt plan for å bytte jobb. :D
Jeg tror dere får hjelp/et godt tips/veiledning av en kvinne, hun er ikke lege. Litt eldre dame. Kanskje det er snakk om kjerringråd. Håper du får det du ønsker deg :)
kanskje det er snakk om healing :P

 

Enten det eller noe annet i den duren, soneterapi, healing.... noe som ikke innebærer sykehus, dere klarer det naturlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alternativ hjelp? hva mener du med det? Vi skal ta en pause fra prøving et år nå :) og det er jeg veldig veldig klar for! er ikke så rart du får difust på jobb, fordi jeg ikke har noen bestemt plan for å bytte jobb. :D
Jeg tror dere får hjelp/et godt tips/veiledning av en kvinne, hun er ikke lege. Litt eldre dame. Kanskje det er snakk om kjerringråd. Håper du får det du ønsker deg :)
kanskje det er snakk om healing :P
Enten det eller noe annet i den duren, soneterapi, healing.... noe som ikke innebærer sykehus, dere klarer det naturlig :)

 

haha. må le litt... for jeg har prøvd absolutt alt av alternativt, både en og to ganger... hehe... men nå har jeg altså fått nyss om en dame som er god til å gi healing, som ikke er så dyr... og har tenkt på å oppsøke henne en liten stund... J4eg har jo healing selv, men den er liksom ikke like sterk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Det kan like gjerne være henne jeg ser, godt voksen dame. Brunt hår. Hun er veldig sympatisk og snill, og kommer til å hjelpe deg veldig mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...