De siste dagene har hun vært veldig mammadalt. Jeg har ikke kunnet gå ut av rommet, før hun har begynt å skrike, og springer etter. Det er akkurat det samme opplegget i bhg. Alle de andre barna kan leveres uten noe skrik, men datteren min hyler. Og det er bare ikke de siste dagene, det har faktisk vært egentlig over hele det året hun har gått i bhg. 8 av 10 ganger skriker hun når jeg leverer.. Synes det er så trist, at hun faktisk enda ikke stoler på meg, og ser at jeg kommer tilbake hver eneste dag å henter henne..
Det er kun jeg som henter henne, min mor har vel måttet hente henne to ganger, iløpet av det året hun har gått der, ellers så er det meg. Og jeg kommer som regel ALLTID i halv 4 tiden. Jeg forstår bare ikke hvorfor hun ikke godtar at jeg drar. Hun skriker ikke lenge heller, hun har slutta å skrike i det jeg drar, men allikavel.. Synes bare det er så trist.. Jenta mi er trygg på alle de voksne og alle barna på hennes avdeling, og hun er trygg på alle i vår krets, hun stopper gjerne å sier hei til ukjente i butikken når jeg er med, men når det skjer sånne ting som feks i bhg, så føler jeg at jeg har ett utrygt barn, og jeg får så dårlig samvittighet, det er jo foreldrene sine oppgaver å gjøre barna trygge.. Det skal sies at her ikke har skjedd noen forandringer, men at det veldig snart skal skje en stor forandring, og det vet hun om. Jeg er alenemor, og barnet mitt er over 2.5 år.. Huff, er det NOE jeg kan gjøre for at hun skal få det bedre?
Er dette en fase barna er igjennom, eller er det rett og slett jeg som har feila som mor, og gjort barnet mitt utrygt?
Opprettet av
Anonym bruker
, juni 26 2012 19:23
1 svar til dette emnet
Skrevet 26 juni 2012 - 19:23
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 26 juni 2012 - 19:33
Hei! opplevde delvis det samme med jenta mi. Hun likte ikke atskillelsen, men synes de voksne ikke var flinke på mottak, hun følte seg alltid mye tryggere og velkommen når de var der såklart! det avtok helt når vi byttet barnehage, de er mye flinkere på mottak og hun er større, 4,5 år nå!
Har hun mistet noen i sin nærhet? sin pappa? mener om hun har lite kontakt el.l?
Det kan være en årsak.
Overleveringen en annen, bruker du lang tid? Kort ned tiden, ikke klem og hvis du er lei deg, hun kan bruke det mot deg, trøst deg med det slutter med en gang du er gått. Slik var det for meg. De er små, men kan teste oss også..
Hvor gammel er hun? snakk med henne om det, om hun er litt stor da..
Forhåpentligvis er det bare en fase!
Lykke til!
Har hun mistet noen i sin nærhet? sin pappa? mener om hun har lite kontakt el.l?
Det kan være en årsak.
Overleveringen en annen, bruker du lang tid? Kort ned tiden, ikke klem og hvis du er lei deg, hun kan bruke det mot deg, trøst deg med det slutter med en gang du er gått. Slik var det for meg. De er små, men kan teste oss også..
Hvor gammel er hun? snakk med henne om det, om hun er litt stor da..
Forhåpentligvis er det bare en fase!