Jeg har prøvd det meste av prevensjon - hver gang med fullt i bivirkninger som resultat, og jeg gruer meg derfor til å prøve igjen. Av den grunn ble jeg svært nysgjerrig da jeg ble oppmerksom på PFC prevensjonscomputer:-) fikk vite av en bekjent at den er genial, og veldig sikker. Bestilte meg en brosjyre, og jo mer jeg har lest, jo mer får jeg lyst til å prøve, men jeg tør ikke uten flere anbefalinger. Det passer SVÆRT dårlig med et barn til nå, så jeg prøver ikke om det er store sjanser for graviditet. www.pfc.no
Krysser fingrene!
PFC Prevensjonscomputer - noen med erfaringer?
Opprettet av
CKSN
, juni 22 2012 12:01
6 svar til dette emnet
Skrevet 22 juni 2012 - 12:01
¤Charlotte Karia med termin 1. februar¤
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 22 juni 2012 - 13:20
Jeg har brukt den, og den funket strålende på meg. I tilleggg fikk jeg full oversikt over syklus. Jeg vil heller ikke bruke noe annet. Ei venninne har også brukt den i mange år uten å bli gravid;)
- CKSN liker dette
Skrevet 22 juni 2012 - 21:52
Det høres jo veldig lovende ut! Hvilken type hadde du/venninnen din?
¤Charlotte Karia med termin 1. februar¤
Skrevet 22 juni 2012 - 22:06
Jeg har Pearly, veldig fornøyd
Liten og enkel. Fungerte bra for å ikke bli gravid, men de siste månedene har jeg brukt den for å prøve å bli gravid, siden den viser EL
Virket bra den veien også
Skrevet 23 juni 2012 - 03:42
Jeg har hatt ladycomp i mange år. Fungerte supert på meg. Slet litt med å bli gravid nå siste gang og da hjalp den til det og.
Skrevet 23 juni 2012 - 11:44
Det høres jo veldig lovende ut! Hvilken type hadde du/venninnen din?
pearly:)
Skrevet 23 juni 2012 - 20:17
Jeg brukte LadyComp i ca. 2 år. Så lenge du har regelmessige sykluser fungerer den helt topp, tror jeg. Jeg har alltid vært litt "ustabile" i sykusene mine, og stolte ikke helt 100% på den i de usikre periodene. Men jeg ble ikke gravid i tiden jeg brukte den!
Jeg både kjøpte og solgte min på finn.no, så du kan sikkert finne en der til ok pris!
Jeg både kjøpte og solgte min på finn.no, så du kan sikkert finne en der til ok pris!