Noen tips?
God vognpose til en novemberbaby?
Opprettet av
Rampegutt08+Bøllefrø12
, juni 21 2012 14:45
6 svar til dette emnet
Skrevet 21 juni 2012 - 14:45
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 21 juni 2012 - 15:18
Jeg tror jeg har bestemt meg for Voksi Urban. Den virker varm og enkel i bruk med glidelås.
Men slenger meg på her, og ser om det er noen erfarne damer som har noen gode forslag!
Men slenger meg på her, og ser om det er noen erfarne damer som har noen gode forslag!
- Rampegutt08+Bøllefrø12 liker dette
Skrevet 22 juni 2012 - 08:22
Voksi Urban er super! Vi har hatt både den og en gammel voksi (den du pakker rundt barnet og knyter igjen) og en skinnpose, men urban er mye bedre enn de andre.
Den er varm og god, tar ikke for stor plass i vognen, og kan brukes lenge med skjøtestykke.
Den er varm og god, tar ikke for stor plass i vognen, og kan brukes lenge med skjøtestykke.
- Rampegutt08+Bøllefrø12 liker dette
Skrevet 22 juni 2012 - 09:46
Voksi Urban skal være veldig bra. Vi har hatt Odenwälder Holly til mini og har vært superfornøyd med den. Posen er lang og romslig, og kan dyttes inn i bunnen om man vil lage plassen litt mindre for barnet. Og den passer fortsatt nå når han er tre år. God og varm dunpose.
Skrevet 22 juni 2012 - 10:07
vi kjøpte odenwalder til første jenta vår, må bare finne den frem og få den renset/vasket..
den er jo nå 6 år gammel,men det kan vel ikke gjøre noe?
den er jo nå 6 år gammel,men det kan vel ikke gjøre noe?
Skrevet 22 juni 2012 - 10:32
Vi hadde voksi urban til vår. Den er god og varm når man bruker den. Men den føles veldig kald mot barnet pga det syntetiske stoffet den er laget i. Måtte alltid varmes over en ovn el varmekabler dør vi brukte den, hvis ikke ble jenta lys våken med en gang hun ble lagt ned. (uavhengig om hun hadde godt m klær inni.) Ellers bra pose. Ønsker selv en med et slags for inni som ull e.l.
Skrevet 22 juni 2012 - 16:36
Jeg har brukt saueullpose på storebror:) veldig fornøyd og baby får nok arve den ja:)