Gå til innhold

Erfaringer med søskenbrett?


Overraskelsen

Anbefalte innlegg

Fikk ikke noe respons på utstyrsforumet, såprøver her:

 

Vi lurer på å kjøpe søskenbrett til treåringen nå som lillebror skal overta vogna. Noen som kan si litt om erfaringer med dette? Er det bare i veien? Gidder i det hele tatt storebror å stå der? Kommer jeg til å gå og sparke borti det og irritere meg? Vi har forresten en Emmaljunga-vogn med svingbare forhjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Håper noen svarer på dette:) lurer selv på det:) har valgt å ikke kjøpe tvilling vogn mtp at storebror er neesten 2,5 år når baby kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv emmaljunga, å stå brett til denne - ville aldri vært uten !! Storesøster var 2,5 når lillebror kom, og brettet var fantastisk ! Brukte jeg det ikke, lå det under vognen klar om jeg skulle trenge dette. Brukte det lenge, får da har storesøster/bror noe å stå på, uansett hvor langt dere går. Da slipper du å vær redd for sutring å klaging på trøtte ben ;) en av di beste investeringene vi har gjort ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 2,5 år mellom nr 1 og 2 - og blir det samme til nr 3. Når nr 2 kom kjøpte jeg Brio vogn og brett og ville ikke vært det foruten. For vi går mye rundt forbi og det kan hende at den eldste trenger litt pause, eller går for sakte enkelte ganger. Og den eldste her syntes det var veldig stas også. Kommer til å finne frem brettet når nr 3 kommer også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...