Gå til innhold

8 dager over termin og UMODEN :(


***Curious***

Anbefalte innlegg

Trivelig beskjed å få på overtidskontroll. Kom ikke inn med en finger for å få strippet en gang. Trodde i tillegg at alle skulle settes igang senest 11 dager over termin, men det var visst ikke sikkert de gjorde det, kunne legen fortelle. Fått time til ny kontroll på torsdag.... Uke 42 here i come... FAAN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har min medfølese, virkelig! Den beskjeden fikk jeg også på overtidskontrollen med nr 1, og fikk time til igangsetting på dag 14. En særdeles mørk dag, og mørk uke..gutten vår bestemte seg heldigvis for å komme på egenhånd natt til igangsettingsdagen. Så jeg vet hvordan det føles..og er selv på dag 4 (som du sikkert såg inlegget over) så deler din frustrasjon og utolmodighet!...er jammen ikke lett å tenke positivt når man bare går å venter på vondter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var helt umoden to dager over termin på kontroll kl 10,30 og kl 15,00 gikk litt av vatne og riene starta skikkelig kl 19.00 var han ute... Så alt er mulig.. Dei var litt sjokkerte når eg kom,men det er ingen som vet når det starter og hvor lang tid det tar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, pyton det der. Er 8 dager over jeg også, og umoden. De ville sette meg i gang med ballongkateter i dag pga plutselig høyt blodtrykk. Fæl og umenneskelig lege var det også. Grein meg til å få reise hjem, skal opp igjen i morgen tidlig for å ta nytt blodtrykk og mest sannsynlig igangsettes. Håper du har født før torsdag, masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er umoden til rett før ungen blir født. Viste det ikke før med nr. 3. Med nr. To hadde jeg kraftige rier og var helt umoden så jordmor ville sende meg hjem. Svarte ikke faen. 30 min seinere hadde jeg 5 cm åpning og 10 min etter var babyen født.

 

Så før jeg fikk nr. 3 var dette et tema. Var helt umoden 5 timer før babyen ble født men når det virkelig satte i gang så gikk det fort.

 

Så kommer ikke til å sjekke dette før nr. 4 skal ut. Vet jo allerede at jeg er umoden til rett før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...