Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

baby språket.. er spent på om dette funker..

• Logg inn for å svare
3 svar til dette emnet

#1 Heidi <3

Heidi <3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 223 Innlegg:

Skrevet 02 juli 2012 - 10:03

se filmen som viser deg betydningen av hva din nyfødte baby prøver å si til deg! Heilt fantastisk! Jeg skal hvertfald lytte nermere til min babys gråt når hun kommer ut :)

har flere venner som nylig har født, og dem sier at det funker veldig bra.. Noen ord kan være vanskeligere å høre enn andre. MEN at hverdagen demmes er så mye enklere nå enn før dem hadde sett filmen..

får kryss fingere for at det virker for oss også :)

http://video.google....428020269668962
Emilie 2009 + Englebabyn Mathilde 2011 + En liten spire i magen

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 tre håpefulle

tre håpefulle

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 460 Innlegg:

Skrevet 02 juli 2012 - 20:50

Hehe, dette skal jeg absolutt tenke over når den lille kommer, og se om det stemmer. =)

#3 RookieBlue

RookieBlue

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 78 Innlegg:

Skrevet 03 juli 2012 - 11:07

Tusen takk for den linken, den var sååå fin!! :) Sitter hjemme med min 5 dager gamle datter, og river meg av og til i håret fordi jeg ikke skjønner hva hun vil (pupp er stort sett lett å skjønne...smatting og gaping)....må definitivt lære meg lydene, og se om det funker!! :D

#4 Heidi <3

Heidi <3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 223 Innlegg:

Skrevet 03 juli 2012 - 18:52

Vis innleggRookieBlue skrev 03 juli 2012 - 11:07:

Tusen takk for den linken, den var sååå fin!! :) Sitter hjemme med min 5 dager gamle datter, og river meg av og til i håret fordi jeg ikke skjønner hva hun vil (pupp er stort sett lett å skjønne...smatting og gaping)....må definitivt lære meg lydene, og se om det funker!! :D

Så må du oppdatere oss om du synes det funker eller ikke for deg da :)
Emilie 2009 + Englebabyn Mathilde 2011 + En liten spire i magen