Gå til innhold

Snille kjære damer, pleeease se på meg, I'm desperate :O ser tilbake


Gjest Løvemusene

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Vi skal ha hjemmeinseminering nå denne helgen, deretter får vi fryseinnsett i begynnelsen av august. Har bare 2 egg på frys så håper virkelig et av de er gullegget...

 

Hva ser dere, kan det være muligheter, ser dere meg gravid?

 

Tusen takk,

 

050885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm ble veldig usikker på deg, ser deg gravid, men om det blir allerede - usikker.. samtidig fikk jeg opp mye skjebnekort rundt deg denne måneden, at nå er det ting som skjer som har stor betydning for ditt videre liv. Ser mye glede og feiring også, vil velge å tro at det går veien :) At du blir gravid er jeg ihvertfall ikke i tvil om, bare om det er nå eller ikke..Ønsker deg supermasse lykke til!

 

Vil du se når/om jeg får flere barn? prØver ikke enda altså, bare nysgjerrig, evt kjØnn. 230982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg der jeg får negative følelser har jeg ikke lyst til å svare på, men velger å gjøre det likevel. Ved negative svar håper jeg alltid at jeg har feil.

 

Jeg får en følelse av at eggene ikke er "de rette". For å forklare bedre så er det ikke alle egg som lar seg utvikle etter befruktning, at de er dårlige på en måte. Alle kvinner har det slik, desverre slipper vi kun ett egg, mot mannen som har millioner av celler. Mange ganger er det derfor kvinnen kan slite med å bli gravid.

 

Dette er ikke noe jeg har fått opp før, eller tenk over selv. Men logisk virker det jo.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha sett på deg, men for det første så er det lenge siden at jeg har sett på noen nå, pluss at dere fra ass.befr synes jeg at er så vanskelig å se på :(

 

Men av en eller annen grunn får jeg opp eller ser deg med ett pledd og rykende varm kakao, og det forbinder jeg med november-februar ....desember kommer også sterkt inn. Men hva dette er, det er jeg usikker på ...men det kan være at du da er gravid, for jeg får en veldig ro over meg :)

 

Jeg krysser det jeg har for deg, og håper at om det ikke klaffer i helgen at de 2 på frys er gull! :)

 

Om du vil se tilbake selv om jeg ikke får mye opp, så lurer jeg på om jeg noen gang blir gravid igjen og eventuelt når? Men helt greit om du ikke ser tilbake altså :)

 

Ha en flott tirsdag, klem :)

Endret av Athina's verden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha hjemmeinseminering nå denne helgen, deretter får vi fryseinnsett i begynnelsen av august. Har bare 2 egg på frys så håper virkelig et av de er gullegget... Hva ser dere, kan det være muligheter, ser dere meg gravid? Tusen takk, 050885

 

kopierer det jeg skrev til deg i tråden til mtp: hei... skriver til deg her og jeg.. fikk et infall, og godt var det, for fikk opp gode nyheter på deg innen 3 mndr!! men du må slutte å forvente at du skal bli gravid på egenhånd, for du blir gravid med ivf. :) altså: jeg har stor tro på de to eskimoene dine!!

 

ser du på meg og? graviditet og jobb?

031183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hm ble veldig usikker på deg, ser deg gravid, men om det blir allerede - usikker.. samtidig fikk jeg opp mye skjebnekort rundt deg denne måneden, at nå er det ting som skjer som har stor betydning for ditt videre liv. Ser mye glede og feiring også, vil velge å tro at det går veien :) At du blir gravid er jeg ihvertfall ikke i tvil om, bare om det er nå eller ikke..Ønsker deg supermasse lykke til! Vil du se når/om jeg får flere barn? prØver ikke enda altså, bare nysgjerrig, evt kjØnn. 230982

 

Hei og tusen takk :)

Jeg får opp fØrste del av vinter, nov-jan familieforØkelser rundt de tider, så hvis dere ikke prØver så kan det hende det skjer en glipp hihi, jeg ser i hvertfall to små barn hos deg. En gutt en jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene
Innlegg der jeg får negative følelser har jeg ikke lyst til å svare på, men velger å gjøre det likevel. Ved negative svar håper jeg alltid at jeg har feil. Jeg får en følelse av at eggene ikke er "de rette". For å forklare bedre så er det ikke alle egg som lar seg utvikle etter befruktning, at de er dårlige på en måte. Alle kvinner har det slik, desverre slipper vi kun ett egg, mot mannen som har millioner av celler. Mange ganger er det derfor kvinnen kan slite med å bli gravid. Dette er ikke noe jeg har fått opp før, eller tenk over selv. Men logisk virker det jo. Lykke til!

 

Hei! å det var trist å høre at det ikke var noen gode følelser du fikk rundt dette. Håper selvsagt du tar feil, hihi. Det var 7 befruktede egg, disse to hadde delt seg optimalt og kunne fryses, men selvagt kan jo ting skje etter opptining :( Får krysse fingrene jeg da. Tusen takk for at du tok deg tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Skulle gjerne ha sett på deg, men for det første så er det lenge siden at jeg har sett på noen nå, pluss at dere fra ass.befr synes jeg at er så vanskelig å se på :( Men av en eller annen grunn får jeg opp eller ser deg med ett pledd og rykende varm kakao, og det forbinder jeg med november-februar ....desember kommer også sterkt inn. Men hva dette er, det er jeg usikker på ...men det kan være at du da er gravid, for jeg får en veldig ro over meg :) Jeg krysser det jeg har for deg, og håper at om det ikke klaffer i helgen at de 2 på frys er gull! :) Om du vil se tilbake selv om jeg ikke får mye opp, så lurer jeg på om jeg noen gang blir gravid igjen og eventuelt når? Men helt greit om du ikke ser tilbake altså :) Ha en flott tirsdag, klem :)

 

Hei og tusen takk for det! Ja, det så ut som et koselig bilde altså, jeg der under det pleddet med kakao, og sitter å holder på venter på magen og gleder meg til at den skal bli større og større :D hehe

Jeg vet ikke om du har barn, men jeg får opp 3 barn på deg. jeg ser bare to gutter. Tror du skal ha 3 før du er ferdig med barn! :) Ser en liten baby med lyst krøllete hår meg jeg skjønner ikke kjønnet! arg :P tidspunkt er jeg kjempe dårlig på, men får følelsen av fødsel sent 2013- men ikke bry deg om det siste jeg duger aldri på tidspunkter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Vi skal ha hjemmeinseminering nå denne helgen, deretter får vi fryseinnsett i begynnelsen av august. Har bare 2 egg på frys så håper virkelig et av de er gullegget... Hva ser dere, kan det være muligheter, ser dere meg gravid? Tusen takk, 050885
kopierer det jeg skrev til deg i tråden til mtp: hei... skriver til deg her og jeg.. fikk et infall, og godt var det, for fikk opp gode nyheter på deg innen 3 mndr!! men du må slutte å forvente at du skal bli gravid på egenhånd, for du blir gravid med ivf. :) altså: jeg har stor tro på de to eskimoene dine!! ser du på meg og? graviditet og jobb? 031183

 

Hei snuppa! Tusen takk for det! :)

Ja skal si det til meg selv til helgen, dette er bare for moro skyld, jeg blir gravid veldig snart etterpå, har også en meget god magefølelse for eksimoene mine hihi.

 

På deg ser jeg først og fremst ferie, psykisk og fysisk ferie, som at dere tar dere en liten pause fra dette baby greiene. Jeg tror dere vil få alternativ hjelp, gravid blir du hvis du slipper deg løs og glemmer litt at dere prøver. Har fått rådet selv og greier det ikke men det er du sterk nok til, hvis du går inn for det.

Ingen endringer i arbeidslivet i år, jeg ser opp og nedturer ang. dette tema. Kanskje det betyr at en graviditet vil komme i veien for ny jobb. Graviditet gir meg mye sterkere følelser enn jobb, det virket bare difust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bedre lykke neste gang, kroppen din kommer til å skjønne at den skal ta til seg egget, bare spørsmål om tid. Jeg har en følelse av at dere budrde ha litt kvalitetstid/partid, og ikke snakke/tenke så mye på dette med graviditet. Prøv på naturlig måte også ;-)

 

Ser du når fødselen min setter igang? Noen tanker rundt fødsel? Hadde termin 2.juli. Min dato er 241186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alternativ hjelp? hva mener du med det? Vi skal ta en pause fra prøving et år nå :) og det er jeg veldig veldig klar for!

 

er ikke så rart du får difust på jobb, fordi jeg ikke har noen bestemt plan for å bytte jobb. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sterkt opp at du blir gravid i løpet av 2012 :)

Høsten kom sterkt inn ;)

Gutt ;)

 

Kan du se når jeg blir gravid og kjønn?

290175 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene
alternativ hjelp? hva mener du med det? Vi skal ta en pause fra prøving et år nå :) og det er jeg veldig veldig klar for! er ikke så rart du får difust på jobb, fordi jeg ikke har noen bestemt plan for å bytte jobb. :D

 

Jeg tror dere får hjelp/et godt tips/veiledning av en kvinne, hun er ikke lege. Litt eldre dame. Kanskje det er snakk om kjerringråd. Håper du får det du ønsker deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

[quote name=Dossa :)' timestamp='1341333584' post='144366090] Jeg fikk sterkt opp at du blir gravid i løpet av 2012 :) Høsten kom sterkt inn ;) Gutt ;) Kan du se når jeg blir gravid og kjønn? 290175 :)

 

Det hadde vært moro. Er august tilfeldigvis høsten eller?? hihi :)

Takk for at du så på meg.

 

Nå har jeg sitti her lenge, prøver å komme inn på deg, det var veldig veldig vanskelig!! Jeg er usikker på om jeg ser en graviditet på deg i år, men 2013 er året for deg, jan-mars. Slangens år.. dette året her har det vært for mye annet for deg, og en graviditet ville vært mer enn det kroppen din ville likt får jeg opp. Vær tolmodig kjære deg. Det er en mening med alt.Kan du være så snill gi tilbakemelding om det kan stemme, syns det var så vanskelig å lese deg. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Løvemusen:) Vil du se tilbake på meg også? Tror du vi kommer til å få et barn til? Evt kjønn og når. Eller om det er noe annet du får inn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei Løvemusen:) Vil du se tilbake på meg også? Tror du vi kommer til å få et barn til? Evt kjønn og når. Eller om det er noe annet du får inn......
Jeg får november veldig sterkt på deg, men jeg tror det er snakk om neste år. November 2013 tror jeg dere vil få et barn til :) Og jeg sliter som alltid med å se kjønn, beklager så mye. :) I august dette året venter det deg en stor overraskelse fra din kjære, please husk meg og fortell meg hvis det skjer.... :) Skal dere ut på en reise i august? Ser du august som en bra måned for meg og prøving da? :) Endret av Løvemusen - knust..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Spennende:) Ja, jeg skal huske på deg om det skjer noe spesielt i august;)

 

Ja, jeg fikk opp at du skulle bli gravid ved neste ivf-forsøk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Kan hende du blir gravid denne november også forresten!! men det blir en viktig måned for deg, sammen med august :)

 

tusen takk, krysser fingrene for fryseegget i august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da var jeg vanskelig å spå, du er den første som sier det.

2013 er lenge til men jeg har jo allerede venta i to år så noen måneder til spiller ingen rolle.

Så lenge jeg blir gravid igjen så kan jeg vente ei god stund til :)

 

Har ikke skjedd noe spesielt som du beskriver.

Kan det være exu jeg hadde for et år siden du får inn??

 

Jeg var nære på å miste livet og det satte en støkk i meg og mannen min.

 

Ønsker deg masse lykke til kjære deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

[quote name=Dossa :)' timestamp='1341402773' post='144368035] Huff da var jeg vanskelig å spå, du er den første som sier det. 2013 er lenge til men jeg har jo allerede venta i to år så noen måneder til spiller ingen rolle. Så lenge jeg blir gravid igjen så kan jeg vente ei god stund til :) Har ikke skjedd noe spesielt som du beskriver. Kan det være exu jeg hadde for et år siden du får inn?? Jeg var nære på å miste livet og det satte en støkk i meg og mannen min. ønsker deg masse lykke til kjære deg :D Hei! Jeg vet desverre ikke hva EXU er for noe, så vet ikke om det var det jeg så. Men fikk følelsen av at kroppen din vil være mer forberedt og i stand til å bære barnet etter dette året her, at det vil være et lettere svangerskap for deg, at du ville hatt det vanskeligere som gravid nå, derfor en mening med at ting lar seg vente på. Gravid blir du uansett, alltid vanskelig å vite når, men kos deg og nyt livet, fordi du og jeg vet begge to at det kommer når tiden er inne :) Vondt å lese at du har gått gjennom noe så fælt :( Masse lykke til

Endret av Løvemusen - knust..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinga :)

 

Exu er svangerskap utenfor livmora. Hos meg hadde spiren satt seg i egglederen og den sprakk. Ble haste operasjon og måtte fjerne egglederen.

 

Jeg er bare så glad for at du ser en ny graviditet på meg :D

Det gir meg håp og det trenger jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Jeg vil gi deg det umulige rådet!! Prøv å tenk mindre på det, det er da det skjer! Du har mye større sjanser enn meg for å klare det, du har tross alt klart det selv :) Jo fortere du klarer å legge vekk bekymringene og stresset rundt dette, jo fortere vil ting ordne seg for deg. Så utrolig kjipt at du mistet barnet og den ene eggstokken, er det mulig å ha mer uflaks :(

 

Prøv å tenke positivt vennen. Jeg har to perfekte eggstokker og er veldig veldig fruktbar. Likevel er sjansen større hos deg til å klare det! :) Alt jeg kan gjøre er å legge alt jeg har i hendene til legene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine ord varmer :)

Jeg har i løpet av de siste pp ikke tenkt så mye på å bli gravid.

Føler en indre ro i kroppen og det er utrolig deilig :) før eller seinere vil det nok bli min tur også :)

 

Jeg håper virkelig at du snart får drømmen din oppfylt også.

Krysser alt jeg har for at forsøket i neste måned blir en full treffer :D :D :D

 

Et lite spr, bruker du kort når du spår?

Det har jeg lyst til å prøve men veit ikke hvilke type jeg skal gå får.

Kanskje du har noen tips og gode råd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...