Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Lite foster...:-(

• Logg inn for å svare
25 svar til dette emnet

#21 Ele

Ele

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 519 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 27 juni 2012 - 16:02

Sender maaaange hjerter din vei: <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Prøver i 3,5 år, 10 kjemiske. 1 lagt regime, 9 egg ut, 1 inn, 0 på frys, kjemisk. 1 kort regime, 20 egg ut, 9 befruktet, alle ødelagt av sykehustabbe. Mamma 12.02.13 etter kort regime! <3

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 all i want is u

all i want is u

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 333 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 27 juni 2012 - 18:21

masse medfølelse! håper du slipper å vente lenge til dere kan prøve igjen. og måtte lykken snu neste gang!
29pp. operasjon i livmor januar 2012 mislykket og ikke oppdaget før juni 2012.. ny operasjon vellykket. 3 avbrutte aih. 2 negative aih. 1 negativ ivf. neste ivf aug/sept...

#23 lise456

lise456

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 125 Innlegg:
  • StedStavanger

Skrevet 27 juni 2012 - 20:15

Stor klem til deg

#24 Stjernemagnolia

Stjernemagnolia

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 214 Innlegg:

Skrevet 28 juni 2012 - 12:12

Min dypeste medfølelse og sympati går til deg i dag. Nei og nei det var fryktelig triste nyheter. Du får ta deg litt fri fra alt her i verden og pleie deg selv. For de fleste er det noe som det tar tid å komme seg over men glemt det blir det aldri.

Skriver litt her om hvordan jeg har opplevd dette personlig. Ikke les om du ikke føler for det.

Hadde selv en MA i februar og det var ikke en hyggelig opplevelse. Hadde gudskjelov en forståelsefull gynekolog som fulgte meg tett opp da fosteret døde i magen min. Dette var min syvende abort og gynekologen viste ikke hva godt han kunne gjøre for meg. Med min erfaring (dessverre) vil jeg si det har blitt lettere etterhvert å fokusere på forsøk og muligheter fremover enn da jeg hadde den første spontanaborten. Kanskje er det vår overlevelsemekanisme for å ikke synke helt til bunns når slikt skjer som setter inn.  

Bamseklemmer

#25 mamma_til_en_prins

mamma_til_en_prins

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 249 Innlegg:

Skrevet 29 juni 2012 - 00:54

Takk damer. Det har gått greit i går og i dag. "Behandlingen" var over i løpet av noen timer, og heller ikke mye smerter. Skal inn på ny UL neste uke, for å sjekke at alt er ok der inne, og når det er klart til nytt forsøk. ønsker dere andre MASSE lykke til!! Jeg kommer tilbake hit om ikke lenge:-)

#26 En to og tre

En to og tre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 377 Innlegg:

Skrevet 29 juni 2012 - 19:56

Åh neeei!! Det var jo ikke slik det skulle gå:-( masse trøsteklemmer her i fra<3 vet hvordan du har det, det er utrolig kjipt....:-( håper du kommer deg fort opp igjen og kose deg i sommer:-)
Heldig mamma til to nydelige små. Nr 3 bor i magen og ventes i april 2013 :)