Gå til innhold

Okei, da er testen demontert. Ser dere streken??


På vei igjen <3

Anbefalte innlegg

Er såååå redd for at dette skal være feil! Docmorris testene skal jo være mer følsomme enn andre da. 10 (mg/u??) mot 25 på billigtestene jeg har...

 

Men tilbake til spørsmålet. Ser dere streken nå også?

 

*krysse fingre*

post-328882-0-25585700-1341229750_thumb.jpg

post-328882-0-61630900-1341229770_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strekene er lang fra hverandre. De er det på demonterte docmorris tester. Den siste streken står mellom de to plastdingsene som står lengt fra hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk G&G :) Streken er sterkere i virkeligheten da, man trenger ikke å myse for å se den engang :) Synes med det blotte øyet i all slags lys, så jeg er ikke i tvil om at det er to streker på testen. Det jeg er redd for er om testen viser feil.

Det eneste man kan gjøre er vel å vente, men det er jeg såååå dårlig på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser også to streker på begge bildene. Skjønner at det er kjipt å vente, men det skal jo ikke ta mange dagene før streken er mye sterkere. Spennende dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er veldig spennende :) Har en cb+ liggende i tillegg til et kobbel av billigtester. Det som er kjipt med de er at de ikke slår ut før det er 25 bla bla, mens doc'en slår ut på 10. Har såååå lyst å kjøpe en doc til for å ta i morgen tidlig, men vet det er liten vits.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅhhhh! TAKK!!!! Hjelper pÅ selvfølelsen Å høre andre si det samme :)

Tok nettopp en billigstrimmel som var negativ, en som var svaaaakt positiv, og en knallpositiv el-test. Ingen tegn til noen el her i gÅrden ;) HÅper bare el testen egentlig viser graviditet pÅ meg.. Noen som vet hvorfor de kan bli positive ved graviditet? Skal ta en ny el test i morgen ogsÅ..

Herregud sÅ mange tester jeg har svidd av i dag! Heldigvis stort sett bare billigtester, men jeg vil sÅ gjerne ha et SIKKERT svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser to streker jeg også :D krysser alt som krysses kan for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To streker helt sikkert! Så spennede dette er "bagera"! Så rar hele historien din er....altså den siste tiden da ;) Lykke til og tvi, tvi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser en liten strek jeg også, men jeg hadde aldri turt å stole helt på en demontert test :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytoppåfjellet: Det var to streker på den før jeg demonterte den også. Men så fikk jeg tips om å demontere den før jeg tok bilde for å få streken bedre frem på bildet. I virkeligheten ser man streken både montert og demontert :)

Supersnusken: Ja, jeg blir litt sprø av alt dette. Har vært veldig mye tull og tøys. Håper bare ikke dette er det siste nye på tullefronten fra kroppen min... Vi får bare vente å se :)

79kvinne: De er kjøpt på vitus apotek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også 2 streker:) Lykke til, krysser alt jeg har for at streken blir sterkere snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...