Gå til innhold

Lei frekke DIB damer.


mrsrogaland.

Anbefalte innlegg

Er så lei at alle tråder må ende i krangel. At alle hakker på hverandre. At vi ikke kan godta at alle er forskjellige. Vi er ikke like. Og man må få ha sine egne meninger, men jeg forstår virkelig IKKE hvorfor man må formulere seg på værst mulig måte, som ofte virker støtende overfor andre. Det er veldig mange hyggelige damer her inne, og mange koslige tråder med hjelpsomme svar. Det slenges dritt hit og dit, alle gå i forsvar med en gang, og holdningen noen har til andre er til å bli lei seg over. Det går jo ikke ann å starte en tråd uten usaklige, frekke tilbakemeldinger. Jeg tror vi kommer mye lengere om vi kan starte å respektere hverandre litt mere. Hvorfor kan vi ikke være litt hyggeligere med hverandre? Jeg forstår det virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så lei at alle tråder må ende i krangel. At alle hakker på hverandre. At vi ikke kan godta at alle er forskjellige. Vi er ikke like. Og man må få ha sine egne meninger, men jeg forstår virkelig IKKE hvorfor man må formulere seg på værst mulig måte, som ofte virker støtende overfor andre. Det er veldig mange hyggelige damer her inne, og mange koslige tråder med hjelpsomme svar. Det slenges dritt hit og dit, alle gå i forsvar med en gang, og holdningen noen har til andre er til å bli lei seg over. Det går jo ikke ann å starte en tråd uten usaklige, frekke tilbakemeldinger. Jeg tror vi kommer mye lengere om vi kan starte å respektere hverandre litt mere. Hvorfor kan vi ikke være litt hyggeligere med hverandre? Jeg forstår det virkelig ikke.

 

Jeg er enig med deg, selvom jeg lar meg fyre opp selv. Jeg prøver iallefall og svare på en fin måte.

Men- igjen, dette ER kranglesiden :) hehe, kanskje vi skal være flinkere til å klikke på skravlesiden istedefor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men mente egentlig på alle forumene. Noen er bedre enn andre. Anonymforum feks.Det er det jo nesten bare krangling. Det er lett å la seg fyre, men jeg tenker at man kan tenke seg om to ganger før man poster et innlegg. Om det virkelig er nødvendig å skrive det man skriver, om det er neggativt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk med en feil å publisere det her. Men det kan jeg skrive OVERALT. For jeg mener det. Deg foreksempel. Slik som dette svaret ditt her, som ikke er veldig koselig, faller jo nå inn i den katogorien jeg siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt er det ikke "koselig". Voks opp.

 

Ja, jeg er så barnslig som ikke liker krangling og sure kommentarer. Nei. Mener faktisk det er du som skal vokse opp. Det blir for dumt til at jeg gidder gå mere inn på hvor idiotisk jeg syntes innleggene dine er her er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Selvsagt er det ikke "koselig". Voks opp.
Ja, jeg er så barnslig som ikke liker krangling og sure kommentarer. Nei. Mener faktisk det er du som skal vokse opp. Det blir for dumt til at jeg gidder gå mere inn på hvor idiotisk jeg syntes innleggene dine er her er.

 

Ikke bry deg om sug lut. Hun må slenge kommentarer og krangle på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut
Selvsagt er det ikke "koselig". Voks opp.
Ja, jeg er så barnslig som ikke liker krangling og sure kommentarer. Nei. Mener faktisk det er du som skal vokse opp. Det blir for dumt til at jeg gidder gå mere inn på hvor idiotisk jeg syntes innleggene dine er her er.
Ikke bry deg om sug lut. Hun må slenge kommentarer og krangle på det meste.
Sjekk faktaene dine før du uttaler deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Selvsagt er det ikke "koselig". Voks opp.
Ja, jeg er så barnslig som ikke liker krangling og sure kommentarer. Nei. Mener faktisk det er du som skal vokse opp. Det blir for dumt til at jeg gidder gå mere inn på hvor idiotisk jeg syntes innleggene dine er her er.
Ikke bry deg om sug lut. Hun må slenge kommentarer og krangle på det meste.
Sjekk faktaene dine før du uttaler deg.

 

Jeg har fått min dose av gretne svar fra deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut
Selvsagt er det ikke "koselig". Voks opp.
Ja, jeg er så barnslig som ikke liker krangling og sure kommentarer. Nei. Mener faktisk det er du som skal vokse opp. Det blir for dumt til at jeg gidder gå mere inn på hvor idiotisk jeg syntes innleggene dine er her er.
Ikke bry deg om sug lut. Hun må slenge kommentarer og krangle på det meste.
Sjekk faktaene dine før du uttaler deg.
Jeg har fått min dose av gretne svar fra deg
Da har du nok bedt om det, tenker jeg. Det endrer ikke på at du bør sjekke fakta før du hiver dem ut i offentlig rom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt er det ikke "koselig". Voks opp.
Ja, jeg er så barnslig som ikke liker krangling og sure kommentarer. Nei. Mener faktisk det er du som skal vokse opp. Det blir for dumt til at jeg gidder gå mere inn på hvor idiotisk jeg syntes innleggene dine er her er.
Ikke bry deg om sug lut. Hun må slenge kommentarer og krangle på det meste.

 

Dette er jeg faktisk uenig i.

 

Ja, hun er skarp i kantene, og legger ingenting imellom, men jeg har sett flere gode innlegg hvor hun gir både råd og støtte.

Dessuten har hun en humor som er umulig å sammenligne med noe annet ;) Så her må jeg si som Sug Lut selv : Sjekk fakta!

 

Det innlegget om at det var mindre skummelt på dib, var da virkelig ikke noe å hisse seg opp for?

 

-Stolt medlem av Sug Lut Rævslikkerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er idiotisk og unødvendig, og ikke minst, så viser det hvor umoden sug lut er som ofte har en neggativ holdning til andre her inne. Håper bare du ikke drar med deg den egenskapen i det virkelige liv. Hvorfor skal jeg vokse opp fordi jeg kommer med et innlegg som prøver å få ut at jeg syntes vi damer bør være hyggeligere med hverandre? Jeg mener at å ikke legge noe mellom kantene, og skulle måtte svare frekt tilbake til andre veldig ofte, at det er ingenting annen enn en neggativ egenskap å ha. Og ja, jeg tror virkelig vi kommer lengere med å være litt hyggeligere med hverandre. Og jaggu meg ble det ikke en diskusjon av dette innlegget og. Hvor er ironien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det ikke "koselig". Voks opp.
Ja, jeg er så barnslig som ikke liker krangling og sure kommentarer. Nei. Mener faktisk det er du som skal vokse opp. Det blir for dumt til at jeg gidder gå mere inn på hvor idiotisk jeg syntes innleggene dine er her er.
Ikke bry deg om sug lut. Hun må slenge kommentarer og krangle på det meste.
Sjekk faktaene dine før du uttaler deg.
Jeg har fått min dose av gretne svar fra deg
Da har du nok bedt om det, tenker jeg. Det endrer ikke på at du bør sjekke fakta før du hiver dem ut i offentlig rom.

 

Tror ikke alltid hun har bedt om det. For slik du svarte meg her i starten av tråden, det viser deg megmamma nettopp sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er dere voksne damer? Merker jeg blir litt pinlig berørt...

Skjønner at dette er en krangleside, men en skulle tro voksne hadde litt mer mellom øra, så kranglene slapp å foregå på en 14 årings stadium...

Jaja, voksne nå til dags..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...