Gå til innhold

Noen nye (eller gamle..) som vil være med på ny skravletråd om prøving og alt annet..? :)


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir

Jeg har fått låne en cb monitor og det hjalp i den grad at jeg faktisk visste når el var. For min del ville el tester vært vanskelige i og med jeg ikke ante når det ville komme pga ustabile sykluser. Så kanskje det finnes slike på finn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er verdt å sjekke:-) Håper at en av dagene faktisk var riktig, så vi har hatt mulighet for å treffe! Hadde superømme brystvorter rundt siste positive el-test og det har gitt seg helt. Nå kjenner jeg ingenting, så satser på at det er et godt tegn:-) Hatt super pms-plager de to forrige pp mellom el og mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig Helle :( Her har jeg hatt på følelsen av at tanta skal komme i en uke nå... har ikm til torsdagen, så nå er det bare å vente å se....

 

Hvordan gikk det, fersk prøver :)? Satt spiren denne gangen? *krysser fingrene for deg* Det satt ikke for meg denne gangen, så ble veldig trist. Men må jo bare løfte opp hodet og prøve videre.. Ny pp, nye muligheter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt ikke her heller, men ny pp nå og El rett rundt hjørnet og har vært i paris og ladet batteriene så får man ta det som det kommer denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaffet ikke her heller, fersk prøver, så bare å gå på med nytt mot i pp 2.. El er beregnet å være i helga - tester ikke.. Forhåpentligvis klaffer det i og med at jeg kun ser samboern i helga denne pp pga jobb før og etter.. Har ikke helt troa av den grunn - men hvem vet.. Hyttetur med bare oss to - så null stress og bare kos :-) håpe håpe** lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helle_Høygir

Morsomt at denne tråden fortsatt holder seg :) min monitor har ikke vist max denne gangen, men har merket det på kroppen.. så får vi bare se om en 14 dagers tid om det fungerte denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også EL i disse dager, så vi forsøker videre med godt mot :). Er litt bekymret over manglende EL-utflod denne gangen, men håper det ikke gjør det umulig å få svømmerne til egg og en spire som vil sitte på plass o.O.

 

Får håpe den sitter denne gangen for oss alle sammen *kryssede fingre*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele denne tråden, så koselig for de det har klaffet for, og lykke til videre til resten!

 

Selv er jeg i første prøveperiode med første barn! Har hatt stabile sykluser på mellom 27-31 dager, så håper vi traff med EL, fikk lagt inn et par aksjer, så håper! Prøvde å teste med CB digitale EL-tester, men fikk aldri noe utslag. Leser at det er fler som har fått negativt svar med de, og likevel hatt EL og blitt gravide, så håper! :)

 

Sambo skal en lengre periode bort med jobb, så om ikke vi blir gravide nå må vi vente med å prøve igjen til januar... Uff, blir gal av å håpe og vente!

IKM alt fra onsdag til lørdag neste uke. Håper håper håper at det er en liten spire på gang i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen damer :) Hvordan går det med dere? Her har det ikke klaffet enn, har akkurat startet ny pp så da er det bare å krysse det man har denne gangen også.. (selvfølgelig ikke krysse beina ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var ikm på lørdag, men enda ingen tr.. Testet negativt på søndag, og lurer på å teste igjen imorra om ingenting skjer.. Håpe håpe håpe** lykke til i ny pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg hiver meg med her jeg også ettersom jeg akkurat har begynt å henge her inne igjen. Jeg er 26, og sambo 32 og begge har lyst på barn. Kun søster som vet at vi prøver, og hun er i skrivende stund i gang med fødselen sin (derav en litt våken jente her:)) !

Jeg har sluttet på pillen i januar i år, og har hatt mange muligheter til å kunne bli gravid, men det har aldri klaffet. Nå er vi inne i 2.pp og jeg er vel nå 14 dpo! Ser at mange av dere venter en del dpo, noe jeg ikke trodde man trengte i utgangspunktet? Ble veldig skuffet da jeg tok en ny test i går, ganske så hvit.. Det rare er at jeg tok en el-test her om dagen, og samtidig en g-test, og når jeg holdt dem ved siden av hverandre fikk jeg positiv strek på g-test. Jeg er overbevist om at el-testens strek smittet over i g-testens strek da jeg ikke har fått positivt siden :/

Stinea*2013<3: Ser at du også har lavt stoffskifte. Lurer på om du har fått noen tips fra lege ifm dette? Jeg har spurt om jeg bør øke doseringen men fikk beskjed om at dette var unødvendig.

 

Jeg har heller ingen spesiell følelse i kroppen, annet enn at jeg var veldig kvalm i perioden tr skulle ha kommet. Ellers inbiller jeg meg at jeg er unormalt hard rett over/under skambenet.

 

Her blir det lange tekster, men det er fælt så ivrig man blir rundt temaet når man først er i gang. Ihvertfall jeg (samboer blir ikke ivrig før han ser en positiv strek)! :)

ønser alle lykke til med prøvingen forøvrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen jenter :D

skal på tidlig UL idag og er så nervøs :P er 9 uker idag. er så redd for at noe skal være galt. Hadde en blødning for ca 3 uker siden, så er så redd for en MA eller noe, men krysser alt jeg har for at vi får se et lite hjerte som banker <3 hele familien har funnet ut at vi er gravide så blir en lang ringerunde om noe skal ha skjedd. :(

 

 

Håper det klaffer for dere denne pp jenter. dere fortjener det virkelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær for deg blå - lykke til! Her var det negativ test i morges, tr er forsinket med 3 dager.. Har mistet håpet og tenker at tr bare må komme slik at vi kan begynne på ny pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt så bra ut :) liten spire på 19 mm :D

 

så kjedelig marii, håper og krysser fingrene for at det klaffer neste pp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle prøvere:) Har lest tråden, og håper jeg kan hive meg med her sammen med dere koselige damer! Ser at det er flere som er gravide, og det er kjempekoselig, men også at det er flere som venter spent. Håp alle lykkes med aksjelegging og får små spirer som blir værende i 40 uker:)

Er så mange tanker som svirrer nå, og kjenner ikke for å snakke med venner/familie om prøvingen, i tilfelle vi skulle miste flere ganger. Hadde en SA ifjor i september, og en ny SA nå i september. Føler meg ufølsom, men er så veldig klar for å prøve igjen nå. Er selvsagt veldig trist for at vi skulle komme til 10 uker også ble det en ny SA, men håper at det skal klaffe nå. Håper TR kommer nå, så vi kan prøve igjen! Bruker ikke prevensjon nå, men det er vel ikke 'farlig' om det skulle skje noe før TR kommer? Tenker at skjer det så skjer det?

 

Er forresten 26 år, har sambo, vært sammen i 10 år, og en herlig gutt på 3 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Slenger meg inn her til dere jeg :) Jeg har en spontanabort og en missed abortion bak meg, men tror at jeg nå er klar for å prøve igjen. Venter mens nå rett rundt hjørne, og tenker å starte prøvingen igjen på neste el.

 

Jeg er i midten av 30-årene og har to barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg startet jo faktisk denne tråden for det som virker som en evighet siden...men har vært innom 1.trimester siden sist, dessverre tilbake her igjen etter abort. Har ikke rukket å lese gjennom hele tråden, så det blir spennende å se om det fremdeles er noen kjente her..? :-)

 

Jeg venter enda på første mens etter utskrapning, så aner ikke hvor jeg er i syklus enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at det er så mange med ufrivillige aborter bak seg:( Men ser jo at det er mye mer vanlig enn jeg trodde før det hendte meg selv. Men nå håper jeg at det klaffer for oss neste gang da!:)

 

Går her og venter og venter på TR, men vet ikke hvor lang tid det kan ta før den kommer? Mistet nå 14 september, 11 uker.

 

Blir spennende følge hverandre, og forhåpentligvis mange gode nyheter etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en MA i begynnelsen av september (17 uker), fikk el nøyaktig 16 dager etter (vet det fordi jeg tok innvendig ul da) og venter TR i disse dager....Men tror det er litt forskjell...har hørt om flere som bruker en god stund på å få tilbake mens etter SA/MA, mens andre går rett tilbake til normal syklus.

 

Så moro at vi er flere som venter TR om ikke lenge, blir spennende å se fremover da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...