Gå til innhold

Plass til en til?


*ønskegull*

Anbefalte innlegg

Jeg har forvillet meg inn på dette forumet etter å ha hørt om det fra andre :)

 

Jeg har et barn fra før som snart fyller 6 år. Etter det svangerskapet har det desverre gått dårlig på gravidfronten. Vi har forsøkt på barn nå siden 2009. Jeg har nå hatt 4 MA i uke 8-9, oppdaget i diverse andre uker. Jeg har hatt 5 revisio. Jeg har vært utredet for habituell abort, men de fant ingenting galt med prøvene. Jeg skulle likevel forsøke med Klexane og Albyl- e i håp om at det kunne hjelpe. Det gjorde det ikke, og neste gang skal jeg prøve Klexane, Albyl- e og Crinone. Har noen erfaring med Crinone? Jeg ville egentlig ha dette forrige graviditet, men fikk ikke pga . sekretæren mente "de ikke hadde til vane å skrive det ut" :(

 

Jeg var inne på sykehuset for sjekk nå, men de fant ingenting og sa at det var vanlig at en går gjennom 5 spontanaborter etterhverandre og at sjansen var 50% minst for at neste svangerskap skulle gå bra.. Jeg har jo naturligvis ikke troen på det, men får håpe jeg tar feil.

 

Så nå venter enten IVF på oss i september, eller en stk. hjemmelaget vidunder på oss.

 

Håper å lære litt av andre her inne :)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei!

 

Du høres veldig sterk ut som orker å gå igjennom dette gang på gang!

Jeg går første gang på Crinone nå. Ingen utredning som tilsier at jeg bør ha det, men skrek meg til det.

Så sammen men abyl E og fragmin. Uke 6 nå men idag fikk jeg brun utflod:(er helt skrekkslagen!:(

Håper virkelig ikke dette er starten på en ny abort!

Alle abortene begynte med brun utflod...

Lenke til kommentar
Hei! Du høres veldig sterk ut som orker å gå igjennom dette gang på gang! Jeg går første gang på Crinone nå. Ingen utredning som tilsier at jeg bør ha det, men skrek meg til det. Så sammen men abyl E og fragmin. Uke 6 nå men idag fikk jeg brun utflod:(er helt skrekkslagen!:( Håper virkelig ikke dette er starten på en ny abort! Alle abortene begynte med brun utflod...

 

Så bra at du skrek deg til Crinonen. Det burde jeg også ha gjort den siste gangen.. Jeg har hørt at Crinonen kan gi litt farget utflod, så det må absolutt ikke være en ny abort for deg. Dette kommer av at den kan irritere slimhinnene tror jeg. Hvor hyppig tar du Crinone? Krysser fingre for at det er helt ufarlig!

Lenke til kommentar

Hørte at det kunne gi blødninger. Blod for meg har vært aborter:(

Hater blod som kommer luskende under graviditetene! :()

Jeg tar Crinone hver morgen, fra positiv test til 3 mnd.

Noen sier 10 uker, men jeg tar til 3 mnd. Nå skal jeg ikke ta noen sjans på noe. Er bare veldig nervøs...

Tørr så vidt spise på restaurant:()

Lenke til kommentar
Hørte at det kunne gi blødninger. Blod for meg har vært aborter:( Hater blod som kommer luskende under graviditetene! :() Jeg tar Crinone hver morgen, fra positiv test til 3 mnd. Noen sier 10 uker, men jeg tar til 3 mnd. Nå skal jeg ikke ta noen sjans på noe. Er bare veldig nervøs... Tørr så vidt spise på restaurant:()

 

For meg betyr også blod aborter. Men forrige graviditet spottet jeg masse i starten, men fikk se et bankende hjerte på ul. Jeg forstår du er veldig nervøs.

Lenke til kommentar

Hvordan går det kosekatt? Her dessverre også den erfaringen, men det er jo vanlig å blø uten at det er noe galt. Du tar jo også medisiner som kan gjøre det.

Lenke til kommentar

Annonse

Den brune utfloden var tynt flytende men nå er det over! Pfff!

Heldigvis:) Snart i uke 7 og fortsatt gravid;)

 

Vanskelig å slappe av, misunner de som går der med stor mage og alt er så selvfølgelig:)

Lenke til kommentar

Så bra! Ja, tenk så herlig.. Hadde det sånn i mitt første svangerskap for snart 9 år siden. Tror ikke jeg tenkte tanken at det ikke skulle gå bra!

Lenke til kommentar

Så bra, kosekatt! Jeg kjenner veldig godt igjen måten å tenke på. Tenk på de som bare går rundt uten særlige bekymringer. Jeg hadde det slik i første svangerskap. Dvs. jeg var jo litt redd de første 12 ukene, men alt gikk liksom så utrolig bra. Jeg savner veldig den tiden.. Nå assosierer jeg positive graviditetstester med smerte, uro og tårer. Men en gang skal det gå bra for oss alle!

 

Krysser fortsatt fingrene :)

Endret av *ønskegull*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...