Hvilken er best med tanke på trillecomfort, ligge/sittecomfort for barnet osv.?
Tfk Joggster Twist eller Emmaljunga Edge?
Opprettet av
Anonym bruker
, juni 26 2012 20:43
4 svar til dette emnet
Skrevet 26 juni 2012 - 20:43
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 26 juni 2012 - 21:25
Jeg har selv en emmaljunga edge, og ville gått for tfk'en eller easywalker sky hvis jeg skulle kjøpt vogn på nytt. Rett og slett pga trillekomfort (tfk/easywalker snur på en femøring
), tar liten plass sammenlagt, mye lettere. Eneste som er kjempebra med edge'n er at sportsdelen er vendbar, så du kan ha barnet mot deg.
Skrevet 26 juni 2012 - 21:35
Vi byttet fra tfk jogger twist til emmaljunga edge bla pga mulighet til å snu sportsdelen og mye bedre praktisk understell når det kommer til oppbevaring. Syntes ikke det er noe problem å ha 4hjuling ift 3hjuling når det kommer til trillekomfort. Tfk'en føltes også klønete lang hvis du skal på buss/trikk i byen.
Skrevet 26 juni 2012 - 22:55
Har TFK, har prøvetrillet Emmeljunga Edge, kunne aldri hatt Emmaljunga. Altfor tung og klumpete for vårt bruk. TFK er suverent på all slags føre, må bare låse forhjulet om en skal i skauen eller gå i snøen.
Skrevet 26 juni 2012 - 23:23
Har egde og tfk twist.Ville uten tvil valgt Tfk , den er mye lettere å legge sammen , trille og er stødig.
Stor fin bag , jeg har multi x bagen og er knallfornøyd.
Emmaljungan brukes nå som sovevogn i bhg.Den har stor god bag og kan brukes lenge.Men jeg syns vogna er for tung.Har brukt den til 2 barn og nå har jeg Tfk:)
Stor fin bag , jeg har multi x bagen og er knallfornøyd.
Emmaljungan brukes nå som sovevogn i bhg.Den har stor god bag og kan brukes lenge.Men jeg syns vogna er for tung.Har brukt den til 2 barn og nå har jeg Tfk:)