Gå til innhold

Tidlege symptom?


browneyes

Anbefalte innlegg

Eg reknar med at eg hadde EL torsdag/fredag sist veke. Søndag hadde eg SÅ vondt i magen, og ikkje sÅnn vondt ein fÅr nÅr ein har ete for mykje eller noko ein ikkje tÅler. Smertene forverra seg nÅr eg sto oppreist og gjekk, og var litt betre nÅr eg sat eller lÅg. Var vekke i gÅr. Sendte spørsmÅl om dette til jordmor Siri, som sa at det kunne vere festesmerter, men var ikke det litt tidleg?

 

No har eg nett ete frokost, og vart uggen og smÅkvalm. Eg har ferie, og sov frÅ ca 23-11 i dag, kjempelenge, kan nesten ikkje hugse kva tid eg sov sÅÅ lenge sist... øm i nedre del av ryggen ogsÅ.

 

Klart ein leiter etter teikn pÅ at det har skjedd noko, men kunne vere interessant Å høyre kva andre meiner? Blir jo lett til at dette er det einaste eg gÅr og tenker pÅ..

 

Vil nokon dele tankar, sÅ er eg takknemleg for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være festesmerter :)

 

Selv fikk jeg mistanke om å være gravid da jeg ca 5 dager før ikm ble svimmel av å stå på en disse! Jeg blir omtrent aldri svimmel.

 

I forkant hadde jeg festeblødninger ca 1 uke etter eggløsning. Men jeg tenkte ikke på det som ett symptom da jeg hadde vært plaget en stund med uregelmessige blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikkje litt tidleg for festesmerter? Var jo min første tanke at det var det, men har alltid høyrt at egget ikkje festar seg før deg har gått 6-10 dagar...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget fester seg normalt rundt dag 7. Før dag 5 er fysisk umulig, så du må i såfall ha hatt el litt tidligere. Ev. kan det være el-smerter hvis det var på ene siden. Man kan ha el-smerter både før og etter el. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikkje smerter berre på eine sida! Litt rart at jordmor Siri seier at det kan ha vore festesmerter? Jaja, viser seg vel om TR kjem om ei god veke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte faktisk Jordmor Siri igjen i dag, og ho sa at det kan ta frå 2-10 dagar etter EL at egget fester seg. Eg tviler vel på det, men tar det som det kjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan kanskje ha hatt eggløsning tidligere?

 

Kan sjølvsagt ha skjedd, ja. Men testa onsdag, og den var negativ. Hadde ikkje fleire EL-testar att, slik at eg fekk ikkje testa tors og fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha el uten positiv test. Har skjedd meg flere ganger, og har temmelig stabil syklus. F.Eks. hvis du har drukket for mye vann, eller ikke treffer stigningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha el uten positiv test. Har skjedd meg flere ganger, og har temmelig stabil syklus. F.Eks. hvis du har drukket for mye vann, eller ikke treffer stigningen.

 

Takk for svar! som du sikkert forstår, går eg rundt og tenker på dette HEILE tida! Ville jo helst at det skulle skjedd i går... ;)Skal straks ete frokost, og i går blei eg veldig kvalm etterpå, kan jo ha vore heiiilt tilfeldig, men det finn eg kanskje ut i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo være gravid, men jeg blir også kvalm ved pms, har jeg funnet ut... Håper iallfall du ikke må prøve lenge! :) Dette er min 13. pp og det sliter! Men nå har jeg to godunger da, så skal ikke klage. Mitt problem er at jeg har antikvariske egg.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo være gravid, men jeg blir også kvalm ved pms, har jeg funnet ut... Håper iallfall du ikke må prøve lenge! :) Dette er min 13. pp og det sliter! Men nå har jeg to godunger da, så skal ikke klage. Mitt problem er at jeg har antikvariske egg.. :o

Antikvariske, du! Den var festleg! Eg plar ikkje å bli kvalm når eg ventar mensen, og magen er framleis heilt merkeleg, men det har han jo vore før òg. Jaja, får vente ei veke, så teste. Det vil sei, eg testa i dag, men det var mest fordi eg hadde legetime, og tenkte shit au.

 

13.pp! Då skal det jo litt til å ikkje miste motet, eg er litt bekymra for om det er noko gale med ein av oss. Me har jo ikkje prøvd så lenge, så er ikkje derfor, men har fleire vennepar som er unge, og som har måtta ty til prøverør og anna. I følge gyn skal eg i alle fall vere i orden, men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uvel i dag også. Blir det etter dagens første måltid. Har fremdels merkelig mage, altså på den måten at det føles som gangsperr. Samme gjelder nederst i ryggen. Er svulten heile tida også. Føles som som TR er på veg, men eg plar aldri å få menssmerter før dagen før/samme dag. Nå har eg hatt desse rare greiene sidan søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eg klarte jo ikkje å dy meg i dag, tok ein test. Og den var negativ. Men er vel også alt for tidleg, så håpert er oppe til TR kjem om ei veke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å reise på hytta i helga, sånn at eg får fokuset på noko anna. Då har eg heller ikkje internett, treng sikkert ein pause frå all lesinga om graviditetsteikn osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du tenker på dette hele tia, helt naturlig det. Hjalp for meg å reise bort forrige helg, engasjerte meg i masse gjøremål der og det var herlig å ikke tenke på graviditet hele tia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilma:er på hytta,men klarer jo ikkje å fokusera på andre ting.. :-) testa i dag,blendakvit! Men i går testa eg med sånn kassett,òg då.fekk eg to syltynne streker. einaste var at den eine streken sto litt til høgre for T òg ikkje rett under. Tålmodighet er ein dyd eg ikkje innehar! koss er det med deg? skjedd noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå lurer jeg på det samme som deg browneyes men du har jo allerede fått svaret heldigen :-) jeg har fått like smerter som sikkert du hadde, med vondt nederst i magen, føles litt som om jeg har stein i magen eller at tr er på vei.... men hadde el mandag så kan ikke få tanta så tidlig.. så lure fælt på om det er andre ting på gang :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå lurer jeg på det samme som deg browneyes men du har jo allerede fått svaret heldigen :-) jeg har fått like smerter som sikkert du hadde, med vondt nederst i magen, føles litt som om jeg har stein i magen eller at tr er på vei.... men hadde el mandag så kan ikke få tanta så tidlig.. så lure fælt på om det er andre ting på gang :-))

Svarte deg akkurat inne på "ikm uke 27". Eg var jo kvalm både tirsdag, onsdag og torsdag etter EL. Testa fredag, som var svakt pos. Og igjen fekk eg pos i går (men etter tida). I dag testa eg igjen (testoman, ja), med Doc Morris og CB-digital. Begge pos. Men den søndagen eg hadde smerter var det VONDT. Akkurat som om nokon sat og stramte inn noko inne i magen. Har hatt vondt u korsryggen etter den søndagen... Har du andre symptom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Så du er gravid? :-)

 

Jeg opplever akkurat det samme jeg også! Jeg tror jeg hadde el forrige tirsdag eller onsdag, men utifra el-testene så skulle el være torsdag eller fredag. På mandag hadde jeg syke murringer og måtte fler ganger sette meg ned den dagen. På kvelden lå jeg rett ut. Idag stikker det i korsryggen..

 

Jeg bruker å oppleve murringer mellom el og mens, men det er likevel litt annerledes nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke godt å si, lov å håpe men kan og være innbilning... Gjenstår å se når jeg kan teste.. vi får håpe på det beste:) når tid er ikm hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er gravid? :-) Jeg opplever akkurat det samme jeg også! Jeg tror jeg hadde el forrige tirsdag eller onsdag, men utifra el-testene så skulle el være torsdag eller fredag. På mandag hadde jeg syke murringer og måtte fler ganger sette meg ned den dagen. På kvelden lå jeg rett ut. Idag stikker det i korsryggen.. Jeg bruker å oppleve murringer mellom el og mens, men det er likevel litt annerledes nå.

 

Ja, ser ut til at eg er det! IKM er i morgon, men har nå tatt to digitale testar som seier eg er gravid, så stolar eg på det! Den dagen eg trur egget festa seg hos meg, var det verre for meg å stå og gå, og betre å stitte eller ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...