Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

PFC Prevensjonscomputer - noen med erfaringer?

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 CKSN

CKSN

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 20 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 22 juni 2012 - 12:01

Jeg har prøvd det meste av prevensjon - hver gang med fullt i bivirkninger som resultat, og jeg gruer meg derfor til å prøve igjen. Av den grunn ble jeg svært nysgjerrig da jeg ble oppmerksom på PFC prevensjonscomputer:-) fikk vite av en bekjent at den er genial, og veldig sikker. Bestilte meg en brosjyre, og jo mer jeg har lest, jo mer får jeg lyst til å prøve, men jeg tør ikke uten flere anbefalinger. Det passer SVÆRT dårlig med et barn til nå, så jeg prøver ikke om det er store sjanser for graviditet. www.pfc.no
Krysser fingrene!
¤Charlotte Karia med termin 1. februar¤

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 magica fra tryll

magica fra tryll

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 131 Innlegg:

Skrevet 22 juni 2012 - 13:20

Jeg har brukt den, og den funket strålende på meg. I tilleggg fikk jeg full oversikt over syklus. Jeg vil heller ikke bruke noe annet. Ei venninne har også brukt den i mange år uten å bli gravid;)
  • CKSN liker dette

#3 CKSN

CKSN

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 20 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 22 juni 2012 - 21:52

Det høres jo veldig lovende ut! Hvilken type hadde du/venninnen din?
¤Charlotte Karia med termin 1. februar¤

#4 Thunder Road

Thunder Road

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 002 Innlegg:

Skrevet 22 juni 2012 - 22:06

Jeg har Pearly, veldig fornøyd :) Liten og enkel. Fungerte bra for å ikke bli gravid, men de siste månedene har jeg brukt den for å prøve å bli gravid, siden den viser EL :) Virket bra den veien også :)

#5 kjempekanin

kjempekanin

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 73 Innlegg:

Skrevet 23 juni 2012 - 03:42

Jeg har hatt ladycomp i mange år. Fungerte supert på meg. Slet litt med å bli gravid nå siste gang og da hjalp den til det og.

#6 magica fra tryll

magica fra tryll

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 131 Innlegg:

Skrevet 23 juni 2012 - 11:44

Det høres jo veldig lovende ut! Hvilken type hadde du/venninnen din?

pearly:)

#7 My_my

My_my

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 169 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 23 juni 2012 - 20:17

Jeg brukte LadyComp i ca. 2 år. Så lenge du har regelmessige sykluser fungerer den helt topp, tror jeg. Jeg har alltid vært litt "ustabile" i sykusene mine, og stolte ikke helt 100% på den i de usikre periodene. Men jeg ble ikke gravid i tiden jeg brukte den!

Jeg både kjøpte og solgte min på finn.no, så du kan sikkert finne en der til ok pris!