Gå til innhold

Noen her som har mistet barn med Hypoplastisk venstre hjertesyndrom?


Slettet bruker

Anbefalte innlegg

Vi mistet lille Emma 10.06.12 og lurer litt på å komme i kontakt med andre som har mistet ett barn til den sykdommen? Lille Emma blei bare 13 dager gammel og det er så fryktelig vondt!! Kanskje vært lettere å snakke med andre som også har opplevd dette :( <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sendt de en mail for flere dager siden, m en får ikke noe svar fra de? Tar det lang tid før man hører noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å sende en ny mail. Englesiden hadde jeg stort utbytte av den første tiden etter at gutten vår døde. Ikke av samme grunn som det dere gjorde, men vondt og ufattelig er det uansett :(

 

En stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ogSå ta kontakt m lub, www.lub.no de som driver englesiden. En fantastisk støtte for meg da vi mistet vår lille skatt:( vi er her vi, selv om vi ikke har opplevd den sykdommen deres skatt hadde.. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du snart får komme deg inn på englesiden. Her er det flere som har mistet sine kjære barn av samme sykdom som din lille Emma. Vi mistet en jente for mnd siden (annen sykdom) og har hatt god hjelp av å "snakke" med andre i samme situasjon.

 

Denne bloggen skrives av en englemamma som mistet sin lille gutt av samme hjertesykdom:

http://hypoplastiskh...el.blogspot.no/

 

En klem til deg fra en annen englemamma som vet så alt for godt hvor vondt du har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg

 

 

Så utrolig trist å lese at du har mistet jenta di <3

 

Vi mistet ei jente i september 2008 , hun hadde også HVHS.

Det er utrolig fint å komme i kontakt med andre som har opplevd noe av det samme som en selv. å dele tanker og erfaringer, sorger og gleder.

 

Du kan gjerne sende meg en mail om du vil snakke litt mer privat.

 

[email protected]

 

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått mail fra de og laget profil der.. Så nå prøver jeg å bli litt kjent inne på siden.

 

Takk for alle klemmer <3 det er godt å få i tunge tider :'(

Og jeg får lov, så sender jeg deg en mail Kjærlighet<3, er så "godt" å snakke med andre som har opplevd det samme. Vi kjenner ingen som har mistet barn, så ingen vi kan snakke med som forstår :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått mail fra de og laget profil der.. Så nå prøver jeg å bli litt kjent inne på siden. Takk for alle klemmer <3 det er godt å få i tunge tider :'( Og jeg får lov, så sender jeg deg en mail Kjærlighet<3, er så "godt" å snakke med andre som har opplevd det samme. Vi kjenner ingen som har mistet barn, så ingen vi kan snakke med som forstår :(

 

Så fint at du har kommet inn på englesiden , det er en veldig fin plass å være <3

 

Send meg gjerne mail ja :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...