Hvordan oppleves vannavgang når hodet er festet?
Opprettet av
Monelia
, juni 21 2012 08:59
12 svar til dette emnet
Skrevet 21 juni 2012 - 08:59
Min jordmor sier at jeg ikke vil oppleve dette som "full vannavgang" fordi hodet er festet.
- snart uke 39
- snart uke 39
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 21 juni 2012 - 09:08
Jeg opplevde det som en litt mindre urinering, vanskelig å forklare ;p
Venter på rier.....
Skrevet 21 juni 2012 - 09:33
Ikke mye, men ikke lite heller liksom
huff, du ble sikkert ikke noe klokere..
Venter på rier.....
Skrevet 21 juni 2012 - 13:15
Jeg merket ikke noe særlig vannavgang med førstemann. Fostervannet begynte liksom å piple litt etter litt sammen med slim og litt blod i takt med at riene tok seg opp. Husker at jeg kjente at fosterhinna sprakk med et knepp (da hadde jeg hatt økende rier i nesten et døgn), og at det da kom litt mer væske, men ikke de store mengdene. Ingen Hollywood-fødsel her, som du skjønner ;-)
Skrevet 21 juni 2012 - 14:36
Første gang med meg så var hodet festa, og det fossa ut når det først kom og fortsatte å renne etterpå.
Skrevet 21 juni 2012 - 16:11
Overraskelsen skrev 21 juni 2012 - 13:15:
Jeg merket ikke noe særlig vannavgang med førstemann. Fostervannet begynte liksom å piple litt etter litt sammen med slim og litt blod i takt med at riene tok seg opp. Husker at jeg kjente at fosterhinna sprakk med et knepp (da hadde jeg hatt økende rier i nesten et døgn), og at det da kom litt mer væske, men ikke de store mengdene. Ingen Hollywood-fødsel her, som du skjønner ;-)
Nei det Hollywoodgreiene blir det vel ikke noe greie på....
Hvordan kjentes riene ut da de begynte?
Nei det Hollywoodgreiene blir det vel ikke noe greie på....
Skrevet 22 juni 2012 - 05:59
Monelia skrev 21 juni 2012 - 16:11:
Overraskelsen skrev 21 juni 2012 - 13:15:
Jeg merket ikke noe særlig vannavgang med førstemann. Fostervannet begynte liksom å piple litt etter litt sammen med slim og litt blod i takt med at riene tok seg opp. Husker at jeg kjente at fosterhinna sprakk med et knepp (da hadde jeg hatt økende rier i nesten et døgn), og at det da kom litt mer væske, men ikke de store mengdene. Ingen Hollywood-fødsel her, som du skjønner ;-) Nei det Hollywoodgreiene blir det vel ikke noe greie på....
Som vage menssmerter, dvs "kramper" i livmora. Husker ikke hvor ofte de kom i starten, men de økte jevnt :-)
Skrevet 22 juni 2012 - 07:05
Hodet var festet da vannet gikk med min første, men vannavgangen var likevel merkbar. Jeg husker at jeg tenkte at det sikkert bare var den første hinna som var gått, siden det ikke var så mye. Men altså likevel merkbart.
Skrevet 23 juni 2012 - 08:09
Kjentes litt ut som jeg tissa litt på meg, men ingen foss. Så jeg trodde d var d som hadde skjedd. Viste seg at det var vannavgang
Skrevet 23 juni 2012 - 20:58
Lurer på hvordan det blir her;)......