Gå til innhold

huden min erblitt så rar, deigete og rynkete når jeg kliper i den. fikk barn for 2,5 mnd siden


bitthen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som du er dehydrert. Hvis hudfolden "står" etter at du har dratt i den så er det et av de vanligste tegnene. er urinen mørk i tillegg? Viktig å drikke rikelig når man ammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke slik, men når jeg drar i huden sitter den så løst over beinet på en måte, som om jeg har gått ned fort i vekt og huden er en str for stor. Jeg har ikke gått ned i vekt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg har sovet lite i det siste, for jeg klikka meg inn på overskriften "HUNDEN min er blitt så rar, deigete og rynkete når jeg kliper i den.." og var litt usikker på hva jeg ville møte, men så hadde jeg heldigvis bare lest feil, men er dog glad for at det er din egen hud du "kliper" i, og ikke bikkja di sin.

 

Jeg har forøvrig ingen formening om det du egentlig spør om, og takker pent for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror egentlig bare det er huden som blir slappere når du har født. Magen har jo vært strekt veldig. Min hud er slappere og mere rynkete også. men er kanskje ikke slik du mente. Hvis ikke, så vet jeg ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...