Har termin om 4 dager og kjeder meg noe forferdelig! Er helt hyper for tiden, og styrer på med vasking og rydding av boden, har vasket vinduene, skrubbet fryseboksen, vasket inni skapene på badet, laget mat og frosset ned i lange baner, og ellers gjort alle andre ting jeg vanligvis ALDRI gjør... Bli utrolig sliten, men greier ikke å stoppe, og får ikke sove om natta heller. Da ligger jeg og grubler på hva jeg skal finne på dagen etter! Har også en veldig shoppetrang, men har egentlig ikke bruk for noe... Luksusproblem kan man vel si :-P
Hva gjør dere før den lille kommer? Har dere forslag til mer avslappende aktiviteter som også er litt mer gøy? Det er jo ikke akkurat sånn at jeg synes det er veldig MORSOMT å vaske og styre på den måten. Har også heklet en del, men begynner å bli litt lei av det også nå :-S Føler meg egentlig bare veldig klar for at den lille skal komme....
Permisjonstiden før fødselen... hva gjør dere for å få dagene til å gå?
Opprettet av
***Curious***<3juni2012<3
, juni 20 2012 11:54
6 svar til dette emnet
Skrevet 20 juni 2012 - 11:54
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 20 juni 2012 - 12:13
gå på besøk eller ta med noen på kafe 
men er jo veldi greit og komme hjem fra føden til rent hus da
så er jo lurt og vaske litt inni mellom.. men kjip og slite seg ut på det.
sitte og sole seg om det er sol der du bor
det er luksus
men er jo veldi greit og komme hjem fra føden til rent hus da
sitte og sole seg om det er sol der du bor
Skrevet 20 juni 2012 - 13:32
De sier at man får en veldig arbeidstrang like før fødsel så du kan jo håpe på at det er dette som gjør at du styrer :-) Selv fyller jeg fryseren om dagen, men ja begynner å bli lei selv..prøv en god bok, og vent på sola!
Skrevet 20 juni 2012 - 14:17
Heldig du :-) Jeg har veldig lite energi, sover godt om natten, er lys våken før storesøster på 3år står opp i 08 tiden. Lager frokost til meg og henne, så pappan får sove litt lengre. Når de har reist i 09 tiden går jeg å legger meg igjen, sover til 13.30. Så er det mat igjen, henting i barnehagen. Middagslaging. Orker over hodet ikke noe husarbeid, så takk og pris er min mor på besøk noen uker!
Mannen min har vært kjempe flink å pusse opp siste månedene, holder på med "siste" finish når han kommer hjem fra jobb.
Etter henting i barnehagen prøver jeg å finne på noe gøy med jenta vår, da går tiden alltid fort :-)
Nyt en rolig periode :-) Husker jeg hadde det sånn med førstemann, ar Så sikker på at det ble slik denne gangen også. Men nå har jeg ikke klart å følge med på uker engang, sist talte jeg dager ;-)
Mannen min har vært kjempe flink å pusse opp siste månedene, holder på med "siste" finish når han kommer hjem fra jobb.
Etter henting i barnehagen prøver jeg å finne på noe gøy med jenta vår, da går tiden alltid fort :-)
Nyt en rolig periode :-) Husker jeg hadde det sånn med førstemann, ar Så sikker på at det ble slik denne gangen også. Men nå har jeg ikke klart å følge med på uker engang, sist talte jeg dager ;-)
Skrevet 20 juni 2012 - 14:37
Husk at du ikke må slite deg helt ut! Du trenger krefter til fødselen også
Skrevet 21 juni 2012 - 15:38
Jeg er 35 uker, venter nr 3. Skal gå på yoga så mye som mulig fra permisjon starter, det har de også på dagtid.. De tre siste ukene før termin skal jeg ha fokus på meditering og avspenning og til å styrke meg både fysisk og mentalt før fødselen. Hadde veldig god nytte av dette ved tidligere fødsler. Har også kraftig bekkenløsning for 3 gang, og yoga hjelper enormt mye. Ellers blir det bare litt praktiske forberedelser i huset. Ikke så mye tenker jeg.
Skrevet 21 juni 2012 - 20:46
Jeg har akkurat lest meg gjennom hunger games triologien
Den anbefales
I kombinasjon med turer i frisk luft og cafeturer med venner og bekjente