Gå til innhold

Bryst


ineralb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville rådført meg med kirurgen angående formen på protesene, de ser sikkert hva som er finest til brystene dine. =)

 

Ja hadde A-cup og la inn 170ml fikk da en stor B, liten C-cup. Passet kjempefint til resten av kroppen. Kirurgen min mente 150 ble for lite, fordi omkretsen på puten var mindre og det ville sett mindre pent ut. Han anbefalte 170, da omkretsen ville passe meg. Så si akkurat hvordan du ønsker de skal se ut, så vet nok kirurgen hva du trenger. =)

 

Angående sted å operere inn, så ville jeg brukt en klinikk som har garanti. Noen har garanti på den måten at om du angrer deg og tar de ut, så slipper du å betale. Mulig det koster noe mer å legge inn, men den garantien kan være god å ha. Se her http://www.fornebuklinikken.no/operasjon/brystforstorrelse/#garanti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt på Fana med. klinikk i Bergen,skal visst være veldig flink. Jeg er liten og kan desverre ikke si jeg har så mye former,har slitt med å legge på meg siden fødselen. Har vel egentlig bestemt meg,men typen vil ennå ikke høre om det,så får ta det rolig ;) ..takk for svar :) men "alle" de jeg har snakket med,mener det er opp til MEG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen. Lurer på hva andre synes om å operere seg i Tyrkia? Har adgang til leil. der å er der noen ganger i året. Men er det risikabelt i tilfelle noe skulle skje i ettertid?hvet ikke hvilke garantier de har,å hvor mye du kan stole på dem??ser bare det koster rundt 20.000 der nede. Tror jeg allerede har bestemt meg for å bestille konsultasjon etter ferien,å se hva de sier,tenker da på Fana Med. Prøver å venne typen til tanken,for får det ikke ut av hodet..så har vel bestemt meg ;) Ha en fortsatt fin sommer alle sammen,nå et par uker i Tyrkia,så tar jeg det igjen når jeg er hjemme igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Er så mye jeg lurer på,men skal reise på ferie på lørdag og klinikken har sommerferie så har ikke fått vært der. Men ang. mål rundt bryst-partiet,skal du ikke måle rett under brystene? har fått høre nå at det kanskje kommer til å se rart ut da jeg er tynn og har lite former,men det er fra hans fam.! Har målt meg,å jeg er ikke mer enn ca. 70-71 cm rundt rett under brystene(da har jeg målt omtrent der bh`går rundt,altså rett under brystene) men er bare 1.62 høy også,så jeg er liten og tynn,men de har vel proteser for mindre damer også? Gleder meg til konsultasjon for å høre hva de sier :) Er det noen her som er på samme str. som meg,sånn ca?å hvet noe om dette? Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Er så mye jeg lurer på,men skal reise på ferie på lørdag og klinikken har sommerferie så har ikke fått vært der. Men ang. mål rundt bryst-partiet,skal du ikke måle rett under brystene? har fått høre nå at det kanskje kommer til å se rart ut da jeg er tynn og har lite former,men det er fra hans fam.! Har målt meg,å jeg er ikke mer enn ca. 70-71 cm rundt rett under brystene(da har jeg målt omtrent der bh`går rundt,altså rett under brystene) men er bare 1.62 høy også,så jeg er liten og tynn,men de har vel proteser for mindre damer også? Gleder meg til konsultasjon for å høre hva de sier :) Er det noen her som er på samme str. som meg,sånn ca?å hvet noe om dette? Takk for svar :)

 

de har proteser i all verdens størrelser, jeg selv er bare et par cm større enn deg, og like høy. om det er hans familie som kommer med alt dette her så høres det mer ut som om de bare vil få deg fra det.

vent til klinikken åpner igjen å snakk med dem. de kan gi deg svar tusen ganger bedre enn antagelsene til din kjære og hans familie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Tusen takk for alle svar :) går nå på kurs som er ferdig om 6 uker,ser det er 1-4 ukers ventetid på operasjoner,så har snart tenkt å bestille time til konsultasjon,,å gleder og kvir meg,er redd de skal si det ikke kommer til å bli fint på meg,da jeg er så tynn,men kan vel ha pupper forde? nå er jeg klar for det,håper de er like positiv på klinikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei igjen.Jeg har nå vært til konsultasjon å fått pris og andre opplysninger.Men p.g.a. at jeg er så tynn så vil jeg få en liten "bue" oppe på brystene :( men som kom til å bli mindre synlig etterhvert,noen som har lign.erfaring,lurer da på hvordan det er blitt,får snakke mer med han,at det ikke blir mye,for det er ikke nok til å stoppe meg,nå har jeg sett så mye på det at har bestemt meg for å gjøre det :) men noen som har fått bue på oppsiden av brystene,lurer som sagt på om det blir veldig synlig..og om det blir bedre ettersom tiden går? Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ja da var operasjonen gjennomført,er nå 4 uker siden,å resultatet ble kjempefint,gjorde det hos Aleris,som jeg bare må skryte av,kjempeflinke,vil iallefall jeg si :) Så endelig har jeg bryst igjen å kan glede meg til sommeren,tusen takk til alle som hjalp med svar,det hjalp meg til å få gjennomført det jeg så lenge har tenkt på.takk alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...